~11~

178 9 0
                                    

Eva:
'Dit is Eva en ze komt hier nieuw op school,' zei de docent Engels die ook mijn mentor was. 'Nou, Eva wil je nog wat vertellen?'
Ze keek me aan met zo'n blik van, ik weet alles van je en iedereen moet dat weten.
Ik schudde mijn hoofd en liep naar het tafeltje toe die ik aangewezen kreeg. Het was naast een meisje met lang roodbruin haar.
'Hee,' zei ze vrolijk tegen me.
'Hey,' zei ik met een bescheiden glimlach en ik pakte mijn tas uit.
'Welkom op school,' lachtte ze. 'Het is school, maar verder is het lang niet zo'n erge school. Met lekkere jongens.' Ze grijnsde breed en keek achter zich, waar twee jongens naar ons zaten te kijken.
'Ik zal het wel merken,' lachte ik mee.

De pauze begon en ik ging naast Larissa (het meisje waar ik naast zat met Engels) zitten.
'Dit is Eva,' stelde ze me voor aan een aantal andere meiden.
Ik glimlachte en keek de groep rond. Er zaten twee andere meiden aan tafel. Een met zwart haar tot haar schouders en eentje met blond golvend haar.
'Tessa,' zei het meisje met het blonde haar. 'Welkom op onze school! Zitten Laris en jij samen met Engels?'
'Ja,' zei Larissa. 'Kijk, daar heb je Jeffrey!' Ze wees naar een knappe jongen met een getinte huid. Hij zwaaide terug en schudde lachend zijn hoofd.
'Ik ben Mirthe,' zei het andere meisje. 'Op welke school zat je eerst?' vroeg ze.
'Ehm, ik woonde niet in Amsterdam,' zei ik eerlijk. 'Ik kom uit Maastricht.'
'Maastricht! Mooie stad!' zei Tessa. 'Mijn ex had daar familie wonen, erg leuke clubs ook.'
Ik knikte maar voor de show want in mijn ooghoeken zag ik Floris aan komen lopen. Ik zuchtte bij het zien van hem. Hij glimlachtte naar ons en ging bij Jeffrey en een stel andere jongens staan.
'Dat is Floris,' zei Larissa. 'Hij is knap, he.'
Ik knikte en kreeg door dat ik aan het staren was. Snel pakte ik mijn mobiel en opende WhatsApp.
Larissa, Tessa en Mirthe bleven verder praten over jongens, maar ik was al afgehaakt.
Ik opende mijn WhatsApp en stuurde Floris een berichtje.
~~~
Hee iedereen!!
Hopelijk was dit een beetje leuk! Volg me ook even op instagram; @flevastory ❤❤❤
Xxx Palifico

Comment?
Vote?
Follow?
❤❤❤❤

PS. I LOVE YOUWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu