Ne yapacaklardı?Hayatta kalmak için yapabilecekleri ne vardı? DeShawn arabadan indi ve "Gelin! Silahlarınızı alın ve öldürebildiğiniz kadarını öldürün!" diye bağırmaya başladı ve bagajdan çıkardığı makinalı silahın mermisini doldurup sıkmaya başladı.Bazılarını kafasından,bazılarını vicudundan vuruyordu ama çıkan kan yine aynıydı.Parçalanma sesleri ürperticiydi.
Victor ve Edmund arkasından dışarı çıktı ve Victor silahını ateşledi.Ama uyuşuklara değil,Edmund'un kafasınaydı.DeShawn arkasını döndü ve bağırdı "Ne yaptın sen?Ahmak kafalı boğa!Edmund'u öldürdün!" dedi ve o öfkeyle uyuşukları temizlemeyi bırakıp Victor'un yanına gitti.Victor "Onu yem olarak atıp yola devam etmemiz için!Hadi yardım et !Bunu şuraya atalım!" dedi ve Edmund'un cesetini kaldırmaya çalıştı.DeShawn gitti ve Edmund'un ayaklarından tutup sürükleyerek ileri götürdü.
Uyuşuklar Edmund'un ölü bedenini parçalamaya başladılar.Elleriyle derisini yırtıp kaburgasının içinden kalbini alıp yemeye başladılar.Marry gözlerini kapattı ve "Lütfen bunların bir rüya olduğunu,ve birazdan uyanacağımı söyle Tanrım" dedi ve ağlamaya başladı.
"3 deyince arabayı ittiriyoruz!" dedi Victor ve arabanın arka tamponuna ellerini dayadı.DeShawn gelip Marry'e "Direksyona geç.Hep gaza bas yokuşa gelincede ayağını gazdan çek ve fren yap.Biz arabaya binince de gazlamaya devam et" dedi ve Victor'un yanına koştu.
"1-2 ve 3" dedi Victor.İkisi de bütün güçleriyle arabayı ittirmeye başladılar.Araba yokuşa kadar geldi ve bir darbeyle daha yokuştan aşağı doğru gitmeye başladı.DeShawn ve Victor bütün güçleriyle koşuyorlardı.Arabayı yakalamak imkansız gibi görünüyordu.DeShawn Marry'e frene basmasını söylemişti ama Marry yalan söylediği için çok geçti.O ısırılmıştı.Son saniyelerini şoför koltuğunda gaza basmaya çalışırken geçirdi.
Victor açık olan bagaja elini attı ve kenarını tutmayı başardı.Kendini güçlüce ittirerek içeri atladı ve bagajda duran yedek lastiği DeShawn'a uzattı.DeShawn tutmaya çalışıyordu ama yetişemiyordu.
En sonunda araba yavaşlamaya başladı ve DeShawn arabayı yakaladı.Yavaşlamasının nedeni Marry'nin dönüşmüş olması ve frenin üstüne düşmesiydi.
DeShawn arabanın şoför koltuğuna doğru doğru giderken "Marry!Neden frene basmadın!Senin yüzünden ölüyorduk! " diye bağırdı.Arabanın kapısını açtığında Marry üstüne atlamaya çalıştı ama sıkışmıştı.
Yere düştüğünde kalkmaya çalışırken koltuğun ayarını bozmuş ve kendini pedalların bulunduğu bölgeye sıkışmıştı.
DeShawn "Victor!" dedi."Efendim" diye cevap verdi."Silahını al ve gel.Başın sağolsun." dedi.Victor kafasını silahtan kaldırdı ve DeShawn'a doğru koşmaya başladı.
Koşarken gözlerinden yaş damlıyordu."Marry! Seni kurtaracağım!" diyerek ağlıyordu.Marry'ye doğru eğilmeye çalıştı ama DeShawn onun kolunu tuttu ve çekti."Artık o bir uyuşuk.Öldürmen lazım." dedi DeShawn.Victor sinirlenmişti.Öfkeyle "Sen nasıl kardeşime öyle dersin!" diye kükredi.DeShawn "O artık ölü!Bir uyuşuk!" diye bağırdı.
DeShawn silahını sinirle çekti ve "Üzgünüm Victor ama yeter! " dedi.Silah sesi etrafı inletti.Ölmüştü...