-Направи ми услуга
-И каква е тя?
-Целуни ме
*****-Какво беше това ,,Целуни ме красавецо преди малко?
Закашлях се проницателно пред думите на Брандън.
-Първо, нямах наистина това в предвид, исках просто да подразня ,,някои" хора. Второ, не съм го казала по този начин, май се замечта, а?
Сините му ириси бяха запечатали вниманието си върху мен, а усмивката, която се бе оформила на устните му точно този момент, ми напомни на някого. Момчето, с което подържах верно приятелство години наред, преди да се оказа зарязана на пътя като улично куче без дом.
Матю ме погледна. Лицето му излъчваше гняв и веждите му мигновено се намръщиха. Все още провеждащ боя си с Хънтър, той погледна злобно, преди да ме подмине като гръм от ясно небе.
Хънтър седеше с отворена уста. Но вместо да си тръгне, той ме дръпна за ръката, преди да успея да пророня и дума.
-Къде отиваш, скъпи?
И ако това не бе известната Кейт. Просто чудесно. Днес нямаше как да не стане по зле.
-Не те засяга - отвърна той.
Кейт изглежда не очакваше да получи такъв отговор. Смях излезе от устата ми, докато гледах кофти лицето на събеседничката си.
-Не виждам никакъв прогрес в отмъщението ти.
*****
-Къде ме водиш?
Хънтър държеше ръката ми вече цели 3-минути. Това ме караше да се чувствам... Не знам, не знам как да го нарека. Просто това чувство.. Сякаш хиляди пеперуди кръжаха из стомаха ми.
-Не е ли очевидно - помислих. - Влюбена съм.
Намирахме се в един красив парк. Парк, в който прекарвах повечето от времето си през лятната ваканция. Седях винаги на една й съща пейка, тази с най-прекрасното дърво над нея и спираща дъха гледка.
-Пристигнахме
Пред очите ми се разкри сигурно най-хубавото нещо на света. Намирахме се пред зелена живописна поляна, която лъчите на слънцето обгряваха и правеха още по-красива. На тревата имаше постелена покривка, а върху нея цяла трапеза. Това бе най-сладкото нещо, което ми се бе случвало някога.
-Разполагай се, храната ще истине - Хънтър ми се усмихна. Имаше такава лъчезарна усмивка, сякаш се взирах в ангел.
Седнах по турски на тревата. Бяхме точно един срещу друг. А угощението изглеждаше страхотно. Имаше чийзкейк, пържени картофи, кока кола и варено пиле. Пикник мечта!
-Надявам се ти харесва - каза ми той.
-Не ми харесва - той ме погледна изненадан - обожавам го! Толкова е перфектно, не мога да повярвам, че си направил всичко това само за мен.
И пак тази усмивка. Красиви бели зъби и меки устни.. Не, не! Ама това да не би да бе среща. Среща. При тази дума сякаш цялата се изчервих вътрешно.
-Кола? - Хънтър ме попита.
Момчето взе двете кенчета Кока кола и ми подаде едното.
-Благодаря - отговорих, поемайки газираната напитка от ръката му.
Отворих кенчето и отпих от съдържанието му. След това го оставих на земята, като си взех един пържен картоф и го загризках замислено. Наистина ли това беше среща?
-Та - закашля се той.
-М?
-Какво беше това преди малко?
-Кое?
-Това с прегръдката, знаеш - отговори и аз замалко да се задавя с картофа, който същевременно дъвчех в устата си - с онзи новия.
Това ме накара да се почувствам гадно. Той въобще не бе отразил Кейт, а аз се лепях на Брандън като пчела за кошер.
-Просто поздрав като за добре дошъл! - какво по дяволите казах току що?! - защо? Да не би случайно да ревнуваш?
-Случайно да?
О БОЖЕ
32
1
ИЗЧЕРВИХ СЕ! О, не!
-Добре ли си? - попита.
-Р-разбира се - да не би току що да заекнах?!
*****
Емили се беше нахранила и сънят веднагически я осени. Спеше от 15 минути, а аз все още не можех да й се наситя. Физиономията, която правеше като спи бе толкова сладка. Жалко, че това е последният път, в който ще мога да я видя..
YOU ARE READING
My Wattpad Boyfriend
Romance-Т-ти не може да си истински..! -Аз съм си, от плът и кръв -Но ти си герой от книга! Емили е просто обикновена тийнейджърка с доста развинтено въображение. В училище е просто ,,онова момиче Емили", но никой всъщност не знае, че зад този прякор се к...