Capitolul 32

926 95 9
                                    

Mi-am învârtit privirea prin jur imediat ce verisoara mea, împreună cu logodnicul ei s-au indreptat spre masa lor.

Un oftat ușor mi-a scapat când nu l-am zărit pe Chase prin încăpere.

Unde a mai dispărut de data asta?

In ultima jumătate de ora am tot fost oprita de rude, iar Chase a plecat de fiecare data imediat, inventând diferite scuze.

Ohh...

Mi-am netezit o cuta imaginara de pe rochia mea sângerie. Deși prea lunga pentru gustul meu, a fost aleasa special de către mama asa ca mi-a fost imposibil sa o refuz.

Fără bretele și lunga pana în pământ, cu o despicatura pe piciorul stâng, rochia era minunata.

Mi-am frământat mâinile, iar dupa încă o privire prin sala i-am zărit pe cei trei aproape de ieșirea din sala.

Am zâmbit slab și m-am îndreptat spre ei. Imediat ce am ajuns împleticindu-mi mana cu a lui Chase, zâmbind spre Ame și Angie.

- Ma bucur ca a-ți putut ajunge.

- Nici nu se punea problema. A spus Ame sărutându-mi obrajii. Mama ta arata extraordinar.

Am dat din cap și mi-am întors privirea spre părinții mei care vorbeau cu unul din sponsorii mamei.

Imbracata cu o rochie alba ca zăpadă, cu bretele și lunga pana în pământ, Devon Morgan arata ca un adevărat fotomodel.

Un zâmbet mi-a apărut pe fata la vedere chipului luminos al mamei.

Este ziua ei și în același timp, Crăciunul. Sala a fost decorata în nuante de argintiu și auriu, în mijlocul încăperii tronand un brad împodobit aproape în exces. Peretii erau încărcați cu picturile ei, de la portrete la peisaje.

- Da, este foarte frumoasa.

Privirea mea a dat de a lui Angie și un sentiment de rușine mi-a încordat mușchii.

- Angie. Am spus privind-o în ochi. Îmi pare rau pentru ca te-am acuzat ca l-ai fi otrăvit pe Chase și pentru modul în care m-am comportat cu tine.

Angie și-a ridicat o sprânceană, privindu-mă îndoielnic ca într-un final sa ofteze și sa zâmbească strâmb.

- Probabil și eu as fi reacționat la fel dacă rolurile erau invers. A recunoscut ea.

I-am zâmbit recunoscătoare și am chitait surprinsa când Chase ma tras mai în spate.

-Ne vedem mai târziu. A murmurat el.

- Unde mergem?

Dar nu mi-a răspuns.

Chase a continuat sa ma tragă după el pana la ieșirea din sala. Am continuat sa mergem pe hol pana la o cotitura unde m-am trezit lipita de zid cu buzele capturate într-un sărut.

Am suspinat surprinsa, dar i-am răspuns la sărut, afundandu-mi mâinile în parul său.

Corpul a început să-mi tremure și mușchii mi s-au încordat.

Când...

niște șoapte au început sa se audă din depărtare și m-am dezlipit de Chase, privind confuza prin jur.

- Ai auzit?

Am murmurat indreptandu-ma spre sursa zgomotelor.

Chase a dat din cap, iar dupa ce ma prins de mana am început sa ne înaintăm cu pași mai apăsați spre cotitura din fata.

Sânge înșelătorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum