Anooo opravdu je tu další díl! Omlouvám se, že to tak dlouho trvalo, ale nějak nebyl čas. Doufám, že se další díl bude líbit. Yaoistky si přijdou na své...a doufám, že mě na konci neukamenujete. >_>
V posteli se proplétala dvě těla.
Dvě nahá těla, co oproti sobě nemohla být více rozdílná.
Jedna postava drobná, svaly teprve začínaly růst.Dlouhé, blonďáté vlásky se proplétaly s částmi těl a rudými vlasy druhé postavy. Ona druhá postava byla velká, mohutná,vypracovaná. Jezdcovy rudé vlasy na bílém podkladu vypadaly jako proudy krve, ale přesto to byla krásná podívaná.
"A-aki.." Zavzdychám mu do úst, když uvnitř mě opět narazí na ten kouzelný uzlíček nervů.
Tohle je úžasné, mnohem, mnohem lepší než to, co jsem prožíval kdysi. V minulosti to vždy bolelo, plakal jsem a zoufal si, ale nyní? Nyní jsem jen pod rudým jezdcem sténal rozkoší.
Nešlo jinak, z každého jeho pohybu šla vyčíst láska a něha, ale i touha a chtíč. Nebránil jsem se, nebylo proč. Přece jen jsem to chtěl také. A moc.
"Už...můžeš." Zašeptám a hluboce se mu zahledím do očí. Příprava nepříprava, už to chci. Myslím, že nikdy v životě jsem sex nechtěl tak moc, jako teď. Dříve pro mě sex byl jen něco, co je nutné splnit, aby mi nebylo ublíženo.Něco, čeho jsem se bál a co mi bylo odporné.
Ale nyní? Nyní to bylo jiné. Toužil jsem po každém doteku od Akiho, po každém jeho polibku či pohlazení. Toužil jsem po něm, už...jsem ho chtěl. Opravdu, až jsem se tomu já sám dosti podivil. Aki mi pohled chvíli oplácel a v očích mu byla znát taková obří škála citů. Stejně jako mně.
"Dobrá, kdyby cokoliv, řekni a já ihned přestanu." Zašeptá.
Po jeho slovech ho pevně obejmu kolem krku a své rty spojím s těmi jeho v hlubokém polibku.
On mi mezitím více roztáhne nohy a zaklesne se mezi ně.
Po chvíli na svém vstupu ucítím lehký tlak a snažím se být co nejvíce uvolněn, aby to ani jemu nedělalo problémy. A zjistím, že...se nebojím. Nedělá mi problém zůstat uvolněný,což je perfektní. Avšak poté jej již pustím, aby se nade mnou nemusel kroutit v nesmyslné poloze. Krátce mě ještě líbne na špičku nosu a poté se trochu nadzvedne. Svůj úd uchopí do ruky a mírně zatlačí.
Tiše vyheknu a přivřu oči, když do mě zajede celkem bez problémů.
Opravdu je dost veliký rozdíl v tom, zda-li to člověk dělá dobrovolně či s násilím.
Samovolně mu boky vyrazím naproti, což je oceněno jeho tichým sténem.
Netrvá dlouho a jeho mužství ve mně zmizí celé. "V pořádku?" Zeptá se.
Jeho slova ke mně doléhají jako by z dálky, má mysl je zahalena jím, jeho opojnou vůní a jeho činy. "V naprostém." Vydechnu a opět se proti němu pohnu boky. Skousne si ret, po vysune se ze mě a poté přirazí. Jednou rukou se opře vedle mé hlavy, aby mě nezalehl a po chvíli nasadí pravidelné tempo. O něco táhleji zasténám, když uvnitř mě narazí na prostatu a celý se pod ním prohnu. Ah ano, tohle je naprosto dokonalé. Všimnu si jeho vítězného úsměvu a stydlivě natočím hlavu na stranu, aby mi neviděl do obličeje. Pff, nemůžu za to,že mé tělo reaguje tak, jak reaguje. To...ono samo. I nadále vnímám každý jeho příraz, každý polibek, co mi věnuje na dostupnou část těla a každý jeho dotek. Opravdu je to úplně jiné.
Sice tu je i ta jist dravost, na kterou jsem byl zvyklý,ale i ta se v čemsi liší. Vím, že Aki nemá v plánu mi ublížit.On ne, nikdy. Nevěřím tomu, že by mi ublížil.
I když je pravda, že v hlavě mi stále vrtá to, co se stalo před x dny.
Mé myšlenky přeruší další záchvěv rozkoše, již snad i o něco silnější a já cítím, že za chvíli již dosáhnu vrcholu. Aki mě nakonec chytí za ruce, na obou rukách proplete naše prsty a propletené ruce opře vedle mé hlavy, přičemž dále přiráží.
Už se nijak neostýchám a nechávám stény z úst vycházet, jak se jim zachce. Občas nějaký ze sténů zachytí Akido svých rtů, ale většinu z nich odráží stěny jeskyně. Po chvíli se to už opravdu nedá vydržet. "A-aki já...už budu." Sténnu mu pak do ouška a slastně se propnu v bocích.Když uslyší má slova, jednu ruku uvolní a tou svou zajede na můj úd, který začne v tempu podobném přírazům honit. Nyní volnou rukou mu vjedu do vlasů a začnu se jimi zlehka probírat. Ano, on je prostě úžasný. Pak už se ale propnu, zavřu očka a se sténem mu vyvrcholím a ruky a trochu i sobě na bříško. Díky vrcholu se kolem něj více stáhnu, což je mi odměněno jeho sténem a než se naděju, i on vyvrcholí do mě. Ještě pár tahy sobě, i mně dopomůže k dokonalému uspokojení, ale pak už ze mě vyklouzne a s výdechem se na mě podívá. Pohladí mě po tváři a zahledí se mi do očí. Pohled mu udýchaně oplácím. Myslím, že slova teď nejsou potřeba. Vše si dokážeme vyjádřit jediným pohledem. Aki se pak mlčky zvedne a uchopí mě do náruče, načež se mnou zamíří za závěs, kde je ona úžasná tůňka s vodou. Do té vleze a usadí se, přičemž mě si nechává u sebe.
"Miluju tě.." Zašeptá mi do vlasů a vtiskne mi do nich lehký polibek.
"I já tebe." Šeptnu pak a zakloním hlavu,načež své rty spojíme v hlubokém, vřelém polibku.
ČTEŠ
Dračí věk
FantasyDraci. Nádherná, mohutná stvoření. Každý o nich slyšel. Kdysi, v dávných dobách, byli pouhým mýtusem, ale nyní? Byli obdivovaní. Uctívaní. Je tomu již pár století, co se draci objevili a o něco méně tomu, co se s nimi lidé naučili komunikovat. Bohuž...