~24~

171 6 2
                                    

Hoofdstuk 24 alweer! Ik vind het zelf niet zo'n goed boek, maar het schrijven is erg leuk!
Bedankt voor iedereen die mijn verhaal leest en stemt, dat helpt me om verder te gaan.
~~
3 weken later
Eva
Mijn ouders (ja, zo noem ik Angelique en Pieter nu) waren heel boos op me, maar ze hebben het me vergeven als dit een les was voor de volgende keer. Ze vonden het leuk dat ik verkering had en wilden Eric wel eens ontmoeten. Vandaag zou dat gebeuren.

Prins op het witte paard💌🐎 10.45
Hee babe, wat is je adres?❤

Ik 10.45
Bloemstralaan 41. Tot zo schatje💖

Prins op het witte paard💌🐎 10.46
Tot zo, liefste👑 Jij bent mijn prinses en ik hou van je💕

Ik 10.47
Ik hou ook zooo ongelooflijk veel van jou❤

Eric kwam aan op zijn motor en ik kwam enthousiast op hem af rennen en omhelsde hem.
Hij zoende me en pakte een cadeautje uit zijn zak. 'Het is niet veel, prinses, maar het is wat. Om zo veel mogelijk tijd samen door te kunnen brengen.'
Ik pakte het pakje uit en ik zag een prachtig horloge. Het was rosé goud en had een prachtig bandje (afbeelding).
'Eric! Dit is toch veel te duur!' riep ik uit. 'Dat kan ik niet aannemen.'
'Je kan het wel terugbetalen,' lachte Eric.
'Zo veel geld heb ik niet!' Ik keek hem aan en gaf het horloge terug.
'Wie had het over geld,' lachte hij zwoel en hij begon me gretig te zoenen.
'Ehum.' Nick stond ons lachend aan te kijken. 'Gaat het lekker?'
Ik glimlachte naar hem en stelde Eric aan hem voor. 'Eric, dit is Nick, mijn broer. Nick, dit is Eric, mijn vriend.'
Nick lachte (gemaakt?) en gaf hem een hand. 'Kom, ze zitten binnen al te wachten.'

Binnen stelde ik Eric voor aan mijn ouders die hem uitgebreid begroetten.
'Wat leuk om je te ontmoeten!' riep mijn moeder. 'Ik ben Angelique, Eva's pleegmoeder.'
Eric keek mij vragend aan, shit dat had ik hem nog niet verteld. Ik gaf hem een gebaar van dat komt later wel.
'Wat heb jij voor een mooi horloge om?' vroeg Pieter.
Ik knikte en wees naar Eric. 'Die heb ik van Eric gekregen, omdat we drie weken hebben.'
Mijn vader glimlachte kort. 'Wat attent van hem.' Hij keek mijn moeder kort aan en verdween toen de keuken in.'

PS. I LOVE YOUWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu