Cehennemdeki Meleği Görebilmek

134 18 6
  • İtfaf edildi Z...
                                    

DeShawn ve Victor saklanmak için ne yapacaklarını düşünüyordu ama Finn yine silahını çekip saldırma planları yapıyordu.Eline belinden çıkardığı silahı ileri doğru doğrultmuş ve adım atmak için hazırlanıyorken Victor kolunu tutup çekti ve kulağına yaklaşıp olabildiğince sessizce "Bu sefer olmaz.Onların ne olduğunu bilmiyoruz.Bize sadık kal." dedi ve elini bileğinden itibaren ileri geri yaparak 'Gel' işareti yaptı.DeShawn yemek yedikleri masadan biraz daha ilerdeki sola dönen koridora doğru döndü ve eliyle orayı işaret etti.Victor kafasıyla onayladı ve önden Finn,arkasından Victor ve DeShawn geliyordu.

Oradan bir kız sesi duyuldu."Ralph!Burada bir kapı var!" diye bağırdı.Victor kızın sesini duyunca etkilenmişti.Sesi arp çalıyormuş gibi muhteşem ve hafifti.Victor silahını doğrulttu ve kapağa doğru yürümeye başladı.Kız, sesi duymuştu ve "Ralph,zombi geliyor.Ben hallederim." diye sessizce fısıldadı.Zombi derken?Hayal dünyasında mı yaşıyorlardı?Bunları zombi mi sanıyorlardı? 'Ah saçmalık' diye düşündü.

Kız elindeki mızrakla aşağı atladı.20'li yaşlarda yeşil gözlü biriydi.Victor,kızın öncesinde hiç silah kullanmadığını kızın mızrağı ters tutmasından anlaşılıldığını düşündü ama düşüncesinden vaz geçmesi uzun sürmedi .Victor kızla iletişime geçecekti ama işe yaramadı.

Victor'a ani bir hamle yaptı.Victor'un kafasına batırmaya çalıştığı mızrağı Victor eğilerek kurtuldu."Dur!Ben insanım!" diye bağırdı Victor.Arkadan DeShawn ve Finn silahlarını ileri doğrultarak kıza doğru yürümeye başladı ve Victor, kızın korkmaya başladığını görünce "Durun.Beni uyuşuk sandı.Haklı da." dedi ve elini mızrağa uzatıp kıza uzattı.

"Daha dikkatli olmanız lazım." dedi Victor.Kız mızrağı sertçe aldı ve "Ralph!Burada üç tane insan var.Gelmen lazım." dedi.Dedikten hemen sonra arkadan elinde çekiç olan,siyah tenli biri indi.

"Zen sen geriye çekil." dedi ve kız "Tamam abi." dedikten sonra geriye çekildi.Adam elindeki çekiçi yere koydu ve "Zorlu bir gün geçirdik ama yinede kayıp vermedik.Ama diğer günlerin daha zor geçeceğinden emin olabilirsiniz." dedi.Finn elindeki silahı beline koydu ve "Sonuç?Yani ne istiyorsun? " dedi sabırsızca.Adam "Ben Ralph.Zendaya kardeşim ve yukarda da oğlum var.Yardımınıza muhtacız.Bir süre sizinle kalabilir miyiz?" diye sordu Ralph.Victor "DeShawn ve Finn, benle gelebilir misiniz?" diye sordu birkaç adım geriye gitti."Bence grubumuza almamız lazım.Çocuğu ve ailesini ölüme terk edemeyiz." dedi Victor.Ama kendiside Zendaya için istediğini biliyordu.Böyle karmaşık bir durumda aşık olamazdı.Ama iş işten geçmişti.Victor artık Zendaya'yı koruyacak ve yaşamasına yardım edecekti.

"Bence de.Hem yeterli erzağımız da var." dedi DeShawn.Finn erzaklarını üç kişiyle,iki ay boyunca kullanmak yerine ; altı kişiyle, bir aylık erzak saçma geliyordu.Ama onlar çoktan karar vermişti.Victor döndü ve "Size birkaç test yapmamız lazım." dedi.'Ne testi?' diye düşündü DeShawn.Victor "Çocuğunu ve kardeşini buraya çağırır mısın?" dedi.Ralph "Zen!Kevin'ı da alıp gel!" diye seslendi.Önden Kevin indi ve hemen arkasından Zen de geldi.Kevin babasının aksine sarışın bir çocuktu.

"Aranızdan ısırılan ve ya sıyrık alan var mı?" diye sordu Victor.Hepsi kafasını hayır anlamında sağa-sola salladı."Silah kullanabilir misiniz?" diye ekledi Victor.Zendaya "Ben kullanabilirim.Eskiden paintball turnuvalarına katılmıştım ve takımım şehir genelinde birinci olmuştu." dedi."Sen Ralph?" diye sordu Victor."Ben çekiçimle gayet iyiyim." dedi Ralph.

"Benimle dışarı gelip biraz öldürmeniz lazım.O zaman sizi koşulsuz grubumuza alabilirim." dedi.'Yani bildiğin eleme yapıyor' diye düşündü DeShawn.

"Siz Kevin'i koruyun.Bizde birazdan geliriz." dedi Victor.Ralph,Kevin'ın yanına gitti ve "Korkma evlat.Birazdan geleceğim." dedi ve yanağından hafifçe öptü.Sonra Zen keçerken Kevin'ın kafasını okşadı ve dışarı çıkmak için kapıya yöneldi.Victor "Al.Silahın." dedi ve elindeki küçük tabancayı Zen'e uzattı.Diğer elinde de susturucusu vardı ve onu daha uzatman Zen elinden alıp silahın ucuna taktı."Ralph.Sen çevredekileri öldürmeye başla.Zen daha uzak mesafe çalışacak." dedi Victor.

Zen ve Victor evin bahçesindeki çitlerin üzerinden atlayıp arka taraftaki ormana girmişlerdi.Victor gözlerini Zen'den alamıyordu.Bu şu durum için çok kötüydü,nede olsa her an ölümle yüzleşmek zorunda kalabilirlerdi."İlerde bir tane var,onu vurmamı istermisin?" diye sordu Zen.Victor başıyla onayladı ve BAAM!Silah susturucuya ramen etrafı inletmişti.Ama Zen hedefini vurmuştu.Ama bir tanesini vurup çevresine yirmiden fazlasına çekmesine sebep olmuştu.Zen etraftan gelen uyuşukları öldürüyordu ama çıkardığı ses yüzünden etrafına daha fazlasını topluyordu.

"Daha fazla silah sıkma!Kendine çekiyorsun!" dedi Victor ve Zen'e sırtına astığı mızrağı gösterip "Onu kullanman lazım." dedi.Zen elindeki tabancayı cebine koydu ve mızrakla kafalarını deşmeye başlamıştı.Ama çok fazlalardı ve mızrakla bitecek gibi değildi.Ama Victor bunun farkına varmamıştı.Aniden sayıları kırktan,seksene kadar yükselmişti.Galiba sesi uzaktan duyanlarda geliyordu."Kaç!Daha fazla olabilir." dedi Victor Zen'e.Ama Zen onları öldürmek zorundaydı.Yeğeninin ve kardeşinin iyiliği için onları öldürmeye çalışıyordu.Ama Zen arkasından geleni görememişti.Ve aniden üstüne atladı.Zen "Aaah!Yardım et!" diye bağırdı ve aradan saniye geçmemişti.Victor,uyuşuğun kafasında derin bir kurşun deliği açtı ve Zen'i kollarının arasına aldı.Sımsıkı tutuyordu onu.Gerçekten de aşık olmuştu.

Eve doğru koştular.Zen Victor'dan çok etkilenmişti.Ama aşk değildi.Victor eve vardıklarında Ralph'in kırka yakın uyuşuğu tek başına temizlemesi,ve sadece bir çekiç kullanması herkesi çok erkilemişti.

Ralph ve Zen,Victor'un gözlerine bakıyorlardı.Gruba alınıp alınmadıklarını merak etmişlerdi.Çok istedikleri belliydi.Ve gecede olmuştu, o yüzden hemen Victor'un kararını merak ediyorlardı.Ralph ,aradan bir süre geçtikten sonra Victor birşey söylemeyince "Hey!Biz grupta mıyız?Yoksa değilmiyiz.Eğer sizinle değilsek gece olmadan yola çıkmamız lazım." dedi.

Victor eline bir silah aldı,mermisini doldurdu ve Ralph' e doğru yol aldı.Silahı Ralph'e uzattı ve evin kapısını açtı.İçeri girdi ve kapıyı çarparken bağırdı "Takım Kanlı Tetik'e hoşgeldiniz!"

Kanlı TetikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin