Bran
Ik stond te dansen met Larissa. Het was een lekker ding, maar Eric had me gezegd dat ik alleen voor de show aan haar mocht komen. Dat was wel verrekte moeilijk, want ze zat zowat met haar borsten in mijn gezicht.
En ja, ze had flink wat hout voor de deur.
Ze leek mijn gedachtes te horen en fluisterde: 'Maar schatje, wij zijn toch samen voor Eric? Dan moeten we het spel zo goed mogelijk spelen toch?' Ze plantte haar armen in mijn nek en fluisterde lieve woordjes in mijn oor.
Ik aarzelde niet en duwde mijn lippen op die van haar. Man, wat kon zij goed zoenen. Ik was nooit jaloers op Eric, behalve nu.
Mijn handen kropen onder haar T-shirt. Ze duwde ze weg. 'Straks, schatje,' fluisterde ze. 'Niet hier.' Ze gaf me een laatste zoen en liep toen naar Eva die daar stond te wachten.Larissa
Eva stond te wachten. Ze keek me aan met een grijns van hier tot Tokyo. Ze had Bran en mij gezien, mooi zo.
Het plan was dat ik zou doen alsof ik met Bran was en dat Eric haar dan zou verleiden. Als Eva zag wat ik met Bran deed, zou zij ook meer durven. Later zouden Bran en ik het "uitmaken" en Eric zou doorgaan met Eva. All part of the plan.
'Ik heb gezoend!' schreeuwde ze meteen over de muziek heen. 'Met Eric!'
Ik voelde een steek in mijn maag. Ik wist dat dit zou gebeuren, maar toch, Eric was van mij en alleen van mij. Eric hield ook van mij, dat wist ik zeker.
'Leuk!' schreeuwde ik. 'Hij is wel een lekkertje! Bran en ik ook! Hij is zo cute!'
'Klopt!' riep ze. 'Jij hebt Bran en ik heb Eric! Anna heeft Floris en Tess zag ik net ook samen met een jongen!'
Nee, lieve schat, dacht ik. Jij hebt niemand en ik heb daar voor gezorgd.
'John en Marloes zijn vast ook samen!' zei ik vrolijk. 'Mirthe vindt ook wel iemand! Leuk feestje is dit!'
Eva knikte en werd meegetrokken door Eric. Toen ze even niet keek gaf hij mij een knipoog en een kusgebaar.
Ik glimlachte en liep weg, terwijl mijn hand nog even over zijn billen gleed.
Bran pakte mijn arm vast en sleurde me een hoekje met banken in. Hij schoof het gordijn dicht en fluisterde: 'Zo schoonheid, even privé.'
~~~
En dan is het hoofdstuk weer uit... arme jullie, ik weet al hoe het afloopt, hahahahaha. Maar jullie moeten nog geduld hebben...
Ik vind het heel fijn dat jullie zo veel geduld hebben en genieten van dit (naar mijn mening) slechte verhaal.Ik ben nu al aan het schrijven voor mijn nieuwe story. Dit verhaal heeft ongeveer 40 hoofdstukken in totaal❤
Xxxx
JE LEEST
PS. I LOVE YOU
RomanceEva van Dongen (17) komt in een pleeggezin bij Floris Wolfs (17). Ze kunnen het erg goed met elkaar vinden en Eva heeft het heel erg naar haar zin. Dan ontmoet ze Eric en ze wordt smoorverliefd op hem. Hij geeft haar allemaal cadeaus en alles wat z...