Part 21

1.2K 57 3
                                    


-Е хареса ли ти разходката?- попитах го аз
-Хареса ми. Даже твърде много ми хареса.-отвърна той
-Какво имаш предв.....-Не си довърших изречението, защото докато си вдигах главата от телефона забелязах как дънките му леко се оптягат точно на мястото където се крие мини Чим Чим. Погледа ми се премести на лицето му, което беше съвсем леко изчервено. Олеле....- И сега какв.....-не можах да довърша, защото ми се нахвърли (ама че е нетърпелив) и ме целуна, устните му бяха толкова меки и топли, отвърнах му на момента, няма да изпусна този шанс, я.
Обвих ръце около врата му и го придърпах да легне върху мен на дивана, той се настани отгоре ми и се притисна в мен. Усетих възбудата му дори през дънките. Продължихме да се целуваме, боричкайки езиците ни един с друг. Целувката беше дълга, усещаше се единствено желание и страст. И двамата искахме просто секс в момента и то си личеше точно от тази целувка. Докато тя трая, ръцете му се спуснаха по тялото ми и се спряха на дупето стискайки го леко и притискайки го по-близо до него, не знам защо, но аз без да се усетя бях направила точно същото. Единствената разлика беше, че аз го стиснах много по силно за задника. Той се отдели за секунда от устните ми и си пое дълбоко въздух, наведе се да ме целуне отново. Но някой връхлетя в бунгалото с 300 и ние скочихме в седнало положение. Натрапника беше Юнги, който ни изгледа странно. Погледнах го. Той ни гледаше с поглед в който се четеше, че знае какво става тук, но ми се стори че има и още нещо, нещо мръсно в погледа му, но може и да ми се е сторило. Оказа се, че не ми се е сторило. Шуга направи нещо, което ме остави колкото объркана и стресната толкова и възбудена и в очакване.

Тази глава е кратка но другата ще е дооста по-дълга.

Part Of LifeWhere stories live. Discover now