7

6.4K 213 13
                                    

Ash POV.
  Mă trezesc bulversat din cauza Lunei care doarme pe pieptul mei. Plânge, se foiește, aseară a ţipat de câteva ori toate din cauza neatenției mele și a nenorocitului ăluia care acum ori e la morga ori la spital pe patul de moarte. O trezesc pe micuţa blondă care plânge. O iau în braţe și o ţin strâns.
— Ssshhh, totul va fi bine! Îi șoptesc pentru a o liniști.
— Vreau acasă! Spune desprindu-se din îmbrățișare. E nervoasă și asta se vede pe faţa ei.
— Mai târziu! Îi spun pentru a o liniști. În zadar mai rău face își încleștează pumnii și privirea ei verde și inocentă acum e neagră și plină de ură.
— Ce nu înţelegi prin "Vreau acasă!" V-R-E-A-U A-C-A-S-Ă!! Îmi spune monosilabic pentru a întelege. Deja m-am evervat.
— Am spus mai târziu! Spun ridicând tonul la ea.
— Mai târziu să mergi cu dracu'! Sau stai ăla merge cu mine! Îţi vor ţine bacteriile de urât! Mi-a scuipat cuvintele în faţa și părăsește camera. Rămân surprins sigur va merge pe jos. Dacă mă duc după ea voi rămâne fără viaţă!
    Luna POV.
Am plecat de la Ash. Dacă nu pot avea singură grijă de mine, n-am nevoie să aibă altcineva. Azi e duminică voi merge acasă unde îmi voi face temele. Merg pe stradă și îmi dau seama că nu am mai fost pe aici. Dar nu e bai e doar o stradă și la cât de nervoasă sunt mai lipsește ca cineva să-și facă apariţia că am să-l chinui în cazanele iadului.
***
  După aproape de 2 ore de mers ajung acasă unde mama gătește în bucătărie. Trec nevăzută și ajung teafără în camera mea. Îmi iau niște haine și mă îndrept fix spre baie. Îmi fac un duș după îmbrăcându-mă în haine alese. Mă duc în camera mea unde vreau să fac niște curățenie. Dau play pe melodia Sex- Cheat Codes și încep să cânt și să dansez făcând curățenie.
Termin curățenia în aproape jumatate de oră și mă pun pe teme. Sunt atât de plictisită încât îmi fac temele. De obicei nu le fac, dar la școală am note destul de bune.
— Luna! Coboară puţin! O aud pe mama strigând la mine. 
— Acum, mamă! Spun și îmi strâng cărţile de pe birou.
Când cobor o văd pe mama cu domnul Adam.
— Bună ziua! Spun politicoasă.
— Bună! Spune și el dând mâna cu mine.
— Cu ce ocazie?
— Păi nu-l găsim pe Ash și ne gândeam că poate ai vreo idee unde ar putea fi. Să le spun unde e?... Nehhh n-am chef de el. Mi-a ajuns deja! Îi sunt recunoscătoare că m-a salvat, dar nu am chef de el. Mai mult ca sigur e pe undeva și le spune mica mea întâmplare. Mda... Nu prea am chef de el... Nici acum nici altă dată...
—  Nu știu unde e! Spun și plec după ce mă scuz de la ei și urc în camera mea. Telefonul îmi sună pe birou și îl iau văzând că e Maya, răsuflu ușurată și îl răspund.
— Unde ești? Ce faci? Unde ai dispărut aseară? Știi câte griji mi-ai făcut? De ce ai dispărut atunci când a dispărut și Ash?! Mă ia prietena mea Maya la întrebări.
— Hei, Maya! Sunt acasă! Fac super bine! Nu-ţi spun unde am plecat! Și n-am chef de Ash! Dacă vrei poţi veni la mine.
— În 15 minute sunt la tine! Spune și îmi închide telefonul în nas. Am 15 minute până vine Maya și aleg să mă îmbrac în ceva mai lejer. Aleg o pereche de colanţi și un maieu alb, lung. După ce mă îmbrac aud soneria și niște pași urcând sus. Sigur e Maya. Intră în camera mea neinvitată și se aruncă pe pat.
— Hei, Maya!
— Nu mă lua pe mine cu "Hei, Maya!" și spune-mi ce naiba se petrece cu tine?
— Off... Spun și-mi lipesc o palmă de frunte zgomotos. Mă pun lângă ea pe pat și încep să îi povestesc tot ce mi s-a întâmplat în ultima săptămână.
***
După aproape 2 ore de vorbit cu Maya. După ce a plecat, m-am dus și am mâncat ceva. Mama era la Adam așa că am mâncat ce am găsit prin frigider. Mi-am făcut un duș după m-am aruncat direct în patul meu moale și albastru.

Eram pe un deal și mâncăm niște ciocolată cu îngheţată până când cineva mă trage pe spate și îmi oprește respirația. Încerc să ripostez și ajung prin a fi sub cineva cu o cagula neagră și un cuţit în mâna strângă.
Mă trezesc ţipând și plângând. Nu știu cine era dar dacă am să aflu am să-l omor eu pe el sau poate e o ea?! Nu știu... E ora 11:37 iar eu mă pun a doua oară să dorm.

Îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum