Part 3

1.5K 75 4
                                    

3
"Къде съм? Защо всичко е черно? Спомни си. Какво прави за последно? ….. Плаках. Защо плаках? Защото мама ни напусна. Добре. И после, какво? Станах и паднах. Хммм интересно. И сега къде съм?" Опитах да си отворя очите. Но когато го направих, ярка бяла светлина ме заслепи и бързо ги затворих отново. Опитах отново. Този път успях. Огледах се бях в болнична стая. 
- Лина. Добре си.  О благодаря ти боже. - каза мама плачейки на стола до мен. От другата ми страна беше тате подпрял се, но когато чу мама веднага скочи и почна да ме прегръща.
- Лина. Добре ли си? Как се чувстваш? Ако знаеш как се притесних като те видях на земята в къщи.- каза той.
-Какво стана?- попитах
-Припадна.-отвърна татко.-но  сега си добре. Беше в кома за седмица.....- Чакай, какво? Kома о боже мой, била съм в кома. Не мога да повярвам.- …..и доктора каза, че ти трябва много сън и храна и ще се оправиш. Ама ти слушаш ли ме?
-А какво, да да слушам. Може ли нещо за пиене?- поех чашата със сок, която ми подаде мама- А каде са Иво и Надя?
-На училище са. Бяха тук снощи.- отвърна мама. 
-Добре-казах-Кога може да се прибера?-попитах влизащия лекар. Ще кажете тя сега се сабуди и вече иска да си ходи, е да ама не ми се кисне в тая болница. Доктора ме погледна и каза.
-Ами ако се чувстваш добре и можеш да ходиш още днес. - каза той.
-Супер да събираме багажа.-казах развалнувано, но когато станах и залитнах, хубавото ми настроение умря.
-Явно ще останеш до утре-каза доктора с усмивка и ми даде някакво хапче- изпий го ще ти помогне да заспиш.-глътнах го на бързо и се върнах на леглото, явно прибирането се отлага.
Мама и тате останаха още малко и си тръгнаха, а аз не след дълго заспах. Събудих се от някакъв шум. Отворих очи и видях как тате събира багажа. Данеби да съм спала цял следобет и цяла вечер.
-Тате колко е часа?
-Ами 10 и 30 -отвърна поглеждайки телефона си. - По точно време е да се прибираме, нали?
-ДАААА-извиках и станах. Преоблякох се (така)

на бързо докато тате оправяше документите и си тръгнахме

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

на бързо докато тате оправяше документите и си тръгнахме. В колата ни чакаха Иво и Надя. С качването ми подадоха една (мазна) баничка с боза.
-Яж- едновременно казаха и двамата, а аз се засмях.
-Да не го репетирахте до сега.-избазиках се.
-Не-каза Иво
-Да- каза Надето
Почнах пак да се смея, а те се сбиха. Ем, нищо. В този момент се радвам, че съм на предната седалка иначе сигурно щях да изям и аз някой удар. Прибрахме се. И веднага седнахме да хапнем пак, че вече беше обяд.... Телефона ми званна. Погледнах го беше...

Това е новата глава дано ви хареса. Май е малко къса.

Part Of LifeWhere stories live. Discover now