Mă trezesc din cauza alarmei mele care e atât de "prietenoasă" încât primește câte o înjurătură în fiecare dimineaţă de la mine! Mă duc la baie și-mi fac un duș după îmbrăcându-mă cu o pereche de pantaloni rupţi și o bluză neagră cu albastru. Nu sunt vreo tipă sadică, doar îmi place negrul!
Cobor unde o văd pe mama gătind!? Stai mama mea gătește!? Te rog să nu vină pompierii după ce plec.
— Hei, mami! Spun după ce o pup pe obraz!
— Hei, dragă! Îmi spune și îmi așează în faţă o farfurie cu niște clătite cu ciocolată. Nu mai spun nimic și mănânc cu cea mai mare poftă clătitele pregătite de mama.
— Luna, vreau ca azi să vi acasă devreme pentru că avem invitați diseară!
— Hai' maaamăă, nu vreau să-mi iau rochiiie! Spun cu o faţă de căţeluș.
— Vei merge la mall, îţi vei cumpăra o rochie și niște pantofi drăguţi și gata!!
— Cine vine? Spun vrând să schimb subiectul.
— Vei afla diseară!
— Atunci nu voi știi cu ce să mă îmbrac. Doamne, poate scap de asta!
— Îti vei lua ceva drăguţ și cu asta am terminat, Luna!!
— Ooof...biiineee...
Mă ridic, îmi iau botinele mele negre și am plecat pe jos Sper să ajung la timp! O iau la fugă. Mă împiedic și era să ajung pe jos, doar că sunt prinsă de către cineva.
— Ohh, scuze nu te-am văzut!
— Nu-i nimic! Ooohhh stai cunosc vocea asta dintr-o mie! Nu se poate să fie aici!
— Aaahhh... Eu trebuie să plec! Spun și o iau la fugă de acolo.
Nu se poate să fie aici! NU, NU, NUUUU!
Ajung intr-un final la școală și acolo o văd pe Maya care vorbește cu un băiat?! Merg, o iau scuzându-mă de la acel băiat și o duc direct în clasă!
— Stai jos! Îi spun și o arunc pe scaun.
— Dar, Luna? Spune și se uită la mine cu o faţă de căţeluș...
— Doar stai și taci!
În secunda următoare apare Ash cu o faţă supărată așezându-se în spatele clasei, mai exact în spatele meu. Intră profa de istorie și eu deja m-am plictisit.
***
Majoritatea orelor au trecut, mai am doar matematica cu baba-violaroare-rea-psihopată! Nu glumesc, zici că are ADHD: ţipă, îl violează pe Ash din priviri și atunci când o apucă face ca toţi dracii, jur!
Mă îndrept spre clasă, unde o văd pe babă mergând, o iau la fugă și ajung înaintea ei.
— Bună ziua! Spune răstit la noi.
— Bună ziua! Spunem noi in grup.
Pe ușă apare... El!? Nu se poate? Ce caută El aici?
— Bună, numele meu este Connor și sunt noul vostru coleg! Spune zâmbind și venind spre mine? A, da, locul de lângă mine e liber. Îmi dau o palmă mintală, nici bine nu a ajuns că Ash, care stă in spatele meu, se ridică și se așează lângă mine în locul lui Connor
— Merci. Îi spun în șoaptă.
— Trebuie să-mi spui care e faza cu ăla!
— Îţi spun mâine, azi sunt pe fugă!
— Tot nu scapi! Mă amenință el.
***
Am terminat cu școala pe azi și acum mă îndrept spre mall să-mi cumpăr ţinuta pentru diseară. Intru întru-un magazin și văd o rochie neagră cu ţinte pe umeri și o pereche de botine tot negre cu niște sclipici pe toc. Sunt perfecte! Le plătesc și mă îndrept spre casă, cu un taxi. Ajung în faţa casei îi dau banii șoferului și intru în casă unde o văd pe mama pregătind cina.
O salut și mă îndrept spre camera mea pentru a mă pregăti pentru diseară. Mă uit la ceas și văd că este 18:00 și eu la 20:00 trebuie să fiu gata așa că arunc pungile cu cele cumpărate pe pat și fug în baie unde mă dezbrac din mers aruncând haine în coșul cu rufe murdare și mă bag direct la duș.
Ies din duș, mă usuc pe mine și părul pe care îl mai și îndrept. Mă machez cu puţin tuș, mascara și un BB-cream, gata cu machiajul! Îmi iau rochia și botinele mă uit la ceas, e 19:55 așa că cobor, nici bine nu cobor scările că aud soneria, o iau la fugă aproape rupându-mi gâtul, împiedicîndu-mă de covor, dar mi-am așezat rochia și m-am așezat lângă mama nerăbdătoare să văd cine intră. Pe ușă intră un bărbat cam de vârsta mamei și chiar sexosu'-salvatoru'-misteriosu' Ash Wild!
Bărbatul o sărută pe mama și dă mâna cu mine, Ash o îmbrătișează pe mama și dă mâna cu mine.
— Luna el este Adam, Adam ea este Luna, fica mea! Ne face mama cunoștiință și eu zâmbesc ușor.
Ne îndreptăm spre masa frumos aranjată de mama, mâncăm mâncarea uimitor de bună pregătită de mama.
— Copii mergeți sus! Ne spune mama, sigur vrea să facă ceva cu ăla și noi nu îi lăsăm!
Ajungem sus și Ash încuie ușa?! Ce naiba vrea să facă?! Mă dau puţin în spate, el vine în faţa.WTF ce pisici vrea să facă?!
— Ridică-ţi rochia.
— Ce naiba?
— Du-te schimbă-te mai întâi!
- Ok? Spun și-mi iau din dulap o perche de pantaloni scurţi și un tricou mai lung.
Mă schimb și când mă întorc îl văd pe Ash întins pe pat fară sacou și papuci, întins în patul meu.
— Ridică tricoul!
— Nu! Îi spun tare și răspicat să mă fac înțeleasă.
— Dacă nu îl ridici tu, ţi-l ridic cu forţa! Daja l-am enervat asta sună...super!
— Neeehhh... N-am chef. Spun plictisită să-l enervez.
— Tu ai vrut-o! Spune și începe să mă fugărească prin cameră eu aruncând cu tot ce prind în el ca să-l opresc. Se apropie și mai tare, vrând să mă uit la el, dar Dumnezeu nu ţine cu mine și am căzut direct în nas pe jos! Normal că Ash, ca un idiot ce este, a început să râdă ţinându-se de burtă. Trecând pe lângă mine i-am pus o piedică de toată frumusețea, el ajungând lângă mine gemând de durere. Se întoarce ajungând deasupra mea și îmi ridică tricoul pe jumătate lăsând la iveală minunata mea burtă. Își trece mâna pe deasupra burţii mele eu tremurând la atingerile lui fine și reci.
— Virgină. Spune serios și cu un mic zâmbet pe buze.
— Ce?! Îl întreb rugându-mă să nu fi zis aia.
— Ești virgină. Spune și se dă jos de pe mine.
Imediat se aude vocea tatălui său care îl cheamă jos.
— Ne vedem mâine, virginico! Îmi spune și mă sărută pe obraz.
— Ne vedem! Îi spun sigură.
Pleacă și mă lasă singură cu virginitatea mea. Mă arunc în pat, nespălată pentru că m-am spălat înainte să vină ei și machiată pentru că îmi este lene. Ajung în lumea viselor unde sunt întâmpinată de sexosu'-perversu'-violatoru' Ash!
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
Teen FictionEste povestea Lunei Chris căreia îi moare tatăl și mama ei, Samantha, se recăsătorește cu Adam Wild care are un fiu, Ash!