~19~

176 6 5
                                    

Eric:
Larissa kwam aanlopen. Oef, wat was ze toch knap. Niks laten merken, dacht ik bij mezelf. Nu moet je aan het werk.
'Hee, lekker ding,' zei mijn vriend Bran tegen Larissa. 'Zin om te dansen?' Hij keek mij even aan en ik glimlachte.
Allemaal onderdeel van het plan. Het deed me geen pijn om ze samen te zien, nou ja wel een beetje maar ik wist dat dit onderdeel van het plan was.
'Oke,' giechelde Larissa. 'Ik ben Larissa. Dit is Eva, mijn vriendin.' Ze wees naar een meisje met lang, bruin haar. Ze was wel knap, maar Larissa was mooier. Ze zag er saai uit, ook al had ze een prachtig lichaam. Ze had wel een leuke jurk, maar ze leek me onzeker en ik was meer van de bitchie types. Die zijn over het algemeen ook beter in bed.
'Ik ben Bran,' zei Bran met een hele zwoele stem. Hij pakte Larissa's arm en trok haar mee de dansvloer op.
'Eric,' stelde ik mezelf voor en ik stak mijn arm uit. 'Mag ik deze dans van u, schoonheid?'

Eva
Ik aarzelde even maar pakte toch zijn hand. Hij was erg knap en gespierd. Zijn mooie huid die prachtig paste bij zijn donkere ogen. Zijn haar zat rommelig, maar toch keurig en zijn witte bloesje was ronduit sexy. Het was echt wonderbaarlijk dat hij mij zag staan, of eerder Larissa, want Larissa sleepte mij hier heen.
De muziek werd trager en Eric trok mij tegen zich aan. Hij glimlachte en ging met zijn hand over mijn kaak.
Mijn hoofd tintelde op de plekken waar hij me aanraakte en een warme kriebel verspreidde zich in mijn buik. Dat was toch niet mogelijk? Ik hield van Floris en niet van de eerste de beste macho.
Floris wilt je niet, hij heeft Anna en jij kan Eric nu krijgen, beter vind je niet. Met die gedachte keek ik weer naar Eric die naar me lachte.
'Je bent echt heel sexy,' zei hij zwoel en hij aaide over mijn rug. 'Eva.'
'Wat is er?' vroeg ik.
'Niks, alleen je hebt zo'n mooie naam. Past goed bij je.' Eric glimlachte en trok me naar een hoek van de zaal.
'Slijmbal,' grapte ik.
Hij haalde zijn schouders op en drukte zijn lippen op de mijne.
~~~
Ze zoenen! Eric is toch best wel gemeen.

MWUHWAHAHA

Maar Larissa is ook niet de liefste.
Wat vinden jullie van mijn verhaal?
Please

Vote?
Comment?
Follow?

Willen jullie trouwens een fc voor Eric? Of willen jullie het zelf in kunnen beelden?

Xxx

PS. I LOVE YOUWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu