LUNA POV.
Urăsc lunea...e așa tâmpită! Trebuie să merg la școală...mda și Ash va fi acolo...nu voi vorbi cu el...n-am chef să-l văd cum se dă mare că am fost salvată de el! Voi lua autobuzul...are mașină nu va merge cu autobuzul. Îmi iau o pereche de pantaloni negri și un tricou la fel de negru. Merg jos de unde iau un măr pe fugă, bocancii, rucsacul și am plecat. Pe drum spre staţie mi-am mâncat mărul...deja îmi e rău... Ash e în staţie...voi merge pe jos. Fac stânga împrejur și pornesc pe jos. Îmi pun căștile în urechi și dau drumul la muzică...simt un corp lângă al meu...mă uit...oofff e Ash... Fac iar stânga împrejur și pornesc spre staţie... Ajung și ascult muzică... Simt ceva lângă mine...nu mai scap de el? Iar plec...iar vine după mine...
— Stai dracu' departe de mine! Mârâi la el.
— Nu! Spune hotărât.
— Te fac eu să stai! Spun și îi dau un pumn în burtă după unul în coaste și plec la școală pe jos. Asta ar trebui să îl facă puţin amorţit. Merg fumând o ţigară pe care de mult scrie numele meu... Trag un fum și îmi este luată dintre buze...mă întorc și văd un tip cam de aceeași vârstă cu mine. Nu l-am mai văzut până acum.
— E a mea! Spun dar el mai trage un fum și o aruncă pe jos. Din gura lui ies cerculeţele făcute din fumul ţigării mele.
— Nu mai e! Spune și râde scurt.
Îmi scot altă ţigară, îi întind pachetul și își ia și el una.
— Unde mergi? Mă intreabă fumând în continuare.
— La școală... Tu nu mergi acolo? Spun puţin tristă.
— Ba da! Hai! Spune și își pune o mână pe umărul meu. Eu o dau jos. Își ridică o sprînceană în semn de întrebare.
— Nu te cunosc! Spun puţin răstit.
— Alex! Spune și întinde o mâna.
— Luna! Spun și dau noroc cu el.
— Ești în clasa aXI-a? Mă intreabă el.
— Dap! Spun și mai iau i ţigară dândui și lui una. El iar își pune mâna pe umărul meu trăgându-mă mai aproape. Mergem și fumăm din țigările mele. Ajungem la școală și toată lumea se uită la noi ciudat. Mergem în clasă unde mă pun în pen ultima bancă de la geam, în spatele meu se pune Alex, ce bine îmi pare că nu e Ash. Intră și el în clasă, lângă mine stă un tocilar.
— Marș! Spune și tocilarul se ridică și pleacă, lângă mine punându-se el.
— Ce vrei? Spun marâind la el.
— Nu am voie să stau lângă surioara mea? Spune și face o faţa de căţeluș dând din gene nonșant.
— Nu sunt sora ta! Ţip la el și chiar în momentul ăla intră profa de engleză.
— Se întâmplă ceva? Spune așezăndu-și pe scaun geanta.
— Nu! Spun și îmi scot caietul din ghiozdan.
Ora a trecut super repede. Nu l-am bagat pe Ash în seamă. Acum merg pe hol cu Maya și îi ascult povestea ei de dragoste între ea și Sasha. Mda...se cam plac...mă bucur pentru ea.
— Ce faci sâmbătă? Mă intreabă și eu mă trezesc la realitate.
— Stau, stau și iar stau.
— Ce zici de o ieșire? Eu, tu, Sasha și Ash!
— Ăămmm...îmi pare rău...nu pot să vin...am o cină cu mama și domnul Adam...
— Ok...atunci ies numai eu cu Sasha!
— Bine! Ce oră ai?
— Mate... Tu?
— Franceză! Hai că plec! Paaa! Spun și mă îndepărtez de ea... Mă duc spre clasă și o văd pe Ashly cum bagă limba pe gâtul lui Ash...mna cred că sunt împreună...
-— Ce faci? Mă intreabă o voce destul de cunoscută. Mă uit la locul de unde a venit întrebarea și îl văd pe Alex.
— Hei, mă duc la clasă? Tu?
— Păăii...te-am văzut cum te uitai la Ash și am vrut să te întreb dacă ești bine.
— Sunt bine...merci, Alex!
— E ceva între tine și el?
— Alex, eu și Ash vom fii fraţi peste o lună! Nu simt nimic pentru el înafară de ură și dispreţ.
— Ok... Ce oră ai? Mă intreabă vrând să schimbe subiectul.
— Franceză... Tu?
— La fel! Hai! Spune și își pune o mâna pe umărul meu trăgându-mă mai aproape de el. Merg cu Alex spre clasă și îl văd pe Ash care se uită uimit la noi. Eu îl văd și mă dau mai aproape de Alex.
Ajungem în clasă și mă așez cu Alex în ultima bancă de la perete. În clasă intră Ash și se uită la noi ca la felu' 7. Pe faţa lui se vede gelozia de la 100 de metri. Se pune în ultima bancă de la geam, împreună cu Sasha. Nu l-am mai văzut pe Connor, nici nu-mi pasă de el.
***
Orele s-au terminat și eu mă îndrept cu Alex în parc ca să fumăm...mda mă înţeleg super bine cu el...e destul de drăguţ. Mergem pe o bancă și își scoate pachetul, ia una și mi-l întinde și mie.
— Le am pe ale mele!
— Acum fac eu cinste! Spune și îmi pune el una între buze. O aprind și încep să trag cu poftă din ea.
— Alex tu nu ai o iubită? Spun cu mâna la ceafă.
— Nu, nu am! Spune și suflă fumul în faţa mea. Eu mă înec și încep să tușesc mai mult fals.
— O Doamne, Luna ești bine? Respiră, inspiră! Luna spune ceva! Vorbește cu mine foarte îngrijorat.
— Sunt bine! Spun ca și când nu mi s-a întâmplat nimic.
— M-am supălat! Spune și se întoarce cu spatele ca un copil la mine. Eu îl mângâi pe spate.
— Gata pui, gata! Spun mângâindu-l pe spate.
— Știi cum o să îmi treacă? Spune cu un zâmbet drăcește la mine.
— Cum?
— Dacă îmi dai o pupă o să tleacă! Spune ca un copil mic. În momentul următor își zdrobește buzele de ale mele într-un sărut plin de iubire. Eu îi răspund la sărut, el mușcându-mă de buză pentru ai da permisiunea să intre în gura mea. Eu îi dau voie, în momentul următor începe o bătălie de dominare.
— ĂĂHHHMM! Cineva își drege glasul lângă noi, ne despărţim din sărut și văd un tip înalt cu ochii albaștrii.
—;Ăămmm... Hei Roberto! Spune Alex...el îl știe.
— Hei, eu sunt Roberto...prietenul lui Alex! Spune și îmi întinde o mâna.
— Eu sunt Luna! Spun și dau mâna cu el. Trebuie să plec! Ne vedem mâine! Spun și plec spre casă. Pe drum mai fumez câteva ţigări. Ajung acasă și mă duc direct la duș. Mă schimb în ceva mai comod și mă duc jos să mănânc ceva. Mama nu e acasă așa că mănânc niște pizza congelată...mda am un întreg congelator plin cu pizza. După ce mănânc ma duc direct în camera mea pentru a dormi.
Stau pe un deal și mă uit la stele singură până când cineva se pune lângă mine. Îmi pun capul pe pieptul lui și încep să plâng. Plâng până când simt două buze moi peste ale mele, formând un sărut plin de dragoste.
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
Teen FictionEste povestea Lunei Chris căreia îi moare tatăl și mama ei, Samantha, se recăsătorește cu Adam Wild care are un fiu, Ash!