Nick
Mijn ouders zaten gestrest achter de tv. Het was twaalf uur en Floris en Eva waren er NOG STEEDS niet. Die mensen snappen de feesten niet. Het begint pas om twaalf uur. Mijn ouders waren chill, behalve op deze momenten.
'Rustig, mam,' zei ik. 'Ze komen wel en ik ga zo weg.'
'Waar ga jij heen dan?' vroeg mama sjaggi. 'En hoe laat ben je dan terug, want je mag niet later dan een uur over straat.'
'Ik ben oud genoeg,' zuchtte ik en ik pakte mijn jas. 'Ik ga stappen met de boys en misschien blijf ik wel bij iemand slapen.'
'Heb je een vriendin?' vroeg mijn vader meteen. 'Hoe heet ze?'
Cady, dacht ik meteen. 'Ik heb geen vriendin,' zuchtte ik en ik wilde de deur uit lopen.'
'Neem je condooms mee?' riep mijn moeder nog.
Ik zuchtte diep en liep de deur uit. Ik botste tegen iemand op. Het was Floris. Achter hem liep een meisje, Eva waarschijnlijk.
'Aan de kant,' gromde Floris boos tegen mij. 'Eva, kom!'
'Zoo, jij bent geprikkeld,' lachte ik.
Eva liep onrustig achter hem aan en porde mij zachtjes in mijn zij. 'Glaan lwle nlog naar Leric?' vroeg ze met dubbele tong.
Ik begon hard te lachen. 'Heb je haar dronken gevoerd ofzo, Flo?' Tegen Eva zei ik: 'Wees maar lief tegen ome Flo, hij is een beetje chagrijnig.'
'Het is geen klein kind,' zuchtte Floris boos en hij duwde Eva de deur door. 'Ze was ineens ladderzat met een jongen aan het zoenen.'
'Oeew, er is iemand jaloers,' lachte ik. 'En heb je hem vermoord en zijn jullie toen nog samen...'
'Nee,' zei Floris woest en hij duwde de deur dicht en liep het hol van de leeuw in. Onze ouders...Floris
Ik liep de woonkamer in en gaf mijn ouders een knuffel. 'Sorry dat we zo laat zijn, maar ik kon Eva niet vinden.'
'Hlier blen ik,' lalde Eva dronken. 'Wlat is erl Floortjle?'
Pieter begon keihard te lachen en werd meteen gepord door mijn moeder.
'Wat heeft zij?' vroeg mijn moeder boos aan mij. Haar ogen spuwden vuur, om bang van te worden.
'Geen leven, ben ik bang,' zei ik rustig. 'Maar ja dat heeft ze toch nooit gehad.'
Na een woedende blik van mijn moeder zei ik: 'Ze is straalbezopen. Ze stond samen met een jongen toen ik haar vond. Ze was toen al ladderzat. Ik ben direct naar huis gekomen.'
'Het zal wel!' riep mijn moeder boos. 'Naar boven, jullie! We praten morgen wel verder!'
JE LEEST
PS. I LOVE YOU
Storie d'amoreEva van Dongen (17) komt in een pleeggezin bij Floris Wolfs (17). Ze kunnen het erg goed met elkaar vinden en Eva heeft het heel erg naar haar zin. Dan ontmoet ze Eric en ze wordt smoorverliefd op hem. Hij geeft haar allemaal cadeaus en alles wat z...