Prieteni, va mulțumesc din suflet pentru sustinere!
Inca nu-mi vine sa cred ca am terminat si a doua carte. Ma simt uimitor si totusi, nimic nu ar fi fost posibil fara ajutorul vostru! Sunteti cei mai tari si va ador pentru tot ! <3
Le multumesc in special: @GeorgianaPalade @ranyny @Tyfanix @lupoaica-stelara @RoxanaAndreea075 @alexiz17 @AlexAly15 @AlexandraAlytza @AnaMaria556556 @Andreea-Lee @summy_meli @dianasanziana11 @IoanaMarian2 @Clarisa_Mihaela02 @weirdmind28 @21EleNaA @MihaelaSofica @Lolo_o06 @NicusorNick @Cristina_ionela02 pentru ca si-au rupt o bucatica din timpul lor scriindu-mi un comentariu care mi-a facut ziua mai buna.
Chiar daca nu apareti toți, asta nu inseamna ca nu sunteti importanti. Va sunt recunoscatoare pentru toate voturile si comentariile si pentru zambetele pe care mi le-ati adus cand le-am vazut.
In concluzie... Va iubesc! <3
Si... am o surpriza. Pentru ca unii dintre voi m-ati intrebat ce o sa urmeze, am sa va spun exact planul. Nu va exista un al treilea volum, din pacate, dar... voi posta o alta carte. Si nu, nu va fi cu vampiri. Totusi, mai întâi am de gand sa corectez ambele volume, schimband putin actiunea din primul ( unde sunt niste capitole care contin clisee), apoi ma voi apuca de cartea la care lucrez acum, numita : " Descopera-ma". Acestea fiind spuse, sper sa-mi fiti alaturi in continuare si va multumesc inca odata!
Descrierea cartii, Descopera-ma :
Dușmănia crâncenă dintre firmele Hayes si Price se încheie cu un contract de comun acord.
Fetele Hayes: Tess si Page, mândria familiei. Cel puțin cea mică si anume, Page. In ochii presei este considerata fata mai inteligentă si elegantă, pe când cea mare, Tess. Este considerată doar o frumusica. O persoană prea optimistă , naivă si mai prostuta de fel, asemenea unui copil.
Moștenitorul firmei Price: Degan, este obligat de către familia sa să lucreze împreună cu Tess pe o perioadă de 3 luni la firma părinților săi, cu scopul de a caută orice greseală din partea fetei pentru a distruge firma Hayes.
Dar Degan este îndrăgostit de Page si are o antipatie exagerată pentru Tess . Totusi... ce se întâmplă când află că prostuta familiei Hayes nu este chiar asa nesemnificativă ? Va reuși Degan sa afle secretul si sursa de reusită a firmei rivale? Dar sentimentele? Vor rămâne la fel sau se vor schimba?
Totul este incert. Nimic nu este ceea ce pare, dar adevărul iese mereu la lumina. Va fi asa si de data aceasta? Sau totul va rămâne învăluit în mister si minciună ?
CITEȘTI
Sânge înșelător
Про вампировSeria "Gustul întunericului" Volumul 1- Sânge rar Volumul 2- Sânge înșelător Haven Morgan duce o viata cat se poate de normala, avand in vedere ca nu stie, cine sau... mai bine spus: ce este ea, dar hotaraste sa fuga de toate astea...