~34~

155 7 2
                                    

Eva
Eric was al weer weg en de Kraai kwam op me afgelopen.
'Ik hoorde dat je jarig bent!' riep hij enthousiast. 'En Eric heeft om promotie gevraagd en voor mijn goede vriend kan ik dat niet weigeren. Het is zo'n leuke jongen!'
'Ja klopt,' zei ik. Het was de waarheid.
'Maar als verjaardagscadeau bied ik je een les aan. Anderen krijgen die eer niet, maar voor je verjaardag geef ik je er eentje, leuk he!' Hij keek me blij aan.
Ik lachte als een boer met kiespijn.. Leuk, les van de Kraai. Dat wordt vast niet uit een boekje lezen...

(A/N hier kunnen wat seksuele stukjes in zitten en het is niet perse van belang voor het verhaal dus je kan het overslaan.)

Hij liet me een kamer zien. De ramen en gordijnen waren rood, net als de dekens op het bed. Het was een droombed, groot en dik. Alsof je er uren op zou kunnen liggen, wat natuurlijk ook de bedoeling was.
De Kraai pakte een blad tevoorschijn.

Betasten: 5 euro
Zoenen: 10 euro

En zo ging het nog wel verder tot

Complete pakket: 87 euro

Ik voelde me gebruikt, mismaakt, ongelukkig. Alleen al bij het idee dat iemand zo veel voor mijn lichaam betaalde.
De Kraai legde me nog wat dingen uit totdat hij me op het bed duwde. Hij begon me te zoenen en hij ging met zijn handen naar mijn BH-sluiting. Hij beet in mijn borsten.
'Het is altijd belangrijk als je afspreekt wie de leiding heeft. Als jij de leiding neemt betaalt hij daar meer voor, want dat kost meer inspanning voor jou, snap je?' vroeg hij.
Ik knikte. Ik vond het allemaal onzin, hier kwam geen liefde aan te pas. Het was net zoals in de tijd met mijn vader. Dat herinnerde me ergens aan.

Tarry Kraai
'Hoe kent u mijn vader eigenlijk?' vroeg ze de vraag die ik niet wilde horen.
Ik zuchtte. 'Hij kwam hier vaak. Heel vaak.' Het was niet eens helemaal gelogen. Hij kwam hier alleen niet als klant, maar hij was mijn rechterhand, hij hielp mij als de meiden niet luisterden, hij leerde ze dingen en hij betaalde veel geld om af en toe bij de meiden te zijn. Totdat hij werd opgepakt.
'Hij was niet zo vriendelijk,' loog ik. 'Daarom is het goed dat hij niet meer komt.'
'Hij zit in de gevangenis,' zei Eva en ze draaide zich om.
'Oké,' fluisterde ik en ik ging weer door waar ik mee bezig was, lessen voor haar lekkere lichaam.
~~
Dit was een heel ander hoofdstuk, sorry. Ik ben wel heel benieuwd wat jullie er van vinden!
Xxxx

PS. I LOVE YOUWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu