Part 22

1.4K 55 20
                                    

Шуга се приближи като застана пред мен, още преди да си повдигна главата и да го погледна той хвана косата ми и я дръпна назад като заби устните си в мойте целувайки ги жадно. Докосна едното ми бедро и го стисна леко. Стаписах се. Незнаех какво да правя. Замислих се, ами ако след това си развалим приятелството. Той ми е най-близък, какво ще правя ако се скараме заради това. Ами ако след това не иска да ме погледне или ми се изсмее в лицето че съм се поддала толкова лесно. Стоях без да мърдам дори не отвърнах на целувката. Когато усетих нещо меко и влажно на врата си. Погледнах с крайчето на окото си и видях Чим, който беше заровил глава във врата ми и го целуваше и облизваше.
-Ъгхх-истенах леко когато Чим ме захапа и Юнги използва възможнастта дa си наврe езика в устата ми. Погледнах го шокирано. Неговия поглед обаче ми казаваше да се отпусна и да се оставя на течението. Направих го. Спрях да мисля. И най-накрая отвърнах на целувката му. Имаше вкус на шоколад. Затворих очи и се оставих в ръцете им. Утре може и да съжалявам, но ще го мисля тогава.
Изведнъж Юнги се откъсна от целувката, хвана ме за ръката и ме задърпа, аз от своя страна при ставането докопах ръката и на Джимин. И сега и тримата сме в моята стая на моето легло. Нещата се повториха, но този път Джимин ме целуваше а Шуга хапеше врата ми и оставяше смучки. Сякъш наговорили се, двамата едновременно спряха с заниманието си и започнаха да слизат с целувки надолу по тялото ми, махайки всяка дреха която им се изпречи, започвайки със синята ми тениска, после късите дънкови панталонки, оставайки ме само по бельо. Стана ми неодобно. Явно го забелязаха защото се изправиха и се съблякоха оставайки само по боксерки. Легнаха отново от двете ми страни и продължиха. Всеки хвана с една ръка по един от краката ми и започнаха да ги опсипват с целувки, със свободната си ръка галеха тялото ми от корема нагоре заигравайки се с гърдите ми през сутиена, и обратно на долу спирайки точно преди да докоснат интимността ми. Не беше честно, не можех да направя нищо друго освен да пъшкам и да стискам чершафа. Можех да свърша само от ласките им. Ами така ще е като не съм го правила от година, че и повече. Юнги се откъсна от крака ми и се качи на моето ниво като ме целуна отново, мушна ръка под мен за да разкопчае сутиена ми, през това време усетих как Чим ме докосва съвсем леко с пръст по интимността ми през бельото, настръхнах и изстенах силно в целувката. След това хвана ластика на бикините ми и ги изниза бавно от краката ми , а Шуга се отърва от сутиена. Останах напълно гола пред двата погледа изпълнени с поход, страст и желание. След като хубаво ме огледаха, а аз се червих като домат, решиха че е време да продължат да ме дразнат. Юнги се зае да масажира, хапе и целува гърдите ми, а Чим Чим да облизва старателно женствеността ми. Щяха да ме докарат до лудост. Исках да усетя поне единия в себе си скоро, иначе щях да откача. Не се усетих кога съм казала желанието си на глас.
-Няма ли поне единия да ме изчука вече? - след като разбрах какво казах си запуших устата и погледнах на страни. Те спряха с действита си и ме погледнаха от което се изчервих още повече, ако беше възможно. И двамата се засмяха леко.
-Някой е нетърпелив, а?-попита Чим с леко натежал глас от възбуда, която впрочем си личеше през плата на боксерките, който малко след изказаните думи си намериха място на пода. - Ще го навлажниш ли?-попита повдигайки една вежда, само кимнах. Шуга остави гърдите ми на мира и слезе надолу захапвайки леко мястото ми. Джимин се настани от едната ми страна, а аз леко се поизправих за да ми е по удобно, приближих се леко към приятелчето му, което не изглеждаше никак малко от близо, изкарах си езичето и го близнах съвсем леко. Започнах да го облизвам старателно по всеки един сантиметър, след като се уверих че съм го облизала навсякъде го налапах целия на веднъж предизвиквайки силен стон от страна на Джимин. Докато аз се занимавах с играчката ми изведнъж изпитах огромно удоволствие причинено от пръста на Юнги навлизайки в мен в комбинация с горещия му език, който обхождаше мястото ми, беше просто невероятно. Изтенах върху члена на Чим, а той се отдръпна рязко изваждайки го от устата ми. Джимин стана и се премести на мястото на Шуга, който пък дойде на неговото. Чак сега забелязах, че е без боксерки. Ерекцията му лъсна пред лицето ми, погледнах го, а той само ми се усмихна. Реших да го подразня, облизах леко топките му, и започнах да целувам бедрата, мястото над приятеля му и около него, с две думи навсякъде освен самия му член. Той изсъска и ме хвана за косата като ми натисна главата към приятеля му, тамън да го докосна с устни и си изкривих главата захапвайки бедрото му. Повдигнах глава и видях ядосания поглед на Юнги, усмиснах му се и преди да осетя второ оскубване налапах цялата му дължина и той извика.
-Охххх най........сетне. - след това се задвижи бързо в устата ми. Докато Юнги се забавляваше чукайки устата ми, осетих нещо студено да се опира в мен. Погледнах с кайчето на окото и видях как Джимин се готви да навлезе в мен. След като погледите ни се засякоха той навлезе рязко, и аз извиках от приятното чувство. Постоя малко без да мърда и после се задвижи бясно, сякъш от това завишеше живота му. Започнах да стена върху члена на Шуга, който също стенеше силно. Точно преди да свърши го избутах, той се ококори и ме погледна странно, аз само му се усмихнах. В този момент Чим извика забивайки се дълбок и свърши в мен, падна от лявата ми страна и ме целуна страстно. За краткото време в което трая целувката Шуга се намести между краката ми и проникна рязко, изпитах съвсем лека болка, защото неговия беше малко по-дебел от този на Джимин, но тя се изпари за секунди. Забиваше се бързо и грубо, карайки ме да викам. По едно време спря и излезе.
-Лина, обърни се по гръб.- веднага се обърнах и застанах на колене, подпрях се на лакти за да е по удобно. Той се намести, хвана двете ми бузи и навлезе отново, движейки се бясно. Удряше дупето ми от време на време от което аз стенех. Свърших малко преди него. Той се изпразни в мен и се просна от дясната ми страна. Аз паднах по корем и заспах на мига.

Ееее какво мислите добре ли се получи смута???

Part Of LifeWhere stories live. Discover now