Eva
Ik frunnikte zenuwachtig aan mijn broekje toen ik de zaal in liep. Een meisje tikte op mijn vingers dat ik dat niet moest doen en ik haalde mijn hand gelijk weg.
'Wat mag het zijn?' vroeg ik aan een man van middelbare leeftijd.
'Alles wat jij maar wilt, liefje,' zei de man zwoel.
'Wat wilt u drinken bedoel ik?' vroeg ik aan hem. Ik vond het heel ongemakkelijk.
Hij aaide over mijn rug en fluisterde: 'Jou, maar een whisky is ook goed.'
Ik glimlachte nep en schreef de whisky op.
Hij ging met zijn hand over mijn borsten. 'Wat doet een jonge, knappe dame zoals jij in de bediening?'
'Werken,' zei ik eerlijk.
'Ben jij ook beschikbaar voor eh...' Hij ging met zijn hand richting mijn slip.
'Daarvoor moet u bij die dames zijn.' Ik wees naar de dames met de rode lingerie. 'Zij kunnen u alles geven wat u wilt.'
De man zuchtte teleurgesteld.
Ik liep naar de volgende tafel.Ik zette de whisky neer voor de man.
'Ben jij nieuw hier?' vroeg de man aan mij. 'Ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit eerder gezien heb.'
'Dit is mijn eerste dag, meneer,' zei ik vriendelijk, ook al voelde ik me niet op mijn gemak bij deze man.
'Een groentje dus,' lachte hij en hij begon mijn borsten te zoenen. 'Wil jij straks met mij mee, mevrouw...'
'Eva,' zei ik snel. 'En nee, bedankt, ik blijf hier.'
De man werd woedend en gooide zijn whisky over mij heen.
Geschrokken keek ik hem aan. 'Meneer! Wat doet u?'
'Je zit mij verdorie al de hele tijd op te geilen! Ik wil jou en jij wilt mij ook!' Hij schonk me een woedende blik.
'Voor die zaken moet u bij mijn collega's zijn,' zei ik en ik wees naar Celia, een "werkdame" die naast me kwam staan.
'Ik denk dat u beter kunt gaan, meneer,' zei Celia rustig. 'Of u kunt met mij mee.' Ze duwde haar borsten verleidelijk in zijn gezicht.
De man, die niet helemaal goed in zijn hoofd was, likte de borsten af en liep met Celia mee, die mij nog een laatste hoopvolle blik schonk.'Elke eerste dag is zwaar,' zei de Kraai. 'Maar later wordt het beter. De man had dit niet mogen doen en je hebt het goed opgelost.'
Ik knikte en bedankte hem. Ik liep naar mijn kamer, belde kort met Eric en viel in slaap.
~~~
Hee! Bedankt voor al jullie votes en reacties!
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden. Het kan cliche zijn, maar dat krijg je denk ik met van die loverboy verhalen.
Misschien komt er ook nog wel Fleva in. Jullie weten het nog niet, ik wel moewhahaahah
Sorry ik ben gemeen. Ik hou van jullie
Xxxx
JE LEEST
PS. I LOVE YOU
RomanceEva van Dongen (17) komt in een pleeggezin bij Floris Wolfs (17). Ze kunnen het erg goed met elkaar vinden en Eva heeft het heel erg naar haar zin. Dan ontmoet ze Eric en ze wordt smoorverliefd op hem. Hij geeft haar allemaal cadeaus en alles wat z...