Chase
Ochii ii aveam măriți de soc, iar gura deschisa larg.
Am scuturat din cap, încercând sa alung cuvintele pe care tocmai ce le-a rostit.
- Iubito, ce...
- Iubito? A spus ea neîncrezătoare. Despre ce vorbești?
- Haven, ce ai patit?
Am spus disperat.
Simțeam ca mi-a căzut cerul în cap, iar o stare de neputință ma sufoca încetul cu încetul.
Glumește. Sigur asta face.
Nu poate vorbi serios!- Te rog sa ieși. A spus ea speriata.
Am înghițit in sec și am întins mana spre ea, dar din nou s-a dat mai în spate, privindu-mi mana terifiata.
Trebuie sa o chem pe Ximena, acum!
***
- Deci?Am spus fără sa ma pot abține.
Ximena s-a așezat lângă mine pe fotoliu, aruncând o scurta privire spre usa ce duce spre dormitorul lui Haven.
Imediat ce am sunat-o pe Ximena, Haven a inceput sa se agite și sa spună ca vrea la ea acasă. Asa ca nu am avut de ales.
- Nu știu ce sa spun. A murmurat ea buimaca. Nu am mai întâlnit niciodată ceva similar.
Mi-am ridicat o sprânceană, privind-o confuz.
- Ce vrei sa spui?
Ea si-a întors privirea spre mine.- Chase, tu ești singurul de care nu-și aduce aminte.
- Poftim?
Aproape am urlat, ridicandu-ma in picioare.
Mi-am pus mâinile în cap, trăgând de par și înjurând în șoaptă.
Nu se poate! Este un vis. Da, ăsta trebuie sa fie!
- Chase, calmează-te.
A spus încercând sa ma liniștească.
- Cum sa o fac, Ximena. Am murmurat ascunzandu-mi fata. Nu înțeleg.
Vrăjitoarea și-a așezat o mana pe umărul meu, privindu-mă înțelegător.
- Dacă nu te liniștești nu vom găsi nici o soluție. Asa ca, așează-te jos și lasă-mă să-ți explic situația.
Am dat din cap cu reticenta, iar dupa ce am oftat cu putere m-am așezat lângă ea.
- Ascult.
Mi-am fixat privirea spre ea, așteptând sa înceapă.
- De mine își amintește. A murmurat ea. Și de Ame, Jane... de toți, cu excepția ta. Lasă-mă sa continui.
A spus ea repede când a văzut ca vreau sa vorbesc.
- Sigur e vina lui Lyon.
- Ce vrei sa spui?
- Cred ca știu cum reușește sa o aducă în trecutul lui.
CITEȘTI
Sânge înșelător
VampireSeria "Gustul întunericului" Volumul 1- Sânge rar Volumul 2- Sânge înșelător Haven Morgan duce o viata cat se poate de normala, avand in vedere ca nu stie, cine sau... mai bine spus: ce este ea, dar hotaraste sa fuga de toate astea...