Nieuw hoofdstukje!!! Veel plezier met lezen! Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden. (Ook als jullie t niks vinden!) Ik wil namelijk schrijver worden en mezelf verbeteren, dus tips zijn altijd welkom!!!
Eva:
De film (Pirates) was afgelopen en Nick zuchtte diep.
'Die Barbossa was echt stom!' riep hij chagrijnig uit.
Floris knikte en hij keek mij aan.
'Leuke film,' zei ik. 'Maar die Elizabeth is wel vervelend.'
'Ik vind haar juist wel leuk,' lachtte Nick. 'Maar ja, haar uiterlijk mocht er ook wel zijn toch.'
'Nou, ik ken veel knappere meiden.' Floris keek om zich heen.
Verbeelde ik nou dat hij naar mij keek?
'Ik ga naar bed,' zuchtte Floris en hij stond op. 'Dan heb ik morgen nog wat energie over.'
'Goed idee, Flo,' zei Angelique. 'Nick, jij kan beter ook gaan.'
Zuchtend liepen de twee naar boven.
'Ga jij ook zo slapen?' vroeg Pieter aan mij.
'Vinden jullie dat goed?' vroeg ik voorzichtig. Ik ging altijd om tien uur naar boven en dan kwam mijn vader nog. Hij was dan meestal een uur met me "bezig" en dan ging hij nog naar de kroeg. Maar de deuren zaten altijd allemaal op slot.
'Tuurlijk!' zei Angelique. 'Doe je wel stil voor Noa?'
'Is goed,' beloofde ik en ik liep achter Nick en Floris aan naar boven.Floris:
Ik stond mijn tanden te poetsen toen Eva binnenkwam. Ze had alleen een slaapshirt aan. De blauwe plekken en sneeën op haar armen en benen vielen direct op.
Ze had door dat ik er naar keek en snel wendde ik mijn blik af.
'Wil je wat tandpasta?' vroeg ik.
Ze knikte en gaf me haar tandenborstel. Het was een hele dure.
Misschien had haar vader wel veel geld en kocht hij alles duur, maar haar kleren waren goedkoop. Ze stonden haar wel prachtig, maar alles bij haar stond prachtig.
Ik pakte mijn telefoon en zag een berichtje van Anna.
》Hey schatje❤
《 Hoi
》Hoe gaat ie?
《 Goed, dat pleegmeisje is aangekomen en ze is erg aardig.
》Mooizoo💝 Ik hoef niet jaloers te worden toch?Eigenlijk wel...
《 nee joh💗
》 hou zo veel van jou Floortje💜
《 too❤Eva keek me geïnteresseerd aan. Daarna draaide ze zich om en liep de badkamer uit.
Wat is ze toch knap, dacht ik. Nee Flo!!! Zo mag ik niet denken! Ik heb Anna en Eva is mijn zusje. Ik heb net notabene tegen haar gezegd dat ik van haar houdt. Ik houd ook van haar. Eva komt daar nooit tussen.
JE LEEST
PS. I LOVE YOU
RomanceEva van Dongen (17) komt in een pleeggezin bij Floris Wolfs (17). Ze kunnen het erg goed met elkaar vinden en Eva heeft het heel erg naar haar zin. Dan ontmoet ze Eric en ze wordt smoorverliefd op hem. Hij geeft haar allemaal cadeaus en alles wat z...