Her yerde uyuşuklar vardı.İleride düşen bir uçağın enkazından başka birşey kalmamıştı.Askerler silahlarını kullanmak yerine uçağa koştu ve pilota uçağı çalıştırmasını söyledi ama pilot kafasına silah dayamış ve "Daha fazla yaşamak istemiyorum!Her şeyimi kaybettim!" diye bağırdı ve...
Zen "Ne oluyor?Her yer onlarla dolu!" dedi ve ardından Victor "Benimle gelin!Hepiniz!Kaçmamız lazım!" dedi.Herkes silahlarını ellerine aldı ama Fabian'ın silahı yoktu.Ve bu durumda silahsız yaşayacak kimse yoktu."Sen bunu al.Bende bir tane daha var.Bak,şunlar bizim grubumuz.Artık sende bizdensin." dedi DeShawn ve elindeki Akrep'i çocuğa verdi.Sonra döndü ve tam otomatik silahını aldı."Beni izleyin.Matsue'yi biliyorum.En azından kaçabileceğimiz bir yer var.Dağda." dedi Ralph ve çekicini bırakıp onun yerine yarı otomatik Mtar'ı almıştı.
Kaybedecek saniyeleri yoktu.Her yer karanlıktı.Sadece koşuyorlardı.Önlerine çıkanların sadece koşmalarını engelleyenleri öldürüyorlardı.
Victor açısından
Koş.Çalış seni kahrolası ayak!Takımın için!Aaaah!Hayır!
Zendaya açısından
Evet.Hadi.Hadi!Ve atla.Oh çitlere takılma...
Finn açısından
Ah!Kahrolsun.Mermim bitti. (Silahını önündekinin kafasını fırlattı.) Ah!Yine size kaldım.(Ellerine baktı ve yumruğunu önündeki uyuşuğun kafasına indirdi.) O...O...
DeShawn açısından
Al bunu!S*kerim hastalığınızı.Siz kimsiniz lan!
Fabian açısından
Babam için!Evet!tam kafadan.O ne?O... O...
Ralph açısından
Kevin yaşayacak!Başka çaresi yok!G*t beyinliler!
Kevin açısından
Bunlar ne? Tanrım,bizi bağışla.Onları öldürmek zorundaydık.Mermim de bitiyor ya!O...O...
Gerçekten de gördükleri şey inanılmazdı.O şey ; son kurtuluşlarıydı.