Witajcie! Z całego serca chciałabym podziękować osobom, które dotrwały do samego końca mojego opowiadania. Osobom, które komentowały lub dawały gwiazdki, a także tym, które postanowiły pozostać anonimowe i się nie udzielać. Po prostu wszystkim. Dziękuję także tym, którzy zdecydowali się zajrzeć do tego wpisu i przeczytać go – mam nadzieję, do ostatniego słowa.
Być może proszę o zbyt wiele, jednak zawsze warto spróbować. Chciałabym, moi kochani Czytelnicy, abyście nie traktowali tego - wprawdzie nieudolnie napisanego i miejscami dość głupiutkiego - opowiadania jako kolejnego fanfiction, które wypadnie Wam z głowy po jakimś czasie. Chciałabym, żebyście zastanowili się nad tym, co pragnę Wam przekazać jego treścią. Żebyście także myśleli pozytywnie.
Jeśli już to robicie – świetnie! Jeśli jednak tak jak Zayn na samym początku opowiadania jesteście pesymistycznymi smutasami, zatrzymajcie się, zróbcie wdech i zrozumcie, że nawet jedna pozytywna myśl może zmienić naprawdę wiele. Wyjdźcie ze swoich stref komfortu, otwórzcie umysły, dojrzyjcie piękno miejsc, w których żyjecie, doceńcie swoje rodziny, przyjaciół, znajomych. Pomyślcie, jakimi szczęściarzami jesteście, zaczynając od najmniejszych rzeczy – chociażby od posiadania własnego kominka w domu czy całej paczki Waszych ulubionych żelków, albo nowej książki, albo świetnego filmu, który właśnie zobaczyliście w kinie. Co najważniejsze, starajcie się nie myśleć negatywnie. Jeśli stanie się coś złego, zróbcie sobie chwilę przerwy na przemyślenia, zastanówcie się nad wszystkim, spójrzcie na to z dystansem. Uwierzcie mi, to naprawdę działa. Grunt to mieć głowę uniesioną wysoko do góry i się nie przejmować.
Możecie uważać moją radę za głupią; możecie myśleć, że Wasze problemy są zbyt wielkie, aby sobie z nimi poradzić. To nieprawda. Uwierzcie w coś, co uznajecie za niemożliwe. Życie jest tylko jedno, a Waszym zadaniem jest przeżyć je w jak najlepszy sposób, w którym nie powinno być zbyt wiele czasu na zmartwienia.
Tytuł Silver Lining to angielskie powiedzenie, oznaczające jasną stronę, pozytywne myślenie. Spójrzcie tylko na niebo i zauważcie, że chmury mają te wspaniałe, świetliste otoczki. Nigdy o nich nie zapominajcie.
Trzymajcie się,
Wasza localcute
CZYTASZ
Silver Lining // Zayn Malik
FanficZayn Malik ma kilka problemów: zakochał się w koleżance, u której nie ma żadnych szans, jego życie jest śmiertelnie nudne i jest absolutnym pesymistą. Pewnego dnia do jego drzwi zapuka pozytywnie myśląca blondynka przebrana za króliczka, która wciąg...