~36~

152 10 6
                                    

Eva
'Dat kan niet!' riep ik boos. 'Ik heb ook met Eric!'
Anna zocht snel een foto op en liet hem aan mij zien. En het was Eric...
Op dat moment stortte mijn wereld in. Want zoals ik al eerder zei, Eric was mijn wereld. Hij had mij stukje bij beetje vernield, tot er niks meer van me over was. Hij haalde emmers water uit mijn zee van geluk en verving al het water door azijn. Het werd alleen maar mooier, tot je het proefte en je ontdekte dat je voorgelogen was. Slechte vergelijking, maar ik kon niet helder nadenken.

Anna
Ik zag Eva geschrokken kijken. Het was haar Eric, mijn Eric, waarschijnlijk niemands Eric.
Boos liep ik naar Kraai toe. 'Ik wil hier weg!' riep ik boos.
Hij schudde lachend zijn hoofd. 'Eenmaal hier is eenmaal hier meisje, je komt hier niet weg.'
'En anders?' Ik keek hem arrogant aan. Ik liet me niet wegvegen, ik wilde weg en daar zou hij voor zorgen ook.
Hij gaf mij een keiharde klap in mijn maag. 'Luister, schat, dit is nog niets van wat ik allemaal met je kan doen. Ik kan je zo veel aan doen en ik kan jou en je vrienden zoveel pijn geven. Dat wil je niet toch? Daarom zou ik maar goed luisteren. Je komt hier niet weg totdat ik het zeg. Misschien heeft die loverboy van jullie een stomme fout gemaakt, de lul, maar ik maak geen fouten. Je hebt nu met mij te maken.'
Bang keek ik naar de man. Hij gaf me een neppe glimlach en zei tegen Eva: 'Jullie komen hier niet weg en daar zorg ik persoonlijk voor.' Met die woorden verdween hij zijn kamer in en bleven alleen Eva en ik achter, in een lege zaal.

Eric
Ik had een stomme fout gemaakt, ik had er niet over nagedacht dat de chicks elkaar kende. Nu was ik ze kwijt. Het vertrouwen van Tarry miste ik al en Larissa wilde me ook niet meer zien.
Door één fout was mijn leven ingestort.

Ik 12.09
Schatje, luister, het spijt me. Ik hou van je prinses, ik kan niet zonder je. Ik blijf voor altijd op je wachten, liefste engel

Liefste 13.32
Luister dude, dat zei je tegen elke chick. Ik had geen problemen omdat ik je vertrouwde, maar Anna is mijn beste vriendin, die mocht je niet nemen, je deed het toch en houd je koosnaampjes bij je, lul

PS. I LOVE YOUWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu