~14~

187 9 2
                                    

Eva:
Het was al weer vrijdag. Ik ging tijdens de lunch aan de tafel van ons groepje zitten. Het klinkt raar, maar het voelen al als vrienden.
'Heey,' zei Anna. Ik zat niet bij haar in de klas, maar ze hoorde wel bij het groepje. Ik vond haar de minst aardige van de hele "squad" zoals ze zichzelf noemden. Het was een bitchie type, niks voor mij.
'Hoi,' zei ik en ze negeerde me.
'Tess, Mirt, Laris,' zei ze. 'Zullen we vanavond met de boys uitgaan?'
'Ja, leuk idee,' zei Larissa. 'Eef, kom jij ook?'
'Het lijkt me wel leuk,' reageerde ik. 'Waar willen jullie heen gaan?'
'Naar die ene straat met al die disco's,' zei Mirthe. 'Ik weet niet hoe die heet.'

Anna:
En ja hoor, die suffe trien ging ook mee. Eva was afgelopen week op school gekomen en ik had nog nooit een slomer iemand dan Eva gezien. Ze droeg altijd lange mouwen en zat er maar een beetje verlegen bij.
Ik zuchtte diep en liep naar de jongens toe.
'Heeey,' zei ik tegen ze. 'Waar is Flo?'
Romeo haalde zijn schouders op. 'Misschien bij de kluisjes, ik heb hem na bio niet meer gezien.'
Floris zat nin 5 vwo. Hij was knap, leuk en lief en mijn vriendje, waar ik heel blij mee was. Daarnaast kon hij ook onvoorstelbaar goed zoenen.
Hij kwam aanlopen en ik sloeg mijn arm om hem heen.
'Hey schatje,' zei ik tegen hem en ik drukte mijn lippen op zijn mond.

Eva:
Anna was weggelopen en ik zag haar terug komen, met Floris. Ze had haar arm om hem heen geslagen en gaf hem plagerige duwtjes.
'Is Anna altijd zo?' vroeg ik aan Larissa.
'Hoe bedoel je?' vroeg Larissa lichtelijk verbaasd.
'Nou, zo flirterig. Ze hangt maar aan Floris en doet zo bezitterig,' zei ik.
De meiden schoten in de lach.
'Wat is er?' vroeg ik verbaasd.
'Floris is het vriendje van Anna,' lachte Tessa. 'Tuurlijk zitten ze dan aan elkaar. Normaal zijn ze niet los te krijgen, deze week zijn ze gewoob terughoudender.'
Tessa zei nog wat maar de woorden kwamen niet aan. Floris, het vriendje van Anna? Geschrokken keek ik naar hem. Hij zag mij niet. Tranen sprongen in mijn ogen. Verschillende momenten vlogen door mijn hoofd. Hij zei dat hij ne zou beschermen, ik hield van hem! Ik dacht dat onze kussen wederzijds waren. Maar het tegendeel werd bewezen als ik naar rechts keek. En dus deed ik dat.

Sorryyy ik had dit hoofdstuk al op insta gezet, maar was het hier vergeten...
Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties.
Ik houd van jullie❤❤
Xxxxx
De liefste comment krijgt een opdraging bij het volgende hoofdstuk!

PS. I LOVE YOUWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu