12. Reușită

68 17 3
                                    

    Continuam să plâng in intuneric, și tot ceea ce voiam să fac era să mă ghemuiesc la pieptul gol lui Lionel. Era ţinut de niște creaturi sinistre departe de mine.

   Demonul a reușit să ne despartă, deși pană acum i-a fost imposibil. Se pare că s-a intors cu forţe proaspete, este mai puternic.

- Gwen! Gwen ascultă, sunt Tristan. Lionel și Boka au reușit să scape. Acum e momentul să acţionăm...ridică-te și mergi drept inainte, dar nu deschide ochii. Dacă nu-i vezi, nu te pot atinge. Să te oprești când iţi voi spune eu, da?

   Am dat din cap aprobator și m-am ridicat de pe pamantul acoperit de cenușă. Era noapte, intuneric beznă. Făceam pași mici și nesiguri, dar cu siguranţă avansam. Auzeam șuierături din toate părţile, iar vântul imi biciuia pielea.

      M-am ciocnit de ceva, dar nu mi-am deschis ochii pentru a vedea ce era, ci am rămas in loc cu respiraţia accelerată și cu inima ce ameninţa să-mi spargă pieptul.

- Deschide-ţi ochii Gwen... a șoptit Lionel mângâindu-mi obrazul cu degetele sale fine.

  Mi-am deschis incet ochii, fluturându-mi genele de câteva ori, inainte să-mi ridic privirea către el. Imi zâmbea, era numai al meu. Mi-am infașurat braţele in jurul taliei sale și mi-am lăsat capul să se odihnească pe pieptul său gol.

- Gwen? Lion și-a așezat două degete sub bărbia mea, indemnându-mă să-l privesc, ceea ce am și făcut. Un mic zâmbet i-a apărut in colţul gurii, iar ochii inconjuraţi de cearcăne au inceput să strălucească.

- Da. Am răspuns soptit.

- Te iubesc.

  Acele doua cuvinte mi-au facut picioarele sa cedeze. Lacrimi, de asta data de fericire , au inceput sa-mi brazdeze obrajii. Ma iubea. Era greu de conceput ca puteam sa fiu iubita, cand toata viata mi-am petrecut-o in batjocura. Parintii ma urasc, strainii ma urasc, toti o fac, cu exceptia lui. Lion ma iubeste.

- Gwen... procesul..ăăă adică daca mai faceti de multe ori asa, s-ar putea sa scapam de demon mai repede. Tristan a inceput sa spuna. Mi-am ridicat ochii catre Lion, care parea sa se gandesca la ceva, Boka ii vorbea.

- Gwen ai auzit si tu? Daca mi-ai permite să fac asta, Lion si-a apropiat buzele de gatul meu si a inceput sa plasese mici saruturi, probabil ar merge mai repede.

   Si-a asezat mainile pe talia mea si m-a ridicat de la sol. Mi-am infasurat picioarele in jurul bazinului sau, iar acesta mi-a lasat un mic sarut pe obraz. Si-a lipit fruntea de a mea, iar respiratia mi sa intretaiat, stiind-ul atat de aproape de mine. Si-a umezit buzele si m-a privit in ochi, acea culoare deschisa de maro mi-a facut stomacul sa freamate. Ma simteam ciudat, in abdomenul meu parca cineva ma gadila cu o pana, era o senzatie noua, dar placuta.

   Lion și-a inclinat fata, nasul sau atingandu-mi obrazul, iar genele sale lungi gadilandu-ma. Buzele sale umede si fierbinti le-au atins pe ale mele, iar eu am inceput sa tremur. A continuat sa-si miste buzele peste ale mele, in timp ce eu incercam sa-mi pastrez luciditatea, caci amalgamul acela de senzatii noi ma innebunea.

   O durere acuta in piept m-a facut sa ma desprind din stransoarea lui Lion. Am cazut la pamant, iar corpul a inceput sa se miste in voia lui. Eram cuprinsa de spasme, vederea nu ma ajuta prea mult, si nici auzul, dar l-am vazut si pe Lionel prabusindu-se ca secerat, din picioare. Am incercat sa tip, dar nu puteam sa-mi deschid gura.

- Doamne, ce bine se simte sa ai corp din nou. M-am trezit spunand. Tristan ma controla. Am inceput sa zambesc in sinea mea, la gandul ca planul sau functionase. Avea sa scapam in sfarsit de demon.

___________________________________________

scuzaţi greșelile

ăăă cum vi s-a părut?

To madnessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum