Takım Kanlı Tetik

125 17 3
                                    

Victor hayatta kalmak için bir takıma ihtiyacları olduğunu düşünüyordu.Ve bir lidere.Lider kendisi de olabilirdi,başkasıda.Victor için önemli olan;grubun,takımın lideri olmasıydı.Konuşmalarını içerden DeShawn ve Finn duymuştu.Finn "Takım Kanlı Tetik ha?Takımın başkanı da sensindir kesin!Bizim de görüşümüzü alman lazımdı!" diye bağırmaya başladı.Victor, Finn'e sakin bir şekilde" Bu işe bir ad vermemiz lazım.Şimdi bütün takımı toplayıp başkan seçimi yapacağız." dedi.Ama Finn tatmin olmamıştı.

Finn sinirini birşeyleri parçalayarak geçirirdi.Zaten önceden poligonu sadece kendisi kullanıyordu.Sonra paraya ihtiyacı arttığı için halka açtı.

Ayağa kalktı ve eline bir baseball sopası aldı.Arabaya gitmek için çıktı ve "Aşağıdaki koridorları inceleyeceğim.Onun için fenere filan ihtiyacım var.Birazdan dönerim patron(!)" dedi ve kapıyı çarpıp çıktı.Arabaya doğru giderken "Hey!İçeri girin.Aşağı katta Kevin'la kendinize yer hazırlayın.Uyumanız gerekecek." dedi.Ralph başıyla onaylayıp"Zen hadi.Sen içeri git.Bende birazdan gelirim." dedi.

Finn arabaya vardı ve camlardaki çivileri sökmeye başladı ve ceplerine doldurdu.Sonra bagajı açtı ve feneri aldı.Eve doğru dönerken, Ralph "Sanırım çekicime ihtiyacın olacak." dedi.Finn'in ne yapacağını nerden anlamıştı."Teşekkür ederim." dedi ve çekici aldı.

Dışarda bir bank vardı.Finn onu gördü ve üstüne rahatça oturdu.Baseball sopasının üstüne çivileri bir taraftan çakıp diğer taraftan diken şeklinde çıkarmaya başladı.Aradan on beş dakika geçti ve sopasını tamamlamıştı.Sopasını ve çekici eline alıp eve girdi.Çekici Ralph'e uzattı ve hiç konuşmadan alt kata inmişti.Kevin orada uyuyordu.Tabi normal,saat iki veya üçtü.Zen de yanında uyuyordu.Onların yanından geçip ,ilerdeki kilitli kapıyı açtı ve fenerini yaktı.

"Aman Tanrım!" dedi ve ...

****

Bu bölümü kısa bitirmeye karar verdim.

****

Kanlı TetikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin