-Hello, it's me. I was wondering if after all this years you'd like to meet. To go over ev-
-Спри, спри, спри!
-Какво?
-Сериозно? - погледнах го наопаки. - реши да ми изпееш песен на Адел и да ми дадеш телефонния си номер, за да участваш в раследването на г-н ,,Непознат"?
-Мхм
Забих поглед в тетрадката си по геометрия, опитвайки се да назубря урока и да остана съвсем сериозна. Но явно не ми се бе получило, защото смеха ми изпълни цялата класна стая.-Пгахахахаха.. по тъпа идея не успя ли да измислиш, Уатпад?
Ако можехте да ме видите сега. Само как сладко се кисках с Хънтър, доволна от прякора, който току що му измъдрих.-Пгахаха.. по тъпа идея не успя ли да измислиш, Е.М? - тръпчинките на Хънтър оформиха усмивка.
- Значи така, а? - ядосах се.
Реших да направя нещо. Нещо, което съвсем щеше да го изкара извън релси.
Преметнах косата си за по-секси ефект и се приближих бавно към него. Сега щеше да си го получи.
Усмихнах му се мазно. Лицата ни бяха на сантиметри и мириса му изпълваше всяка част от сетивата ми.Я, ама какви ги говоря? Това трябва да са неговите мисли в момента!
-Какво си мислиш, че правиш? - повдигна едната си вежда въпросително.
Замислих се за момент? Какво правех наистина?
Бяхме в толкова странна поза. Аз се намирах в скута му, и лицето му бе абсолютно срещу моето. И всички погледи в класната стая бяха насочени към нас. Дори този на Матю..който изглеждаше.. някакси.. ядосано?
-Какво по- не успях да довърша.
Усетих го. Отново това чувство. Сърцето ми. Сякаш щеше да изскочи от гърдите ми. Не можех да движа тялото си. Пак се случи това.
-Горчиво! Горчиво! Ухуу! - извика някой идиот от задните чинове, последван от други хора.
-Осъзнай се, Емили! - умът ми започна да води бунт със сърцето ми.
А Хънтър? Той сякаш се наслаждаваше на всеки момент. Е, не че аз не го правех.. чакай? К-А-К-В-О?!
-Стига вече, затворете си плювалниците, да не ви ги затворя аз! - изкрещя Матю, карайки във всеки ъгъл на стаята да настъпи тишина.
Изправих се от скута на Хънтър, докато се опитвах да предотвратя зачервяването на бузите си. Погледнах към вратата. Бинго!
-Къде отиваш?
Тъкмо успях да събера сили, за да изляза от този ад, преди да бъда замръзнала на място.
-До тоалетната, например? - отговорих на въпроса му с въпрос.
Хънтър кимна. Аз завървях с бърза крачка към вратата, колкото да не се изложа. Лошото обаче бе едно. Той ме наблюдаваше. И аз наистина потвърдих това, защото когато се обърнах, погледът му веднага се срещна с моя. Колко налудничаво само.
******
Гледна точка на Хънтър:Седях на стола си, докато я гледах как изчезва от погледа ми. Личеше си, че бе засрамена.
-Ей
Вдигнах погледа си нагоре. Две ръце се бяха подпряли на чина ми, заклещвайки ме на място. Имах си компания.
-Какво? - изхилих се - автограф ли искаш?
-Слушай ме внимателно - трясна юмрука си в чина - ако още веднъж те видя до Емили, ще те пратя в спешното.
Погледнах го въпросително, докато се прозях изморено. Днес не си доспах много.
-Извинявай, не разбрах, но кой си ти? - изправих се от стола си.
Това момче си играеше със огъня.-Аз съм.. - започна да говори, но след това замлъкна.
Знаех си, че нямаше обяснение, за да ме заплашва. Та кой беше той? Някакво момченце, което ми лазеше по нервите.
-Аз съм гаджето й
A/N
Та да! Ето я моята изненада за вас! Надявам се да ви харесва! Обичам ви ♡=♡
YOU ARE READING
My Wattpad Boyfriend
Romance-Т-ти не може да си истински..! -Аз съм си, от плът и кръв -Но ти си герой от книга! Емили е просто обикновена тийнейджърка с доста развинтено въображение. В училище е просто ,,онова момиче Емили", но никой всъщност не знае, че зад този прякор се к...