DeShawn ,Marry'i öldürmüştü.Victor "Ne yaptın sen!O benim kardeşimdi!Ailem ölmeden önce onu bana emanet etmişti!"diye bağırmaya başladı.Ani bir ağlamayla cesedin kanlı yüzünü okşamaya başladı.Eline gelen kanı önemsemiyor,Marry'nin yüzünü siliyordu.
****
Bundan 4 yıl önce Victor'un babasına suikast düzenlenmiş,bir toplantıda yemeklerine mideyi delip iç organları delmeye başlayan bir asit katılmıştı.Öyle güçlü bir asitti ki bir yudumu bütün iç organlarını sırayla delmeye yetecek ve hatta artacak kadardı.Annesi önceden bir süpermarketteki soygunda soyguncu tarafından vurularak öldürülmüştü.Babası hastahaneye kaldırılmıştı.Doktorlar ellerinden gelen her şeyi yapmıştı ama kurtuluşu yoktu.Babasının son sözleri "Marry'e iyi bak.O 15 yaşında bir kız.Ailesini kaybetmek ona çok acı yaşatacaktır.Tabi sende acı yaşayacaksın.Ama sen çok güçlüsün.Dayanabilirsin.Dayanamazsan bile kardeşin için dayanmak zorundasın.
Ona hem annelik,hem de babalık yapacaksın evlat." dedi.Victor ağlıyordu.Hala yaşamaları için bir umut olduğunu düşünüyordu ama iç organları erimiş denecek seviyeye kadar yanmıştı."Baba!Baba!Doktorlar!Doktorlar!Babamı uyandırın!"diye bağırıyordu.İçeriye dört kişi girdi.İkisi doktor,ikisi de sivil kıyafetli,iri adamlardı.Siviller Victor'un kolundan sıkıca tuttu ve dışarı çıkarmak için çekti ama victor direniyordu."Bırakın beni!Babamın yanına gitmek istiyorum!Bırakın beni!Lütfen!" diye bağırıyor ve direnmeye devam ediyordu.
"Biz babanın iş arkadaşlarıyız evlat." dedi esmer , kısa saçlı olan."Babanın ölümü kaza değildi.Cinayetti.Baban işinde çok başarılı olduğundan dolayı öldürüldü." dedi ve soğuklanlılığını korumaya devam etti.Babası,Victor'a bebekliğinden beri bir inşaat malzemeleri taşıma şirketinde kamyon şoförü olduğunu ,hep yurt-il dışına çıkması gerektiğini söylüyordu.Ama görünüşe göre öyle değildi.
Victor göz yaşlarını sildi ve "Babam kamyon şoförüydü.Kim,neden bir başaralı kamyon şoförünü öldürsün ki?Maksimum ne kadar başarılı olabilir?" diye sormaya başladı.Sarışın ve kel olan "Bak, baban ne inşaat şirketinde çalışıyordu,nede kamyon şoförüydü.Sadece bunları bilmen yeter." dedi.Victor mesleğini sormadan önce "Ölmesine değecek kadar önemli bir işte çalışmıyordu ama!Hiçbir şey onun canından kıymetli değildi!" diye bağırdı.Biran başı döndü ve yere düştü.Kafasını çarpınca bayılmıştı ve hemen acile kaldırmışlardı.
İki saat baygın kaldıktan sonra aniden uyandı.Kabuslar görüyordu.Yatakta doğruldu ve koluna bağladıkları serumu çekip çıkardı.Ayağa kalktı,paltosunu giydi ve Marry'i aramaya doğru yola çıktı.Ailesi kapıda Victor'u bekliyordu.Ailesi dediysem de öz ailesi değildi.Tabi Victor'un haberi yoktu.Victor koşar adımlarla kapıya gitti ve kapıyı sertçe açtı.Amcası "Victor.Canım yeğenim." dedi ve sarıldı.Victor'un ağlayıp yas tutmaya zamanı yoktu."Marry!?" dedi ve amcasının kolları arasından sıyrılıp Marry'nin yanına gitti.
Marry'nin gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu.Victor'a sarıldı ve ağlamaya devam etti."Sana şu anda ağlama diyemem.Hepsi geçecek.Bak,benim gibi ayakta dur" dedi.
****
Kardeşinin ölümü,Victor için babasına verdiği sözü tutmadığı,tam bir becerksiz olduğu anlamına geliyordu .Böyle düşünmesinin nedenlerinden biri de Victor daha kaç kişinin canını kurtaracağını bilmediğiydi.Belki tüm dünyanın.Onu ilerde göreceğiz.
Victor'un DeShawn'a duyduğu sinir az da olsa azalmıştı.Oda kendi canını korumaya çalışıyordu.Victor bunların farkındaydı.Ama yinede sinirleniyordu.
Victor, DeShawn'a doğru gitti.Sımsıkı sarıldı DeShawn' a."Kardeşim.Senden özür dilerim ama bizim hayatımızın kurtulması için gerekliydi.Beni affettin mi?" dedi.Victor "Sen bizim canımız için yaptın." dedi.
"Hadi.Çok yaklaştılar.Arabaya binin de gidelim." diye arabanın bagajından ses geldi.Victor koşarak bagaja gitti ve hemen bagajı açtı.Bagajın içinde beyaz saçlı,beyaz tenli,beyaz kaşlı,beyaz kirpikli...Yani albino bir adam vardı.Üstünde kanlı yeleği ,altında da şortu vardı.DeShawn arkasından koşarak geldi ve bagajda adamla birlikte erzaklarını görünce çok şaşırdı."Sen kimsin?Bagajda ne işin var?" diye sordu DeShawn.Adam bagajdan çıkıp "Ben burdan biraz ilerdeki atış poligonunun sahibiyim.Pislikler bana sadece bir silah bırakmışlar." dedi.Victor ve DeShawn birbirlerine baktı ve gülmeye başladılar.
DeShawn gülerek "Üzgünüm ama almak zorundaydık.Hem bak kötü mü oldu? Bizimle birlikte yoluna devam edeceksin.Hem bir ay yetecek kadar erzağımız da var." dedi.Adam şaşkın bakışlarla"Siz mi aldınız?" diye çıkıştı.
Victor arabadan bir tane Uzi çıkardı ve adamın eline koydu."Bizimle misin?" dedi.Yapacak daha iyi birşeyi yoktu.Silahı aldı ve arkalarından çok yaklaşmış olan uyuşukların kafalarına birer kurşun sıkarak , teker teker öldürmeye başladı.Silah kullanışı çok iyiydi.Ne de olsa poligon onundu.Adam "Ben Finn.Siz?" diye sordu.Victor "Ben Victor.Yanımdaki de DeShawn.Artık bizmlesin." dedi.
"Onları öldürmeyi bırakta,arabaya geç.Yaklaşık olarak yüz elli tane var.Tabi daha demin doksana falan düştü." dedi Victor ve arabaya doğru yol aldı."Bana dokuz-on şarjör mermi verin.Hepsini temizleyeyim." dedi Finn.DeShawn "Deli mi bu adam?Öldürebileceğini mi sanıyor?" diye Victor'a doğru fısıldadı.Victor "Nasıl atış yaptığına daha demin ikimşzde şahit olduk.Denemeye değer.Hem bu arazileri terkedenlerin araba seslerini duydum.Bütün erzakları toplarız.Hem de NASA yakında.Onlar için çalıştığımız için gelip bizi alabilirler." dedi Victor ve Uzi mermilerini koşarak Finn'e götürdü.
Finn hiç ıskalamadan hepsini serice kafalarından vurarak öldürüyordu.Muhteşem bir şekilde on dakikaya yakın bir sürede neredeyse hepsini öldürmüştü.Son on iki tane kaldığında adam bagaja gitti ve baseball sopasını aldı.Koştu ve sırayla kafalarını dağıtmaya başladı.Kafatası kırılan uyuşukların beyninin parçaları etrafa dağılıyor,bazıları ise Finn'in üstüne geliyordu.Ama Finn bunları önemsemiyordu.Sanki sinirlerini onlardan çıkarıyor gibiydi.DeShawn, Victor'a 'Sen haklıydın' dermişcesine bir bakış attı.
Finn son uyuşuğuda öldürünce yere oturdu ve "Vuuuhuuuuu!" diye bağırdı ve uzun beyaz saçlarını salladı.Arabaya doğru geldi ve "Biraz su alabilir miyim?" diye sordu.DeShawn arabaya gitti ve tam dolu bir küçük boy bir şişe su verdi.Kapağı açtı ve tam bir şişeyi üç yudumda içti.Pet şişeyi arabaya koydu.
"Arabayı ters yöne çevirmek zaman kaybı olur.Ben erzakları alayım.Sizde şu ilerdeki evi temizleyin." dedi DeShawn ve erzakların olduğu torbayı ve silahların olduğunu aldı ve arkadan koşar adımlarla onlara yetişti.Kapıyı açtılar ama açmamayı dileyecekleri bir görüntüyle karşılaştılar.İçerde ...
****
Yazardan not: Oy verip görüşlerinizi bildirirseniz çok mutlu olurum.
****