~10~

172 8 1
                                    

Floris:
Ik had Eva niet meer gesproken sinds de gebeurtenis in de bijkeuken. Ik wist niet of ik er over moest beginnen en dacht niet te veel aan haar.
Mijn telefoon piepte. Anna belde me. Zuchtend nam ik op.
'Hey schatje,' zei Anna door de telefoon. 'Hoe gaat het met je?'
'Goed hoor, met jou?' vroeg ik gespannen.
'Niet zo goed,' zuchtte Anna. 'Mijn ouders hebben weer vreselijke ruzie en ik denk dat ze gaan scheiden.'
'O, schatje,' mompelde ik. 'Dat is vreselijk naar, maar praat er over met  je ouders. Ze willen je geen pijn doen, Ann, echt niet. Ze houden van je.'
'Ik hou van jou,' zei Anna. 'Heel erg veel.'
'Ik ook van jou,' reageerde ik toen. 'Stay strong, babe.' En ik hing de telefoon op. Ik liep naar beneden en zag mijn ouders en broer voor de tv liggen.
'Hoe is het met Anna?' vroeg mijn moeder geïnteresseerd.
'Niet zo goed,' zuchtte ik. 'Haar ouders gaan waarschijnlijk scheiden.'
'Awh, wat erg vooe haar,' zuchtte mijn moeder.
Nick kwam de kamer in lopen en liep naar me toe. 'Anna is een bitch,' fluisterde hij. 'Laat haar gaan. Weet je wie pas lekker is?'
Ik achudde mijn hoofd.
'Eva.'
Geschrokken keek ik hem aan. Shit, misschien vond Eva zijn broer wel leuk.
Nick schudde lachend zijn hoofd en ging op de bank zitten.

Eva:
Ik zat boven op mijn kamer. Ik verveelde me, maar wilde wel even rust hebben. Morgen begon school en mijn zolderkamer was klaar. Hij was klein, maar dat was niet erg.
Ik kreeg opeens een idee en pakte papier en een pen.

Lieve Mauce, schreef ik
Ik ben hier in Amsterdam en het is erg wennen. Ik schrijf jou deze brief omdat ik wil dat jij weet hoe het hier is.
Er zijn drie kinderen/half-volwassenen. Nick van bijna twintig, Noa van negen en Floris van zeventien.
Vooral Floris is erg leuk, hij is aardig, knap en lief. Ik weet dat het raar klinkt, maar ik ben verliefd op hem, alleen is hij niet op mij...
De ouders zijn ook aardig, maar ik mis Maastricht en jou! Hopelijk schrijf je terug, of je vraagt het aan je pleegouders.
Hoe is het bij jou?
Liefs, Eva
PS. I love you

Dit was hoofdstuk 11 alweer. Zou Eva er achter komen dat Floris een vriendin heeft? Daar moet je nog heel even op wachten😉

Comment?
Vote?

Xxxx

PS. I LOVE YOUWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu