Yollar Ayrılıyor

117 14 4
                                    

Victor gözlerini açtı ve onları gördü.Ayağa kalktı ve Zen ile DeShawn'ı kaldırdı."Sessizce gelin,kaçmamız lazım." dedi Victor ve uyuyanların yanından geçtiler ve Nicolas'ı kaldırdılar.Nicolas'a uçağı kullanmaları için ihtiyaçları vardı.Dördü de kapıyı açtı ve kapının yanındaki erzak çantasını alıp uçağa doğru koşmaya başladılar.Ve arkalarını döndüklerinde Ralph yere düşmüştü ve uyuşuklar içini açıp orgnlarını parça parça yemeye başlamışlardı.Zen "Hayııır!" diye bağırdı ve içerdekilerin dışarı çıktığını gördü.Uyuşuklar eve ulaşmıştı ve kaybedecek zamanları yoktu.Uçağa doğru koşuyorlardı.Ama uyuşuklar çok daha fazla hızlıydı.DeShawn çok hızlı koşamıyordu ve uyuşuklar ona çok yaklaşmıştı.DeShawn daha hızlı koşmaya çalıştı ama yere sert basınca ayağı sahilin kumuna girdi ve yere düştü.

DeShawn'ın üstüne atladılar ve DeShawn "Hayır!Hayır!Siz...Siz gidin.Ben..." dedi ve sustu.Victor arkasına döndü ve silahını alıp koşmaya başladı.Ama dört yüz küsür uyuşuğu öldüremezdi.Ama Nicolas,Victor'un kolundan tutup sürüklemeye başladı."Yürü!Bu son şansımız!" dedi Zen.Victor, DeShawn'ı ölümünü izlemek yerine koşmayı tercih etti.Ama diğerleri suya doğru koşuyordu.Acaba planları neydi?

**

Finn de onların yanındaydı ve Victor'a sert bir bakış attı.Ama Victor'un yapacak başka seçeneği yoktu.Uçağa yaklaştılar ve Nicolas kokpite geçti.Kapıyı açtılar ve içeri atladılar.Zen hemen kapıyı kapattı ve uçak kalkış yapmıştı.Victor aşağıya bakıyordu.Uyuşukların gözleri parlıyordu.Yüzlerinden açlık akıyordu.Derileri parçalanmış,kıyafetlerinin bir bölümü yırtılmış,bazılarının organlarının bir kısmı yenmişti.Böyle bir salgın neden,nerede ve nasıl başlamıştı?Bunlar herkesin kafasını kurcalayan sorulardı.

**

Victor erzak çantasını açtı ve içinden konserve yiyecekleri çıkardı.Konservelerden bir tanesini çıkardı ve kapağını açtı.İçi bezelye doluydu ve Zen ile Victor elleriyle yemeye başladılar.Kaşıkları yoktu ve çok açlardı.Yemeklerini yerken Nicolas önden "Bana da ayırın.Çok açım." dedi.Victor ve Zen yemeğin dibini bıraktılar ve uzandılar.

**

Mike,Finn ve birkaç kişiyle sahildeki gemiye koşuyorlardı.Gemi çok büyüktü ve sudayken uyuşuklar onlara yaklaşamazdı.Geminin yakınına geldiler ve suya girdiler.Gemi ilerdeki iskeleye bağlıydı.Gemiye yüzerek gitmeyi planlamışlardı.Suyun daha güvenli olduğunu düşünmüşlerdi ve uyuşukların suda batıp onlara yetişemeyeceklerini düşünmüşlerdi ve haklılardı.Onlar suda yüzerken uyuşukların bir bölümü suya batmış bir şekilde,yavaş yavaş ilerliyorlardı.Finn ilerdeki gemiye geldi ve iskeleye tırmanıp içeri girdi.Ardından Mike ve altı tane arkadaşı gelmişti.Geriye kalanları beklerlerse ölürlerdi.Mike arkadaşına "Dümene geç." dedi.Adam dümenin başına geçti ve Mike "Çalıştır!" diye bağırdı ve ardından "Siz geriye kalanlar,Geminin köşelerine geçin.Nöbet tutun." dedi ve Finn'e doğru yürümeye başladı."Gördün demi?Arkadaşların bizim erzaklarımızı aldı ve kaçtı!DeShawn arkada öldü!"Adamlarımızın yarısından fazlasını senin şu aptal arkadaşın Ralph yüzünden kaybettik!O orosp..." derken Finn yüzüne yumruğu yapıştırdı ve Mike yere devrildi.Finn, Mike'ın boğazını tuttu ve "Arkadaşlarımla doğru düzgün konuş!" diye bağırdı.Ve ardından Finn'in etrafını beş tane silahlı adam çevirdi.

"Yoksa" dedi Mike ve yumruğunu Finn'e geçirdi.Ama Finn canının acısını önemsemeden "Onlar benim hayatımı kurtardı.Hemde defalarca.Biraz daha konuşursan yanındaki arkadaşların da seni kurtarmaya çalışacak!" dedi ve Mike'ı yere attı.Mike'ın arkadaşları,askerleri demek daha doğru olur, Mike'ı kaldırdı ve bir tanesi Finn'e "Yaşamak istiyorsan Mike'a yardım edeceksin.Senin o arkadaşların seni bırakıp gitti.DeShawn'ı ise kaçmak için kullandılar.Artık onlar yok!Biz varız!" dedi ve silahını yere bırakıp belinden bir tane tabanca çıkardı.Tabancayı Finn'e uzattı ve "İhtiyacın olacak." dedi.Finn silahını Ölüler Diyarı'nda bırakmıştı.Silahı aldı ve "Sağol." dedi sessizce.

**

Victor ve Zen uyurken Nicolas uçağı kullanıyordu ve çok yorulmuştu.Yaklaşık beş saattir havadalardı ve bir kara parçasıyla bile karşılaşmamışlardı."Yakıtımız sadece üç saatlik kaldı." dedi ama arkadakiler uyuyordu."Hey!Beni dinleyen var mı?Hey!" dedi Nicolas, ama onu dinleyen kimsenin olmadığının farkındaydı.Nicolas aşağıda bir kara parçası gördü ve oraya inmek için planını yaptı.Nicolas "İniyoruz!" diye bağırdı ve Victor ile Zen uyandı.Aşağıda hiç uyuşuk gözükmüyordu ama agaçların arasından çıkabilirlerdi.İndikleri yer uzun ağaçların olduğu bir ormandı ve saklanmak için uygundu.Uçak inerken çok ses çıkarmıştı ve etraftakiler yavaşça uçağa doğru geliyorlardı.Nicolas kokpitten indi ve arkadaki bölüme gitti.İçeriye girdi ve kendisine kalan bezelyeleri yemeye başlamıştı.

**

Gemi yola çıktıktan yaklaşık dört buçuk saat sonra ilerde bir kara parçası gözükmüştü.Mike karayı gördü ve dümenin başındaki arkadaşının yanına gitmek için kalktı.Finn'in Mike'a attığı yumruk,Mike'ın gözünü morartmıştı.Finn o yumruğu atmaması gerektiğini biliyordu.Ama Mike çok zorlamıştı.Peki ya haklı mıydı?Acaba gerçekten Finn'i bilerek mi bırakmışlardı.

Gemi karaya doğru giderken Finn, gemide bulduğu zıpkını almış ve balık arıyordu.Ama ortalıkta bir tane bile balık yoktu.Finn suda süzülen bir şey gördü ve zıpkınını attı ve çekti.Zıpkının ucunda bir kumaş parçası vardı.Ve suyun içinde olmasına rağmen üstünde kan vardı.Finn kumaşı sinirle suya attı ve yere oturdu.Kumaşın etrafına dört tane pirana gelmişti.Kumaşın üstündeki kan piranaları çekmişti.Finn zıpkınını bir tanesine attı ve geri çekti.Pirananın kafasından vurmuştu.Hemen diğerlerini de sırayla vurmaya başlamıştı.Dört tane piranayı eline aldı ve "Mike!Yiyecek bir şeyler buldum!" diye bağırdı.Mike,Finn'in yanına geldi ve "Karaya varınca pişirip yeriz.Ben de aşağıda bir dolabın içinde yiyecek birkaç parça bir şey buldum." dedi.

Sonunda gemi karaya ulaşmıştı ve Finn "Adayı dolaşmaya gideceğim.On beş dakikaya dönerim." dedi ve hemen koşmaya başladı.İlerideki uçağı görmüştü ve oraya doğru gidiyordu.Ormanlık bir alandı ve uçak da tam ortada duruyordu.Finn koşuyordu ama gemiden bir silah sesi duyuldu.Yoksa Victor gemiyi bulmuş muydu?

Kanlı TetikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin