16- PRIMA PARTE!

4.2K 176 7
                                    

LUNA POV.

— Ash? Vrei să dormi la mine în seara asta? Îl întreb pe "fratele" meu.
— Daaa! Petrecere în pijaamaalee! Strigă și dansează prin bucătărie.
— Bine! Spun și mă trage la dans cu el.
— În seara asta voi fi la prima mea petrecere în pijamale
Șuap ap!
În seara asta voi purta hainele Lunei
Șuap ap
În seara asta mă voi uita la desene
Șuap ap
În seara asta voi dormi la Lunaaa!
Face o strofă pe loc și eu îl aplaud. El face o plecăciune. Stai... Se mai aud încă două perechi de aplauze. Ne întoarcem și îi vedem pe mama și Adam cum râd și aplaudă.
— Ash, fiule nu știam că ai talente ascunse! Spune Adam și își sterge lacrimile de la atâta râs.
— Luna dacă vrei te duc la lecţii de dans! Spune mama și se șterge și ea de lacrimile de fericire.
— Mamă, ce ai făcut cu telefonul? O întreb pe femeia ce își bagă telefonul în geantă.
— Doar am filmat tot momentul! Spune și eu cu Ash punem o faţă de milioane. Acum Adam ne face poze! Super, vom fii vedete, cel mai probabil!
— Mamă, Ash va dormi la mine în noaptea asta!
— Scumpo, am auzit și noi demonstraţia! Spune și iar râd amandoi! Nu-i corect!
— Uite fiule, aici ai hainele! Spune Adam și îi dă un rucsac lui Ash. Știu că vei dormi în hainele Lunei, dar mâine nu vei merge la școală într-o fustă și un sutien tot de-ale ei! Spune și încep eu să râd în hohote.
— Atunci l-ar viola directorul! Spun eu printre hohote. Toţi începem să râdem, chiar și Ash.
— Eu mă duc acasă! Samantha, poţi veni la mine în noaptea asta? Spune Adam cu o mână la ceafă.
— Vin acum! Spune mama și pleacă după ce ne mai aruncă o privire de "staţi cuminți"! Noi îi răspundem cu un zâmbet de "înger".
Ash se aruncă pe canapea. Când naiba a ajuns acolo? Nu mai conteză. Mă duc la el și îl văd cu picioarele peste tot și cu mâinile în sus. Râd ușor și el mă observă. Se pune normal. Eu mă duc lângă el sărutându-l pe obraz.
— Nţ, nţ! Nu scapi cu atât! Spune și se îndreaptă pentru a mă săruta dar eu prind o pernă și îl las să sărute perna. Aahh... Acum sunt geloasă pe pernă.
— Aahh... Luna! Ţipă la mine și eu o iau la fugă pe scări.
— Lunaaaa! Ţipă și eu mă ascund în șifonier. El intră în camera mea. Se pune pe burtă și se uită sub pat.
— Aha! Spune când se uită. Drăcie! Nu-i aici! Spune când se ridică. Se duce spre baie.
— Aha! Spune când deschide ușa la baie. Nici aici nu-i! Unde naiba?! Eu în tot acest timp mă uit pe gaura cheii. Acum îmi pare bine că am ales șifonierul ăsta. La un moment dat strănut și Ash se întoarce brusc spre mine.
— Acolo erai! Spune și se îndreaptă spre mine. Am dat de dracu! Deschide ușa și eu afișez un zâmbet de copil mic. Râde puţin și după devine serios.
— Te-am găsit! Spune și mă ia ca pe un sac de cartofi din dulap.
— Ash! Lasă-mă jos! Spun și dau cu pumnii în spatele lui. Ash, nu îmi place fundul tău! Ţip la el. Tot ce face el e să dea tot mai tare din fund. Am minţit, are un fund demenţial!
— Știam eu că-ţi place! Spune mândru pe el.
— Am spus cu voce tare?
— Nu, dar ai recunoscut! Îţi place fundul meu! Spune și dă mai tare din el.
— Ash?
— Da? Mă întreabă inocent.
- Tot pe umărul tău sunt! Spun și îi mai dau un pumn în spate.
— Aauu... Am uitat! Spune și mă lasă. Mă sărută dar eu nu-i răspund. Îmi mușcă buza de jos. Eu mă dau un pas în spate.
— Aauu... Mă doare! Spun și îmi masez buza.
— Voi face niște cereale cu lapte și o să treacă! Spune și merge spre bucătărie, noi acum fiind în sufragerie.
Mă duc după el și îl prind când își toarnă niște cereale în gură. Porcul! Mă duc încet și îi dau peste cutie. Aproape toate cerealele au căzut pe el.
— Mi-am îndeplinit visul! Spune și face o piruetă.
— Care vis?
— Am făcut duș cu cereale! Spune și eu încep să râd din nou.

Mănânc cu Ash cereale la ora 18:00. El râde la fiecare lingură pe care o ia spunând "Te mănânc, fraiero!". Am să îl mai chem să doarmă la mine!

Îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum