Haven
Camera era cufundata in tacere, o mica raza de lumina ivindu-se de după draperii.
Un oftat somnoros mi-a scapat de pe buze și am rămas cu răsuflarea tăiată când i-am zărit expresia plina de pace de pe fata. M-am trezit rezemandu-ma într-o mana, privindu-i chipul liniștit.
Oh... De ce nu pot să-mi amintesc?
Plina de remușcare am dat să-l ating, dar m-am oprit în ultima clipa, cu fata îmbujorata de rușine.Eram dezbrăcată, la fel și el, dar ce ma frământa cu adevărat era senzația de deja vu pe care o simțeam cu toata ființa.
Trebuie sa plec. Repede.
Mi-am așezat ușor picioarele pe podea, ridicându-ma din pat. O ușoare durere și-a făcut apariția între coapse, iar din cauza asta un tremur ușor mi-a cuprins corpul.
Am cules de pe jos rochia și am început sa privesc disperata dupa chilot și sutien. Le-am zărit lângă pat, mai exact în partea în care dormea Chase.
Respira, Haven.
Am înghițit in sec și cu pași mărunți și reticenți m-am îndreptat spre lenjeria mea de corp. Corpul ii era complet nemișcat, asa ca în momentul în care mi-a capturat încheietura am icnit surprinsa.
Capul mi s-a izbit de cearceaf, iar trupul mi-a rămas imobilizat, cu trupul lui Chase deasupra. Am făcut ochii mari, observandu-i zâmbetul victorios.
— Unde aveai de gând sa mergi?
Vocea lui răgușit ma făcut sa tremur și mi-am lipit mâinile de pieptul lui, încercând să-l împing, dar asa cum bănuiam.
Degeaba.
— Mm... nicăieri.
Vocea îmi era răgușita și sacadata.
— Nu mai spune. Mi s-a părut că vrei să te îmbraci și să-ți iei talpasita.
Privirea ii era dezaprobatoare, iar mușchii încordați.
— Chase, dă-te de pe mine.
— Nu.
Răspunsul i s-a dezlipit de pe buze cu prea mare ușurință, făcându-ma sa ma încruntat.
— Ba o vei face. Trebuie sa plec.
— Nu prea cred.
Chase și-a coborât privirea spre pieptul meu dezgolit. Inima a început să-mi bata mai tare, din cauza asta pieptul iesindu-mi mai mult în evidenta.
— O faci intentionat.
Am rămas cu gura deschisa, negând fin capul.
El și-a ridicat o sprânceană, rânjind jucăuș. Capul i s-a înclinat și a început să-mi depună săruturi pe gat, coborând tot mai jos.
— Chase. Am șuierat cu respirația sacadat. Termina.
— Oprește-ma.
Dar imediat ce cuvântul i s-a dezlipit de pe buze s-a năpustit asupra pieptului meu.
Am gemut și mi-am pus mâinile pe cearceaful din jurul meu, strangandu-l în pumni când gura lui mi-a acoperit un sfârc.
Respiram din ce în ce mai sacadat în timp ce mana lui s-a așezat pe coapsa mea, despărținu-mi picioarele.
CITEȘTI
Sânge înșelător
VampireSeria "Gustul întunericului" Volumul 1- Sânge rar Volumul 2- Sânge înșelător Haven Morgan duce o viata cat se poate de normala, avand in vedere ca nu stie, cine sau... mai bine spus: ce este ea, dar hotaraste sa fuga de toate astea...