18

3.9K 163 6
                                    

LUNA POV.

Mă trezesc înaintea lui aahhh... Asha? Ash? Am pierdut șirul! Bun, el saauu...ea nu s-a trezit încă! Îl voi trezi eu! Merg la bucătărie și iau o oală și o lingură de aia de lemn și pornesc spre Ash să-l trezese! Muhahaha! Intru încet și încep să ţip și să bat cu lingura în oală până când Ash se ridică ca ars și fără să se uite la mine se schimbă într-o fracțiune de secundă și iese cu mâinile la ceafă afară. Eu mor de râs și el strigă " Mă predau, mă predau!". Mă duc la spatele lui și îi pun mânerul oalei la ceafă.
— O mișcare și te omor! Spun cu o voce de bărbat. Mama ce reflecţii are omul ăsta! M-a prins de mână dându-mi oala jos și m-a pus direct la podea! Trebuie să mă înveţe și pe mine!
— Luna, ce naiba!? Spune și se apleacă spre mine.
- Hmmh... Domnule Ash sunteţi arestat pentru trezire târzie! Spun tot cu vocea de poliţist.
— Nu puteai să mă trezești ca o iubită normală? Spune el fluturându-și mâinile peste tot.
— Vorbea Asha! Bufnesc eu enervantă total.
— Aahhh... Scuze! Spune și mă sărută pe frunte.
— De ce ești atât de speriat de poliţie?
— Uite, iţi voi spune diseară la întâlnirea pe care o vei accepta pentru a-mi cere scuze!
— Dacă zic nu?
— Dacă zici nu, te voi închide în dulapul MEU timp de...mmm..
Până vei muri!
— Dacă voi sta în dulap, unde vom face nunta, copii?
— În dulap! Să știi că am unul foaarte spaţios, dacă știi la ce mă refer! Spune și face faţa de violator. 😏😏
— Perversule! Spun și plec în camera mea pentru a-mi face rutina până când domnul pervers nu vine.
Nu a venit! Înseamnă că face micul dejun. Mă îmbrac într-o fustă neagră de piele și un tricou alb pe care scrie " V-am făcut, fraierilor!". Tricoul îl am de la mama atunci când am făcut 16 ani, acum am 17.
Merg în bucătărie și văd două boluri de cereale cu lapte. Omul ăsta nu a auzit de clătite? Le preferam pe ele în locul cerealelor.
— Pot să merg să mă îmbrac și eu?
— Doar să nu-mi iei hainele mele! Când pleacă pune o faţă de "vei veni tu la mine!". Nu voi merge la el. Mănânc în fugă cerealele pentru a nu întârzia la școală. Asha coboară, mă duc la el și ne prindem de mână. Nu suntem un cuplu siropos sau libidinos, noi suntem... NOI! Nu ne vei vedea pe noi lingându-ne pe la un colţ sau mai știu eu ce. Pe noi ne vei vedea alergând unul după altul. Nu suntem ca Maya cu Sasha. Ei își fac declaraţii peste declarații. Noi nu avem nevoie de declarații pentru a știi că ne iubim. Nu mi-am dat seama dar acum mă holbez la el.
— Poţi te rog să nu te mai holbezi? Mă faci să roșesc! Spune Ash roșind puţin.
— Iiooii... Ești atât de cute când roșești!
— Aahhh... Doar fetele roșesc!
— Păăii... Asha ești atât de cute când roșești!
— Dragă Luna, acum nu mai sunt fratele sau sora ta, acum sunt iubitul tău! Spune și oprește mașina. Am ajuns! Adaugă el. Coborâm și ne luăm de mână.
Prima oră avem dirigenție, e bine! Mergem spre clasă și băieții se uită la mine ciudat. Mă dezbracă din priviri. Ash le aruncă niște priviri și din când în când îmi mai fură câte un sărut pentru a le face în ciudă fraierilor. Ajunși în clasă îi vedem pe Maya și Sasha lingându-se în bancă. Mă uit la Ash cu subînțeles și el dă afirmativ din cap. Ne ducem în faţa lor și spun Ash imitând vocea domnului director.
— Sunteţi exmatriculaţi! Nu puteți să vă lingeţi peste tot! Provocaţi scârbă! Spune el dintr-o suflare. Când se uită spre noi pun o faţă numai bună de pus în ramă pe holul școlii ca icoană.
— Sunteţi morţi, amândoi! Când vrea să se ridice vine diriga. Salvaţi de doamna Balyat. Mergem repede în bancă ca să nu ne observe.
— Jack, poţi veni! Cine e Jack?
În clasă intră un domn cam de vârsta mamei. Cine naiba e ăsta?
— Bună, copii, eu sunt noul vostru profesor de matematică. Ce mă? Ăsta? Se uită la mine ca la viitoarea lui pradă. Ash e în culmea fericirii, a scăpat de baba violatoare.
— Unde e doamna Hawnd? O întreb pe dirigintă.
— A intrat la pensie, acum domnul Henderson v-a fi noul vostru profesor!
De ce Doamne, de ce?
— Ash, nu-mi place de el, se uită prea insintent! Îi spun în șoaptă iubitului meu. El se uită urât la el și se incordeaza instant.
— Îl voi arde dacă se dă la tine! Până nu-și dă seama că eu sunt iubitul tău, nici la baie nu vei merge fără mine, Maya sau Sasha!
— Bine!
Îmi e puţin frică de el! Dacă e vreun pedofil? Nu vreau să păţesc ceva! Îmi iubesc viaţa! Încep să accept într-un fel căsătoria mamei, am un iubit super, am prieteni super! Ce îţi mai trebuie? Vă spun eu ce nu, un prof pedofil!

Îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum