"Kevin!" diye bağırdı Ralph."Baba!Çok fazlalar!" dedi Kevin.Ralph yukarı çıktı ve hemen kapıyı kilitledi.Kapının önünden arabaya kadar dolmuşlardı."Gelin buraya !" diye bağırdı Ralph ama herkes zaten yukarıya çıkmıştı."Ah!Kahretsin!" dedi Victor.DeShawn'ın bu tür duruma karşı bir planı vardı zaten.Hemen aşağı indi ve çiğ etleri poşete topladı.Onları bir kızı yerken,otoyolda görmüştü.Amaçlarının beslenmek olduğunu biliyordu.Bütün erzakları torbalara koymaya başladı.Kaçma planları hazırdı.Kimse ölmeyecekti.DeShawn birini kaybetmeye daha katlanamazdı.
Kevin'a "Sen birşey mi yaptın?Nasıl bütün bunları buraya topladın?" dedi Zen.Kevin korkmuştu.Titriyordu."İlerdeki yere doğru bir helikopter indi.O yüzden toplanmış olabilirler." dedi Kevin ve titremesi azalmaya başladı."İşte!Helikopter!Onunla kaçmamız lazım!" dedi Victor.Zen "Hadi!Erzakları toplamamız lazım." dedi.Ve yukarı elinde torbalarla DeShawn çıktı."Ta da!Bunları alın.Bende Finn'i uyandırayım.Daha demin uyandırmaya çalıştım ama 'Beş dakika daha.Bugün işe geç gideceğim.' tarzından cevaplar verdi." dedi DeShawn.
(Geveze)
Finn çoktan kalkmıştı.Konuşmaları aşağıdan dinlemişti."Hadi DeShawn.Hemen harekete geçmemiz lazım.Bana bebeğimi(Uzi'si) ver." dedi.DeShawn elindeki silah torbasından Uzi'yi çıkarttı ve uzattı.Sonra tam dolu,iki yüz mermilik dev makinalıyı duvardaki dolaptan çıkardı."Vay be!Benim poligonumda eksik olan silahlardan biri." ded Finn.DeShawn "Kapıyı temizlememiz gerek.En az üç yüz taneler.Herkes silah alıp temizlemeye yardım edecek ve helikopterle kaçacağız." dedi.Finn hiç düşünmeden "Her zaman hazırım dostum." dedi.
Üst kata çıktılar ve silahların olduğu torbayı yere koydular.Ama dikkat çeken torba değil,DeShawn'ın elindeki makinalıydı."Nerden buldun onu?" dedi Victor."Aşağıdaki dolapta vardı." dedi DeShawn ve hiç duraksamadan eliyle torbayı işaret etti."Herkes en iyi kullandığı silahı alsın.İsteyen kendi aletini alsın.Zen,sen ve Kevin erzak torbalarını alın.Ralph de sizi korur.Biz o sırada etrafı temizleriz ve helikoptere yetişiriz." dedi.Victor torbadan bir Type-25 aldı.Mermisini doldurdu.Askılıkta duran motorcu kaskını eline aldı ve "Al ufaklık." diyerek Kevin'ın eline verdi.
Silahlarını kapıya doğrulttular.Zen kilidi açtı ve geriye çekildi.Ayağını kapıya dayadı ve içeri girmelerini engelleyerek mızrağını yerden aldı."Üç-iki-bir !" dedi Zen ve kapıdan ayağını çekti.Ralph çekicini öndekinin kafasına indirdi ve yüzüne fışkıran kanı koluyla sildi.Finn ortadan çıktı ve temizliğe başladı.Sonra sağ taraftan Victor ve sol taraftan DeShawn çıktı.Muhteşem bir sistemle temizliyorlardı.Ama tahminlerinden çok daha fazla uyuşuk vardı.Hemde çok.Ralph boşluklardan Kevin ve Zen ile geçiyordu.
Üç silahşörler işlerini iyi yapıyorlardı ama bir tanesini kaçırmışlardı.Kevin'a doğru gidiyordu.Kevin kafasını ona doğru çevirdi ve uyuşuğu fark etti.Hiç telaşlanmadan yere eğildi ve yerdeki büyük taşı alıp uyuşuğun kafasına sertçe vurdu.Kafası parçalanmıştı ve yere düştü ve Ralph arkasını döndü."Sen,sen mi onu öldürdün?" dedi Ralph."Mecburdum.Yoksa beni yiyecekti." dedi Kevin.Babası o an oğlunun hayatta kalacağını farketti.
Kapının önünü temizlemişlerdi."Koşun!Koşun hadi!" dedi Finn ve hemen şoför koltuğuna oturdu.Kevin arabaya atladı ve "Yaşayacak mıyız?Kurtulacak mıyız?Lütfen lütfen yaşayalım." diye kendi kendine konuşmaya başladı.Yanına Ralph ve Zen oturdu.Victor bagaja oturdu ve arkadan gelenleri temizlemeye başladı.DeShawn ön koltuğa oturdu ve "Sür!" dedi.Finn tüm gücüyle gaza bastı."Helikopter ileride.İşte burda." dedi Kevin ve içinde asker üniformalıların olduğu helikopteri gösterdi.Arabayı yanaştırdı ve "İnin!" dedi Victor.
Askerlerden biri silahı doğrulttu ve tam sıkacakken "Durun.Biz canlıyız.Isırılmadık." dedi Ralph."Helikoptere geçin.Yaşayanları Japonya'ya nakletmek için hazırlanıyoruz.Aldığımız bilgiye göre civarda toplam elliye yakın insan var.Onların çoğu başka helikopterlerle naklediliyor.Sizi de havaalanına götüreceğiz.Uzun lafın kısası içeri geçin." dedi asker.
"Komutanım!El bombası kullanmamız lazım.Siz kaçın,biz başımızın çaresine bakarız." dedi asker.O asker...O DeShawn'ın kardeşi Isaac'ti.