Isaac uzun süre önce ailesine karşı çıkıp asker olmuştu.O zamandan beri DeShawn'la görüşmemişti."Isaac!" diye bağırdı DeShawn.Isaac kafasını çevirdi ve "Abi!DeShawn!" dedi ve ona doğru koştu.Sımsıkı sarıldılar birbirlerine ve DeShawn iç çekti.
"Bende senle kalacağım." dedi DeShawn.Arkadan Victor geldi ve DeShawn'ın kolundan tutup helikoptere doğru çekmeye başladı."Bırak beni!Ben kardeşimle kalacağım!Bırak!" diye bağırıyordu DeShawn.Ve arkadan Finn gelip DeShawn'ın diğer kolundan tuttu."Isaac!Sende gel!"'diye bağırıyordu DeShawn."Ben bir sonraki helikopterle geleceğim!" dedi Isaac.
Helikopter havalandı ve uyuşukların her yerde oldğunu farkettiler.DeShawn yukardan Isaac'i izliyordu.Isaac gerçekten muhteşem silah kullanıyordu.Ama sadece iki kişilerdi.O kadar uyuşukla baş edemeyeceklerini kendileri de biliyordu.Ve Isaac baş edemez duruma gelmişti bile.Ve üstüne bir tanesi atladı."Hayır!Hayıııııır!" diye bağırdı DeShawn ve helikopterden atlamaya çalıştı ama kemeri onu tutmuştu.Ve sonra bir tane daha...Isaac'in bacağını yemeye başlamışlardı.Isaac hiç düşünmeden cebindeki bombayı eline aldı ve pimini çekti.Etrafa iyice toplandıklarında yere bıraktı ve...
"Hayır!Ölemezsin!Hayııır!" diye ağlamaya başladı DeShawn.Ama artık sadece takımının canını düşünüyordu.Komutan eline silahını aldı ve "Havaalanına geldik,uçağımız ikinci sıradaki.Oraya gidin." dedi komutan ve helikopter iniş yaptı."Kurtulduk!Yaşayacağız!" diye bağırdı Kevin ve babasına sarıldı."Evet Kevin.Evet.Kurtulduk" dedi Ralph.Uçağa bindiler ve koltuklarına oturup arkalarına rahatça yaslandılar.DeShawn ailesinden son kalan kişiyi de kaybetmişti.Silahlarını torbalarına koydular ve etraftakilerle konuşmaya başladılar.Orada ilerde yalnız başına oturan , 14-15 yaşlarında bir çocuk vardı.Tek başına nasıl kurtulmuştu?DeShawn ayağa kalktı ve çocuğun yanına gitti ve elini uzatıp "Ben DeShawn." dedi.Çocuk kafasını çevirdi ve sadece baktı.
"Senin adın ne?" dedi DeShawn."Fabian." dedi çocuk."Ailen nerde?Nasıl tek başına hayatta kaldın." dedi DeShawn."Babam Isaac.Asker.O beni buraya getirdi.Dün yarın geleceğini söyledi ama uçak kalkıyor.Nerede kaldı?" dedi Fabian.DeShawn şok olmuştu.Isaac'in çocuğu olduğunu bile bilmiyordu."Ben...sana...ben senin amcanım.Isaac benim kardeşim.Ben DeShawn Daniels." dedi.
"Babam bana ailesinin olmadığını söylemişti." dedi Fabian."Aslında biraz yalnış anlatmış." dedi DeShawn ve Isaac'in neden evden ayrıldığını anlatmaya başladı.
Uçakta neredeyse boş yer kalmamıştı.DeShawn döndü ve "Ben burada oturacağım Victor!Zen,sen orada tek oturmak yerine Victor'un yanına geç." dedi.Zen ayağa kalktı ve Victor'un yanına oturdu.Victor,Zen'i yüzüne bile bakamıyordu.Heyecanlanıyordu.
"Lütfen kemerlerinizi takınız." diye bir anaons yapıldı.Herkes kemerlerini takdı ve pilot konuşmaya başladı.Uçak pistte süzüldü ve havalandı.Uçaktaki herkesin elinde sopalar,bıçaklar,silahlar ve hatta zincirler vardı.Uçağın başında iki tane,sonunda üç tane asker vardı ve ellerinde hücüm silahları vardı.
Zen kafasını,Victor'un omzuna yaslamış ve Victor da kafasını Zen'in kafasının üstüne koydu ve ikisi de uyudu.Önde,Finn ve Ralph geriye yaslanmıştı ve uyuyorlardı.Ralph'ın kucağında ise Kevin uyuyordu.Galiba tek uyanık olanlar askerler ve pilottu.
14 saat sonra
İnişe geçmişlerdi."Uçağımız Matsue'ye inecek." dedi pilot ve uçağı yere doğrulttu.Yere indiklerinde kapıdan birer asker çıktı ve etrafı kontrol etti.Ve anladılar ki,Japonya'da olmaları yalnıştı.