Хора това е любимата ми глава, эащото и аэ много искам да ида там.
Минаха два дни. Беше доста скучно, момчетата постоянно бяха заети и не се видяхме, но ми казаха, че утре ще са свободни или поне Джимин така каза.
Джимин вчера ми каза, че днес трябва да са почивка, и че ще обиколим острова. Със Су обиколихме доста, но ми се щеше да прекарам време и с тях. Липсват ми. Да видим....ще идем до Loveland, това е парк на любовта, абе по скоро на секса, има доста компроментиращи статуи, но пък много искам да го разгледам. После може да се разходим до фестивала и да си накупим сувенири. Докато размишлявах Чим се прибра и се тръшна до мен на дивана.
-Хей Чим, как си?
-Уж съм добре, а ти?
-Горе долу. Къде са другите? Ще излезем ли днес?- попитах, бях развълнувана, за тези два дни дори не сме се засичали и сега се радвах да го видя. След случката на кино вечерта се чувствам много добре в неговата компания, даже ми се ще да сме по близки. Толкова беше приятно докато спях върху него, толкова спокоен сън до сега не бях имала.
-За съжаление няма да приключат скоро и затова ще се задоволиш с мен, да ти правя компания днес.- каза той усмихвайки се самодоволно- Но първо да се изкъпя. Мириша на умрял пор.-засмя се и аз след него. Той влезе в банята, а аз в стаята си и се преоблякох.Когато бях готова излязох и го видях да седи на дивана облечен и готов за подвизи.
-Хайде. Искам да отида до едно място. Ще ти хареса.
-Ще ме водиш да ядем.-каза с най-широката си усмивка
-Не. Но ще си вземем нещо по път. Всъщност мисля, че там където отиваме има от къде да си вземем за ядене.-излезнахме и се запътихме към парка, той не беше далече и стигнахме бързо. На входа Чим остана с отворена уста. - Затвори си устата ще лапнеш муха.-задърпах го към касата да си купим билети. Когато минахме под огромните разкрачени крака той си повдигна главата и погледна заинтересовано.-Се едно не си виждал?-попитах като го ръчнах за да си наведе главата че ще му се изкриви врата.
-Толкова голяма не съм.- каза през смях - Не бях идвал тук. -каза като този път той ме дърпаше. Когато влзезнахме се спряхме до картата за да намерим закусвалнята която бях видяла в интернет. Открихме я. Беше близо.
-Първо ще хапнем а после ще разглеждаме.-кимнах и тръгнахме по пътеката имаше няколко статуи. Малко след това стигнахме и си взехме за хапване, оказа се че дори храната беше във форма на полови органи. Джимин отказа да яде кифличките във ворма на пенис, но аз нямах избор. И докато аз нагъвах поредния чле...... поредната кифличка, Чим си набута две малки кекшчета във форма на гърди в устата.
-Леле как го налапа тоя член. (Добре май почнах да прекалявам)-обади се Джимин, а аз се задавих
-Млъквай..... Хей имам идея. - казах, а той повдигна едната си вежда- Искаш ли да купим и за другите.- той закима ентосиазирано и влезе вътре. Върна се след 10 минути с една торба. Когато приключихме с хапването, станахме и обиколихме целия парк. Снимахме се на всички статуи, говорехме си и се смяхме, беше много забавно. Когато се прибрахме вече беше почнало да се стъмва. С влизането в бунгалото се хвърлих на дивана, той седна до мен.
-Е хареса ли ти разходката?- попитах го аз
-Хареса ми. Даже твърде много ми хареса.
YOU ARE READING
Part Of Life
FanfictionЛина е съвсем нормално момиче с нормални мечти една от която е да срещне своята любима група BTS (естествено), една раздяла обаче ще осъществи нейната мечта, донякъде. #sadreamer_01 - Корица