Prologue

3.2K 284 36
                                    

-Не мога да крия чувствата си към теб повече -той се облегна на стената, приклещвайки я в ъгъла на тъмния коридор. Тялото на брюнетката изтръпна при дъхът му, който галеше нежно врата й. Пулсът на сърцето й се ускоряваше секунда след секунда. Можеше да спечели златен медал за тази бързина със сигурност. Но никога не бе чувствала такова нещо досега.

Най-голямата клечка на училището и този, който я бе дразнел години наред, да се влюби в нея - обикновенна ученичка, чийто интерес бе единствено да влезе в престижен колеж и да се махне от погледа на това лошо момче, колкото се може по скоро. Но май нещата нямаше да се наредят както тя искаше.

-Трябва да вървя, да взема Алекс от детска градина, преди да започне да вали- излъга.

-Защо се опитваш да избягаш от мен? - мекият му глас прозвуча като симфония в ушите й. - Толкова ли не ме харесваш?

Погледът й започна да оглежда бавно тавана, с шанса в главата й да се роди някое убедително извинение. Но от такова и следа нямаше. Мислите й отдавна я бяха напуснали, оставяйки това странно чувство в сърцето й. Наистина не я биваше да лъже. Алекс бе при баба им Летисия и дядо им Пол. Майка им го прати там заради псувни, които бе научил от другари в детската градина. След два - три дни детето щеше да забрави, че изобщо съществуват такива изрази. Лапета, какво да ги правиш?

My Wattpad Boyfriend Where stories live. Discover now