-Господи, колко е секси!
-Стани ми гадже!
-Кой пък е тоя, по дяволите?
Това бяха коментарите на голяма част от съучениците ми спрямо него. Момче, което не познавах. Замислих се малко и наистина бе невъзможно. Затова просто приех факта, че едно и също име не доказваше абсолютно нищо.
-Можеш да седнеш, където пожелаеш
Аз реших да се съсредоточа върху задачата, която ни постави г-жа Розет, за да изкарам оценка и да свърша преди другите да са се усетили. Взех тетрадката си и започнах да чета първото изречение. То означаваше ,,Аз съм Сара и работя в една от най-големите дизайнерски марки в Париж" и бъръбъръ..
-Ще седне до мен- чух момичешки глас.
-Не е вярно, виж, гледа към мен!
Въздишах, докато си превеждах наум следващото изречение. Трябваше ми тишина, но със сигурност не получавах такава в момента.
-Какво прави той?
-Защо сяда до нея?!
Изскърцването на стола до мен мигновенно ме изкара от мислите ми.
-Мога ли да седна тук?
Такъв ангелски глас. Сърцето ми заподскача изведнъж. Какво ми ставаше?! Та аз никога не показвам каквито и да е чувства спрямо когото и да е. Е, с изключение на Матю в 5-ти клас. Не ме винете!
Тогава бяхме приятели. И то доста добри. Играехме заедно, помагах му с уроците, прибирахме се по едно и също време. Повечето хора тогава ни мислеха за гаджета. Искаше ми се да беше истина, но уви не. Така и не успях да му призная.
Един ден просто спря да комуникира по какъвто и да е начин с мен. Превърна се в лошото момче, което е сега - безсърдечен идиот, който си позволи да ме забележи поне веднъж като хората от преди седем години. Какъв му бе проблема?!
-Ще го приема за да
Започна да ми става горещо. О, боже мой. Наистина се държа странно днес. Прекалено странно.
-Добре ли си? - гласът му ме изкара от мислите ми.
Чакай.. Чакай. Защо говори, сякаш се познаваме? А, мисля че се сетих. Със сигурност попада в групата на онези задници, които първо те омайват с думи и красота, а след това те оставят, щастливи, че са те накарали да се почувстваш зле. Не на мене тия.
ESTÁS LEYENDO
My Wattpad Boyfriend
Romance-Т-ти не може да си истински..! -Аз съм си, от плът и кръв -Но ти си герой от книга! Емили е просто обикновена тийнейджърка с доста развинтено въображение. В училище е просто ,,онова момиче Емили", но никой всъщност не знае, че зад този прякор се к...