Part 14

1.1K 68 3
                                    


Седяхме в магазина поне 1 час. Аз само обикалях и слагах всякакви вредни храни, чипсове, пуканки, безалкохолни и алкохолни напитки (бира), сладолед, десетри, зрънчовци и още много. След като напълнихме количката платихме на касата и си тръгнахме.
-Как мислиш да изядеш всичко това сама?- попита Ви облизвайки се докато гледаше един щоколад на Милка с ягода (любими я ми).
-На.-подхвърлих му го, а той некадърно го хвана.
-Не-каза Джин и му го взе-След вечеря
-Оппа това е вечерята тази вечер. Дай му го. -той ме погледна с поглед казващ "Как така?"-Кино вечер. И нещата не са само за мен, а за всички- усмихнах се и продължих да ходя напред.
Прибрахме се и всички вече бяха на сядали пред телевизора.
-Кой иска да гледаме филми цяла нощ и да се тъпчем с вредна храна?-попитах и всички се обърнаха към нас виждайки всичките торби с храна.
-ХРАНАААА - станаха и всеки взе по една торба и започна да изважда и да реди по масата, после се накатурихме пред плазмата и пуснахме произволен филм. За мой ужасен късмет се падна Секс игри. "Аххх точно този ли трябваше да бъде пръв" бях го свалила ама мислех да си го гледам сама. Всички ме погледнах и аз почервенях.
-Какво ме гледате, мислех да го гледам сама....Да пуснем друг, и без това съм го гледала.-предложих
-Не. Ще гледаме този. - "Юнги ще те убия."
-Айде стига и без т'ва го знам на изуст да гледаме нещо друго, моля те- казах и като осъзнах какво казах си запуших устата и се изчервих "Такъв съм идиот"
-Оллл не знаех, че харесваш такива филми, може да гледаме заедно някой път.- Прошепна Чим Чим в ухото ми и ме прегърна.
-А да те фрасна искаш ли?- погледнах го и той си махна ръката и се засмя- Стига сте ми се подиграва ли.-Станах и смених филма, пуснах ТЕД "Той е комичен и просташки, идеален е за тез малоумници" помислих си и се върнах на мястото ми между Джимин и Юнги, исках да съм до Куки, не знам защо ми харесва да го карам да се изчервява, толкова е сладък, но след случките днес той изобщо не ми е проговорил, сигурно го е срам. Изгледахме много филми и изядохме почти всичко, към пет и половина през ноща се огледах и видях, че всички спaт, станах и взех одеяла да завия тези, които не бяха завити. Отидох до кухнята и си сипах вода, върнах се и седнах. Завих се като така завих и Чим и Юнги. Облегнах се, но ми беше неудобно, започнах да се въртя, обаче събудих Джимин и той ми се скара.
-Спри да се въртиш, по дяволите. Не мога да спя.
-Извинявай, но ми е неудобно.
-Ела тук- каза като ме дръпна и ме гушна като ни намести така, че и на двамата да ни е удобно. Беше неловка тишина, докато се едно усетил какво си мисля Мин не продума.
-Искам и аз да гледам с теб онзи филм, как му беше името "Секс игри" .-аз преглътнах и го погледнах на кръв
-Защо?
-Просто не съм го гледал и ми е интересно.-съмнителен ми се вижда, какво ли е намислил.
-Хубаво, но някой друг път, айде сега да заспиваме.

Part Of LifeWhere stories live. Discover now