Dit is een minder saai hoofdstuk denk en hoop ik :)
Eva:
Het welbekende muziekje klonk. De deur ging open en daar stond hij dan, met een triomfantelijke grijns op zijn gezicht.
'Eefke,' zei hij lachend. 'Kom eens bij je vader.'
Niet doen, Eva!!! Ik bleef zitten. Niet slim, dacht ik daarna.
'Nou, nou, nou, sinds wanneer kan jij me tegenspreken?' Hij kwam boos op me af lopen.
Ik wilde naar achteren schuiven, maar daar deed ik hem alleen maar plezier mee. Ik zat stokstijf. 'Ik zei niks,' mompelde ik. DOM!
'Wat zei jij? Wat zei jij?' Hij was woedend en gaf me een klap.
Mijn gezicht brandde van de pijn. Maar er kwam geen geluid uit mijn mond.
Hij trok zijn shirt uit en duwde me tegen de muur. 'Maak mijn broek los!' beval hij.
Ik probeerde zijn knoop los te maken, maar hij zat te strak. Ik frunnikte, maar hij ging niet los.
'Kan dat niet wat sneller!' Hij wierp me een woedende grijns toe.
Ik trok aan het knoopje, maar net iets te hard. Het knoopje vloog er af, op de grond.
Nee, nu wordt hij woedend! Ik probeerde me te verbergen, maar het was te laat. Een brandende pijn veroverde mijn achterhoofd. Ik gaf geen krimp.
'Jij kan ook echt helemaal niks, he!' riep hij boos. 'Mijn broek is kapot en daar ga jij voor boeten, Eva van Dongen!!!'
Het muziekje was afgelopen en hij werd weer afgespeeld in de herhaling.
Hij draaide zijn hoofd om en keek naar de radio. 'Trek mijn broek naar beneden,' riep hij toen.
Met pijn in mijn hart deed ik het.
'Nou, misschien is er toch wel iets waar je nuttig voor bent,' grijnsde hij. 'Geef me een massage!'
Bibberend trok ik ook zijn onderbroek naar beneden en deed ik wat hij vroeg.
Hij genoot er duidelijk van. Na een tijdje draaide hij zich om en kwam boven op mij liggen.
Hij pakte mijn T-shirt ruw vast en trok hem over mijn hoofd heen. Toen pakte hij mijn BH en probeerde hem los te bijten.
Het deed vreselijk veel pijn. Mijn lichaam schreeuwde. Mijn borsten brandden en mijn mond was dicht. Wat een hufter!
Hij had mijn bandje doorgebeten en begon me te kussen. Steeds hoger, totdat hij bij mijn mond kwam. Hij pakte mijn hoofd steviger vast en duwde zijn lippen ruw op de mijne.
'Je vindt het lekker, he, kleine hoer,' grijnsde hij. 'Dat komt omdat je anders niemand kan krijgen. Geniet er maar van.'
Boos keek ik in de ogen van de man die zich mijn vader noemde.
Hij begon te lachen en trok mijn broek uit.
JE LEEST
PS. I LOVE YOU
RomanceEva van Dongen (17) komt in een pleeggezin bij Floris Wolfs (17). Ze kunnen het erg goed met elkaar vinden en Eva heeft het heel erg naar haar zin. Dan ontmoet ze Eric en ze wordt smoorverliefd op hem. Hij geeft haar allemaal cadeaus en alles wat z...