Part 13

1.1K 66 2
                                    


.....Момчетата скачат във водата и ме пръскат с нея. Огледах се, около мен бяха постлани и на другите кърпите, а те се забавляваха. Включих се и аз. Цял следобед бяхме там, беше много забавно, по едно време аз се изнизах за да вляза първа да се къпя, защото има само две бани и нямаше да ни стигнат, все пак сме 8 чавета. Изкъпах се на бързо, ових се в кърпа, която беше една педия над коляното и излязох запътвайки се към стаята ми. Тогава през вратата моля ти се трябваше да влезе някой, и познайте кой беше ..... (барабани моля) Куки. Горкия, като ме видя веднага почервеня (оххх толкова е сладак обожавам го т'ва макне) побърза да се скрие в банята, но взе че се блъсна във врата и падна на земята (яяяя има рима).
-Куки добре ли си?- попитах притеснено като се приближих до него. Като чу гласа ми скочи и влезе в нея. - Хей ама добре ли си? Силно ли се удари?-продължих да питам стоейки пред вратата.
-Да нуна (noona neomu yeppeo обичам тази песен, а да тя е с една година по голяма от Куки и за това е нуна) нищо ми няма. Другите също си идват.
-Радвам се, че си добре. Отивам си в стаята- казах му за да може спокойно да се изкъпе. Влязох в моята стая и се преоблякох с къси панталонки и дълга и широка тениска, която почти скриваше панталонките. Тръгнах да си взема вода от кухнята когато чух малкия да вика от банята.
-Хюнг, ще ми донесеш ли кърпа.-провикна се
Аз взех една кърпа и отидох пред врата и почуках, той отвори и подаде глава, когато забеляза, че не съм някой от неговите приятели отново почервеня и понечи да затвори вратата, но аз повдигнах кърпата и му я подадох.
-Заповядай.- той я пое и се скри, дали да изчакам да излезе и да го огледам. Оооо Лина я се спри стига му толкова изчервяване за днес ще вземе да гръмне. Влязох в кухнята и затворих шумно вратата за да е спокоен. Налях си вода и се преместих в хола, пльокнах се на дивана и пуснах голямата плазма която беше свързана за лаптоп и изтеглих поне 15 филма всеки с различен жанр, но пропуснах ужасите, защото се ужасявах от тях. Докато филмите се теглиха момчетата започнаха да прииждат. Първи беше Джин.
-Оппа, след като се изкъпеш ще дойдеш ли с мен до магазина.-попитах го а той кимна. Той приключи много бързо и дойде при мен.
-Готов съм. Тръгваме ли?
-Не.
-А тогава какво правим?-попита объркано
-Чакаме.
-Какво чакаме?
-Първия който влезе през врата да дойде с нас.- Тогава врата се отвори и през нея влезе едно извънземно. Буквално, Те си беше сложил сива маска с две огромни очи и две антенки на главата.-И късметлията е извънземното. Айде къпи се и да тръгваме.- казах аз през смях, той наклони глава на страни и аз се засмях още повече, но ме послуша оправи се и тримата излязохме.
-Къде отиваме?-попита Техюнг, все още с тази маска.
-Отиваме да те предадем в зоопарка, ще си чудесна атракция там. Или не, имам по добра идея на някоя лаборатория да ти направят изледвания и да видим от коя планета си. - казах аз през смях, Джин също се смееше
-Ах ти гадино-каза той и започна да ме гони, хвана ме точно пред супемаркета и започна да ме гаделичка.
-Не спри....Те моля...те....спри....-казах през смях, но той не ме слушаше. Спря чак когато Джин спря пред нас. Аз не се държах на крака и седнах на земята. Смях се още 10 минути и влезнахме в магазина.

Тази глава е специална за сестра ми hobiee_94 защото си написа домашните...
А и честит имен ден дребен-вреден....

Part Of LifeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant