Sabah olmuştu.Herkes uyanmış ve kahvaltı yapmak için kanepelerin üstünde bekliyorlardı.Zen ve Kevin aşağıdan peynir,ekmek ve kahve hazırlayıp getirmişlerdi.Zen yemekleri aşağıda tabaklara koyuyor,Kevin da servis yapıyordu. Victor,Kevin'in elinden yemeğini alıp "Teşekkür ederim küçük adam." dedi.Kevin belki çocuktu ama bu grubun en güçlüsüydü.Güçlü derken fiziki güçten değil,psikolojik güçten bahsediyorum.Herşeyin eskisi gibi olabileceğine tek inanan oydu.Hatta annesini gözlerinin önünde kaybetse bile.
"Finn nerede?Daha kalkmadı mı?" dedi Victor."Ben hiç görmedim.Siz?" dedi DeShawn ve eğilip Kevin'dan yemeğini aldı."Ben en son aşağı inerken gördüm,dün gece." dedi Ralph.
"Acaba birşey mi oldu?" dedi DeShawn ve yemeğini bırakıp silahını eline aldı.Aşağı kata doğru gitti ve "Bekle ,ben de gelmeliyim." dedi Ralph.Eline çekicini aldı ve DeShawn'ın inmesini bekledi.DeShawn aşağı indi ve silahını doğrulttu.İlerde kilitli olan kapılardan biri açıktı.DeShawn kapıyı farketti ve elini Ralph'a sallayıp elini silah şeklinde yaparak kapıyı gösterdi.
Ralph, elini cebine soktu ve birşeyi aramaya başladı.O sırada "Dur.İçerde ne olduğunu bilmiyoruz.Bekle." diye DeShawn'a fısıldadı Ralph.Cebinde sonunda ne aradığını bulmuştu.Cebinden çıkardığı taşı eline aldı.DeShawn ne yaptığını merakla izliyordu.Elindeki taşın üstüne kesik parmağından kanını sürdü ve kapının önüne attı.İçerden zincir sesleri duyuldu.Ve ardından da uyuşukların hırıltıları.Ralph çekicini aldı ve "Finn'i kurtarmalıyız!" dedi ve içeriye daldı.
Ralph "DeShawn,Buraya gelmelisin." dedi şaşkın bir sesle.DeShawn içeri girdi ve o korkunç manzarayı gördü.Hepsi yerde baygın (ve ya ölü) halde yatan Finn'e doğru sarkıyordu ama zincirlerle tutuluyorlardı.Ralph,Finn'in yanına gitti ve nabzını dinledi.Yaşıyordu.Ama hastalıklı olup olmadığını bilmiyorlardı.DeShawn'a "Yaşıyor!Gel!Dışarı çıkartıp yara almışmı diye bakmamız lazım!" dedi Ralph.DeShawn yerden sürünerek yanlarına ulaştı ve Finn'i çekmeye başladı.Finn'i dışarı çıkarttıklarında kıyafetlerini çıkardılar.
"Kahretsin!" dedi DeShawn.Sırtında çizikler vardı."Bunlar zombilerin işi değil.Maket bıçağı veya benzeri birşey." dedi Ralph. 'Maket bıçağı mı?Finn mazoşist miydi?' diye düşünüyordu DeShawn.Sonra kollarını gördü.Hepsi birbirine paralel kesiklerdi.Ama başka yoktu.Isırılmamıştı.Ralph yukarıya doğru "Finn iyi.Ama görmeniz gereken birşey var.Aslında iki şey." diye bağırdı.Victor ve Zen aşağıya indi.Victor,Finn'in üzerindeki kesikleri soracaktı ama Ralph kapıyı işaret ediyordu.
Kapıdan içeri girdi ve "Hadi canım!" dedi.'Burası bir hapishane...Hayır bir işkence eviydi.' diye düşündü Victor.Zen görünce gözüne birinin ayağına sağlanmış bir çivili sopa vardı.Ralph'e "İşe yarar birşey buldum." dedi Zen.Ralph görünce "Dün gece Finn'in hazırladığı sopa bu." dedi.Eğildi ve sürünerek o uyuşuğun bacağından sopayı çekti.Geri döndü.
"Baba!Baba!" diye bağırma sesi geldi yukardan.Bu...Bu Kevin'dı!
****
Hikayemi beğenenlerin benimle iletişime geçmesine sevinirim.Profilimde facebook linkim var
****