19* My Happy Ever After (Final)

1.1K 131 32
                                    


                          3 месеца по- късно

Завършването ни вече мина. Бяха ме приели в един от най-престижните университети в света - Харвард. Мястото, за което само бях сънувала и в което нямах никакво търпение да стъпя.

Бях седнала на една пейка в парка. Не кой да е парк. Моят парк. Съзнанието ми бе изпълнено с мисли. Кейт ми се извини, след като изписаха от болницата малко преди Хънтър да изчезне от живота ми. Виждахме се, когато намирахме време. Тя и Брандън се влюбиха и ходеха заедно от 2 месеца. Радвах се, че и двамата бяха щастливи, какво повече можеше да иска човек, ако не истинската любов да се появи в живота му.

Джазмин се бе върнала в нейния свят по своя воля, но понякога я виждах.

Матю си беше взел поука. Разбрах, че не е успял да влезе в престижен университет и се е преместил да работи в друг щат, напускайки родителите си. Не знаех защо го бях обикнала преди. Какво бях харесала в него, освен пъстрите му очи и понякога милото му държание. Надутият му характер ме накара да го забравя с времето, не знам обаче той дали беше забравил за мен. Най-добрата му приятелка, която се бе влюбила в него навремето, която той изостави.

Моята истинска любов беше изчезнала. Нямаше я. Хънтър, момчето, което ме обичаше такава каквато съм, споделяше чувството ми за хумор и сарказъм, намираше ме за интересна и различна от другите. Изслушваше ме, успокояваше ме и разсмиваше. Единствения, който накара сърцето ми да бие истински.

-Съжалявам, толкова съжалявам - ненадейно се разплаках.

Скрих тъжното си лице с длани и заплаках силно. Аз бях виновна. Изгубих любимия си човек, защото се държах като егоистка.

-Как искам да си тук само

Усетих нечия ръка да ме гали по-главата. Вдигнах глава.
Точно тогава започна и да вали. Капките дъждец падаха ли падаха постепенно. Замръзнах. Не можеше да бъде.

-Не плачи, не ти отива.

Беше Хънтър. Той се беше върнал. Не можех да повярвам.

-Толкова ми липсваше- започнах да хлипам.

Той ме прегърна. Топлината, която изпълни сърцето ми в този момент.. Никога нямаше да я забравя.

-Обичам те

A/N

Това бе последната глава.Много се надявам историята да ви е харесала и да не сте останали разочаровани. Имам още много предстоящи проекти, които нямам търпение да споделя с вас в бъдеще. Ще се радвам да чуя малко мнения относно ,,My Wattpad Boyfriend" :)

My Wattpad Boyfriend Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora