~9~

191 6 2
                                    

Dit hoofdstuk is vanuit Eric. Het kan intieme scenes bevatten.

Eric:
Ik kwam aan bij de afgesproken plek en zag hem daar staan. Hij stak zijn hand op, als teken dat het goed was.
Ik stapte uit de auto en gaf hem een hand.
'Hoi, ouwe rukker,' lachtte hij. 'Hoe gaat het met je bedrijf?'
'Slecht,' zuchtte ik, 'ik heb genoeg klanten, maar niet genoeg meiden.'
'Ik weet wel iemand,' zei hij serieus.
Hij gaf me een briefje met daarop een adres.

Ik drukte op de bel en een meisje van een jaar of 18 deed open.
'Ja?' zei ze met een mond vol kauwgom. 'Wie ben jij?'
'Eric Langestein. De Kraai heeft me doorgestuurd.'
Ik keek haar goed aan, eigenlijk was ze best knap.
'Kom binnen,' zei ze toen. 'Nou, hoeveel heb je er nodig?'
'Het liefst twee,' zei ik toen ik binnen was.
'Komt goed,' glimlachtte het meisje. Ze keek me flirterig aan. 'En het bedrag?'
'750?' vroeg ze lief.
'500.' Ik keek haar diep in haar ogen aan.
'Dat kan wel meer hoor, Errieboy.' Ze liep naar me toe en ging op mijn schoot zitten. De kauwgom slikte ze door en ze sloeg haar armen om mijn nek. '700 en een kleine verwenning?'
Dit deed ze nou met iedereen, ik mocht die meid wel. Glimlachend drukt ik mijn lippen op die van haar.
Ze zoende me gretig terug en duwde haar tong in mijn mond. 'Lekker he,' zuchtte ze. 'Dit hebben kippen niet.'
'Nee,' mompelde ik. 'Je krijgt duizend als jij mijn vriendin wilt zijn. En daar horen wat dingen bij.' Ik pakt haar middel vast. 'Maar ik vind je ook echt leuk.'
'Ik jou ook,' grijnsde ze en trok mijn T-shirt uit als teken dat het goed was.
Ik pakte haar blouse en maakt alle knoopjes los, het ging traag en ik was opgewonden.
Ik duwde mijn hand in haar broek en zocht haar slipje.
'Laat dat,' zei ze nu. 'Ik neem de leiding.' Haar hand trok mijn broek en boxer naar beneden en ze ging me verwennen. Terwijl ze bovenop me kroop zei ze: 'Ik houd van je, je bent geweldig.'
'Jij ook,' grijnsde ik en het was helemaal gemeend.

Sorry, sorry. Het is een beetje kort. Morgen weer een iets langer hoofdstuk voor jullie.
Ik wil alle lezers bedanken, voor jullie stemmen en reacties. Love you guys all!❤
Ik moet nu naar sport, maar weet dat jullie mij door alles heen slepen en ik zo blij met jullie ben!
Xx van mij

PS. I LOVE YOUWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu