5.Gün

96 17 5
                                    

"Sen?Sen nasıl uçağı kaldırdın?" dedi Ralph.Kevin'ın cevabı hazırdı."Sadece denedim.Doğru hatırlamışım." dedi Kevin gururlu bir ses tonuyla."Hatırlamak mı?Neyi?Bunu senle konuşacağız." dedi Ralph.Nicolas, Kevin'e ne yapması gerektiğini içerden bağırarak söylüyordu.Uçağı ilerdeki adaya indirip orada biraz yiyecek arayacaklardı.Ve sonra uçağın başına Nicolas geçecekti.Adaya yavaşç yaklaştılar ama Kevin uçağı indiremiyordu.Havada dönüp duruyorlardı ve uçağın yakıtı fit gide tükeniyordu.Nicolas'ın birşey yapması lazımdı.

Kokpite geçmek için hayatını tehlikeye attı ve "Kevin!Dikattli ol ve salince kapıyı aç." dedi ve hemen raylı kapıyı açıp dışarı sarktı.O sırada kapıyı Kevin da açmıştı.Nicolas elini uzattı ve atladı.Ama içeri girememişti.Kapıdan aşağıya doğru sarkıyordu.Kevin zekice bir hamle yaptı ve ayağını tutması için uzattı.Kevin'ın kemeri takılı olduğu için aşağı düşme riski yoktu.Nicolas ayağına tutundu ve uçağın kokpitine girdi.Kevin hemen yana çekildi ve Nicolas uçağın başına geçti.Yavaş bir iniş yaptı ve adaya indiler.

Herkes aşağı indi ve Finn "Yanında silahı olan var mı?" dedi.Ralph elindeki ,yerden aldığı silahı kaldırdı ve Nicolas da ceplerinden iki gane Desert Eagle çıkardı ve gömleğinin düğmelerini açıp içindeki tamamen dolu mermi kemerini gösterdi.Elini Nicolas'a uzatarak "Bir tanesini alabilir miyim?Tek kişide fazla silah yerine çok kişide birer silah daha mantıklı." dedi Finn.Nicolas "Haklısın." dedi ve mermi kemerinden bir şarjör çıkarıp tabancayı uzattı ve "Bunu cephanene koy.Mermin biterse söyle,bende çok var." dedi.Finn silahı aldı ve beline koydu.Nicolas "Salgın başladığından beri beş gün oldu ama dünyanın yarısı hastalığa kapılmıştı.Bunun geri dönüşü yok." dedi."Bunları sonra konuşalım.Önce yemek bulup hemen ayrılmamız lazım." dedi Victor.Uçak sahile inmişti.Sahilin devamında birkaç tane müstakil ev vardı.

Finn oraya doğru gitmeye başladı ve belinden silahını çıkartıp ileri doğrulttu.Evin önüne geldi ve camdan içeriye baktı.İçeride yirmi küsür kişi vardı.Ellerinde silahlar ve bazılarının üstünde Rugby kıyafetleri vardı.Aşırı gelişmişlerdi.Bazılarının elinde ev yapımı silahlar vardı.Finn yere eğildi ve eliyle içeriyi işaret etti.Fısıldayarak "İçeride yirmiye yakın insan var.Silahları var." dedi.DeShawn içeriye baktı ve "Yardım edebilirler.Ben konuşacağım." dedi."Ama bizi öldüredebilirler." dedi Zen.İçeriden biri bunları fark etmişti.Hemen silahını çekti ve "Orada insanlar var!" deyip dışarı çıktı.Finn,Ralph ve Nicolas silahlarını çekip bekliyorlardı.Victor, Zen'i tutup "Kaç!Kevin'ı da al kaç!" dedi.Ama Zen'in Victor'u bırakmaya niyeti yoktu.Yirmi kişi dışarı çıktı ve elinde silahlarla bekliyorlardı.

Yapacak birşey yoktu.Anlaşmaya çalışmak sadece ölümlerini geciktirmekti.En öndeki adam silahını çekti ve Zen'e doğrulttu."Sizi onlara yem yapacağım." dedi ve bir kahkaha attı ve silahı sıktı.Ama Zen'e değil,önüne atlayan Victor'a ...

Kanlı TetikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin