Kapıyı açtıklarında tam karşıdaki merdivenlerin merdivenlerin basamaklarından koşarak yaklaşan uyuşukları görünce "Finn!Kapıyı kapalı tutacağız.DeShawn gelince silahları alırız ve halldereriz." dedi Victor.Finn "Hiç gerek yok.Şimdi sonları geldi!" dedi ve ayağına doğru eğildi.Çorabından çıkardığı savaş bıçağını savurmaya başladı.Şov mu yapıyordu?Yoksa harbiden de gerizekalı mıydı?Oradan dönüp kaçabilirdi."Gel buraya gerizekalı!Çık dışarı ve dediğimi yap!" dedi Victor.Ama Finn hiç duymuyordu.
O sırada DeShawn arkadan yetişti ve gecenin karanlığını elindeki kibritle bozdu."Finn dışarı çık!Onları kendine çek!Onları yakacağız!Gece donmaktan da kurtulmuş oluruz." dedi DeShawn.Sözleri Finn'i ikna etmişti.Finn uyumayı seven biriydi.Ve uyurken donmak çok kötü gelmişti.
Finn dışarı doğru koşmaya başladı ve DeShawn elindeki kibriti uyuşuklardan birinin üzerine attı.Uyuşuğa kibrit temas ettiği saniyede alev aldı.Ama hala Finn'e dişlerini geçirmeye çalışıyordu.Sonra elinde tuttuğu bıçağı önündekinin gözüne geçirdi ve sert bir tekmeyle onu ve arkasından gelen iki tanesini de yere devirdi.Ama arkasından gelenler onları ezip geçiyorlardı.
Finn kaybedecek birşeyi olmadığını düşünerek yerdeki torbadan aldığı silahla sıkmaya başladı.Ama bu sefer için atışları iyi değildi.
DeShawn "Arabaya gelin,kaçmamız lazım." dedi ve Victor'la kaçmaya başladı.Sonunda Finn de burada kalırsa öleceğini anladı.Arabaya doğru koşmaya başladı ve direksiyonun başına Victor geçti.
DeShawn ve Finn ellerine silahlarını aldılar ve herhangi bir tehlikeye karşı camların etrafını,haydar(dikenli,çivili baseball sopası) için ayırdıkları çivilerle ve yakacak olarak kullanacakları tahta sütunlarla çivilediler.
****
4 saat sonra
****Günün ilk ışıklarıyla beraber aradıkları yeri bulmuşlardı.Etrafı çitlerle çevrili,kapılarında ve camlarında parmaklıklar olan ve küçük bir ev bulmuşlardı.Victor çitlerin yanına yanaştı ve "Hadi kalkın.Bakın sizi nereye getirdim.Tam bize göre." dedi neşeli bir sesle.
Salgın başlayalı sadece bir gün olmuştu.Ama herkes çoktan adapte olmuştu.En azından bu gruptakiler.
DeShawn uyandı ve evi uzaktan incelemeye başladı.Sanki bu hastalıktan haberleri varmış gibi hazırlanmıştı.İçeriye uyuşukların girmesi imkansız gibiydi.Peki gerçekten öyle miydi?
Finn de kalktı ve hemen hemen DeShawn'la aynı şeyleri düşündü ve "Hadi,gidip bir bakalım.İçeriyi temizleyip bir süre orada kalırız." dedi Victor ve DeShawn kafasıyla onaylayıp arabadan indi.Yanına küçük bir silah almıştı.Zaten o eve çok fazla uyuşuk sığamazdı.
Finn, Çitlerin ortasındaki kapıyı açtı ve eliyle 'gelin' işareti yaptı.Arkasından Victor ve DeShawn geliyordu.Kapıya doğru etrafı inceleyerek yollarına devam ediyorlardı.
Eve vardıklarında Victor ve DeShawn silahlarını kapıya doğrulttular ve Finn'in kapıyı açmasını beklediler.Finn kapıyı açtı ve tek odalı evin içerisine daldılar.İçerde hiçbir canlı yoktu.İki tane yatak ve cep telefonundan biraz daha bir televizyon vardı.
Sonunda aradıkları gibi bir ev bulmuşlardı.Victor yürürken yerdeki bir çıkıntıya takıldı ve yere düştü.Victor elini uzattı ve Finnden destek alarak ayağa kalktı."Yerdeki ne acaba?" dedi DeShawn ve halıyı kaldırdı.Yerde kapak gibi birşey vardı.Kapağın paslı kolundan tuttu ve çekmeye çalıştı ama kilitliydi."Kilitli.Anahtar veya benzeri bir şey gören yoksa kırıp girmemiz gerekecek." dedi DeShawn.
Finn kapıdan girince soldaki duvara montelenmiş anahtarlığı hatırladı ve "Bekleyin.Ben bir anahtar gördüm." dedi ve hemen ordaki anahtarlığın yanına gitti.Evde tek oda olmasına rağmen altı tane anahtar vardı.
Anahtarları denemeye başladı ve sonunda dördüncü anahtar kilidi açmıştı.
Finn kapağı kaldırdı ve "Durun.Silahlarınızı yanınıza alın.İçerde ne olduğunu bilmiyoruz." dedi. DeShawn sehpanın üzerinden tabancalarını getirdi ve birini Victor'a verdi.
Finn önden aşağıya indi ve elektirik düğmesine bastı.Aşağısı okadar büyüktü ki ışıklar sadece yakınları aydınlayıyordu.
"Aman Tanrım!Gelin!Burası temiz!" diye bağırdı Finn.Victor ve DeShawn içeride ne olduğunu çok merak etmişlerdi.Deshawn aşağıya atladı ve gözlerine inanamadı.Heryer silah ve patlayıcı doluydu.Hemen koştu ve ilerdeki C4 patlayıcılarını aldı.Hepsi gerçekti.Victor'da ardından aşağıya indi ve gözlerine inanamadı
Odanın ilerisinde yiyecek depolanmıştı.Herşey vardı.Meyve suyundan viskiye kadar her içecek vardı."Yaşadık be!" diye bir çığlık attı Victor.Çok mutlulardı.
Karınlarını güzelce doyurdular ve üstüne birer bardak şaraplarını almışlardı.Otururken Finn"Acaba kim, neden böyle bir yer yapar ki?Muhteşem !" dedi.Haklıydı.Kim,neden böyle bir şey yapsın ki.
Ve kapı çarpma sesi yukardan geldi.Herkes kafasını kapıya çevirdi ve...