Kanlı Tetik

1.9K 28 10
                                    

"Victor!Kalk!Saat 11.00 olmuş.İşe geç kalacağız!" diye yan odadan bağırdı DeShawn.DeShawn işkolik,aktif ve boş zamanlarını hep değerlendiren biri olmasına rağmen en yakın arkadaşı Victor onun tamamen zıttıydı.Victor kendi keyfine bakardı ve işinden memnun değildi.Çünkü DeShawn'ın çalışmalarına yardım etmek için çalışıyordu.Aslında DeShawn'ın asistanıydı ancak DeShawn ona hiç o gözle bakmamıştı.

Victor üstündeki yorganı kaldırdı ve yataktan çıktı.DeShawn hazırdı ama Victor daha pijamalarını çıkarmamıştı.Victor yavaş yavaş üstünü değiştirdi ve mutfağa,DeShawn'ın yanına gitti.DeShawn sağlıklı, kendini zinde tutacak şeyler yedi ve kahvesini içti.Victor ise yarım ekmekle sucuk yemişti.Aralarındaki farkı anlamanıza yardımcı bir örnek oldu sanırım.

DeShawn yeni aldığı spor ayakkabılarını giydi ve iş çantasını eline alıp arabasına bindi.Her zaman olduğu gibi Victor geç kaldı.DeShawn bağırarak "Victor! Hadi!" diye bağırdı.Geç kalmasına sinirlenmişti ama hayatını kurtaracağını hiç düşünmemişti.

Victor evden çıktı ve arabada şoför koltuğuna oturdu.Uzun saçlarını düzeltti.Anahtarı çevirdi,el frenini indirdi.Garaj kapısını açtı ve hemen yola koyuldu.Yola çıktı ama toplantı başlayalı yarım saat geçmişti.Trafik durmuştu ve ilerlemiyordu.Yaklaşık 25 km boyunca arabalar durmuştu ve hiçbir şekilde kıpırdamıyordu.Sonra ilerde bir patlama sesi duyuldu ve arabaların içinden adamlar çıkarak diger arabalara saldırıyor,camları kırıp içeri dalıyor ve parçalıyorlardı.Victor arabadan çıktı ve DeShawn'a "Hadi, dışarı!Benimle gel!" diye bağırdı.Victor bagajı açıp iş sonrası gideceği maç için getirdiği baseball sopasını aldı.Baseball sopasını tuttuğu elini kaldırdı ve hızla ona yaklaşan şeyin kafasına indirdi.DeShawn "Onu öldürdün!" diye bağırmaya çalıştı ama daha diyemeden üstüne bir şey atladı.O şeyin ağzının etrafı tamamen kandı ve kollarından birini kaybetmişti.DeShawn yardım istemeye yeltendi ama Victor üstündeki yaratığın kafatasına baseball sopasıyla sertçe vurmuştu.Kafatası kırılan yaratık DeShawn'ın üstüne yığıldı.Üstünden yaratığı attıktan sonra DeShawn,Victor'un yanına koştu.Her şey o kadar hızlı olmuştu ki ne olduğunu anlamadan eline bir taş alıp etrafındakileri öldürmeye başlamıştı.Victor "Bunun için vaktimiz yok.Başkalarını düşünmeyi bırak ve benimle gel.Yakınlarda atış poligonu var.Ordan silah alabiliriz." dedi.DeShawn düşündü ve yapacak daha iyi bir şey olmadığı için onayladı.Victor'un peşinden, elinden geldiğince hızlı koşuyordu.Yaklaşık 2 km yol aldılar ancak bağırma sesleri hala onların kulaklarına ulaşıyordu.Sonunda poligona gelmişlerdi.İçerde Victor'un söylediği gibi bir sürü silah vardı.Victor "Ben mermileri alacağım.Sende hemen silahları şurdaki torbalara koy." dedi.DeShawn büyük bir torba aldı ve eline gelen tabancaları,makinalı tüfeklerin hepsini torbaya koydu.Sonra başkalarının da ihtiyacı olur diye dolu bir tabanca bıraktı.Victor yanına geldi ve içinden bir tane makineli tüfek aldı.Bir tane de DeShawn'a verdi.İkisi de ceplerine mermi doldurdu ve arka kapıdan garaja çıktılar.

Orda büyük,2010 model 4x4'lük Porsche bir araba vardı.Victor koltuğuna oturdu ve arabaya düz kontak yaptı ve anahtar kullanmadan çalıştırdı."Nereye gidiyoruz?" diye sordu DeShawn.Victor "Bu şehirden ayrılmamız lazım.Sen silah kullanabilir misin? " dedi.DeShawn iyi silah kullanırdı.Babasıyla ava giderdi ve hep avını vururdu.Ama silah kullanmayalı çok olmuştu.Yaklaşık 20 yıl."Evet" dedi endişeli bir sesle.Victor hafifçe sırıttı ve "Hadi silahşör!" dedi gülerek.Arabayı hızlıca dışarı çıkarttı ve kenardaki ormana doğru sürdü.DeShawn camı açmış,etraftakileri öldürüyordu.İçinde o işkolik,sağlığına dikkat eden adam kaybolmuş,savaşçı birine dönüşmüştü.

Ormana dalmıştı ve uzun bir süre boyunca devam etti.Ağaçların arasında küçük bir kulube gördüler ve hemen arabayı kulubenin yanına çekti."Bir süre burda kalacağız" dedi Victor.DeShawn arabadan indi ve kapıyı araladı.Silahını içeri doğrulttu ve içeri daldı.İçerde bir köpek vardı.Aynı dışarda gördükleri şeyler gibiydi.DeShawn silahını ateşlemişti ancak mermisi bitmişti.Köpek üstüne atladı ve DeShawnı yere düşürdü.DeShawn bir eliyle köpeğin boğazını sıkmış ve diğer eliyle de ön ayaklarını tutmuştu."Victor!Victoooor!Yardım et!" dedi.Victor silahı doğrulttu ama ateşlemedi.Çünkü DeShawn'ı da vurma olasılığı yüksekti.Arabaya gidip baseball sopasını almaya çalışsa zaman kaybedecekti ve DeShawn dayanamazdı.Kararsız kaldı ve 'Boom!'. Silah sesi duyuldu.DeShawn bağırdı.Ve...

Devam Edecek

Kanlı TetikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin