LUNA POV.
Azi e ziua cea mare, azi ne mutăm în Australia! E dimineață așa că avem timp sa facem și ultimele pregătiri. Sunt fericita dar în același timp tristă. Îmi va fi dor de mama și Adam. Dar partea buna e că Maya și Sasha vor veni cu noi. E super să știi că printre atâția străini vei avea și prietenii aproape. Ne vom muta la casă. Vreau sa duc o viața normală de acum. Fără răpiri și pistoale, nu că nu vor lipsi din casa, nu ști niciodată ce te așteaptă. Nu e că și când nu as avea unul în bagaj, poate doua, bine sa spunem trei. Dar am acte pe ele! Nu sunt atât de rea! Unul eu, unul Ash și unul de rezervă.
— Mi-ai luat-o de Mălina? Mă întreabă el.
— Normal, l-am luat și pe Alin!!
— Să nu o uiți pe Vanesaa!! Țipă când pleacă la baie. Vanesa, Malina și Alin sunt pistoalele noastre. Sunt un fel de nume de cod să zicem. 😉 O apelez pe Maya sa îi spun să vină cu Sasha și tot ce trebuie să ia la mine.
*Convorbire telefonică*
— Maya poți veni cu tot la noi!
— Bine, ajungem in 30 de minute.
*Convorbire telefonică încheiată*— Ai vorbit cu Maya? Mă întreabă Ash.
— Da, in 30 de minute sunt aici. Du-te și schimbă-te!
— Nu mai bine mă schimbi tu? Spune cu o față perversă.
— Ohh, Ash tot copil ai rămas.
— Hai maamii! Te looogg! Spune și pune o fata de cățeluș la care nu pot rezista.
— Off, bine! Spun și incep să îmi schimb copilul. Îi dau pantalonii jos și ii dau alții curați. El se uita la mine zâmbind pervers.
— Nu te mai uita așa! Țip eu la el.
— Așa cum? Spune cu o față inocentă.
— Cu zâmbetul și privirea aia perversă!! Nu o mai face!
— Ești rea! Spune și pune capul în pământ.
— Schimbă-te singur! Spun când aud soneria. Eu mă duc în bucătărie.
— Vin și eu după! Spune și eu cobor.
Ajung în fata ușii și mă uit pe vizor. Era Maya cu Sasha și un hol plin. Deschid ușa și îi poftesc înăuntru.
— Cate bagaje aveți?! Ii întreb eu.
— Multe! Spune Maya.
— Cheamă-l pe Ash să vină să mă ajute! Spune Sasha.
— Aashh! Mișcă-ți fundul ăla mare aiicii! Țip tare ca să mă audă.
— Acuum! Spune și fuge spre noi. Îți e ciudă că e mai mare ca al tău! Îmi spune și scoate limba ca un copil mic și fuge repede să îl ajute pe Sasha.
— Câte ai putut să îți iei, Maya?! Spune Sasha.
— Cat de mult posibil. Răspunde ea.
— Doamne, femeie trebuia să mai lași și acasă. Comentează și minunatul meu iubit.
— Tu taci că ți-ai luat mai multe ca mine! Spun eu.
***Peste câteva ore suntem în aeroport și ne îndreptăm spre avion. Îmi e așa teama.
— Hei, totul va fi bine. Spune Ash și mă trage într-o îmbrățișare.
— Dacă se va întâmplă ceva? Spun eu tristă.
— Nu se va întâmpla nimic.
— Primiti?
— Promit. Spune și mă sărută pe frunte. Acum hai să mergem că am rămas în urmă. Spune și ne îndreptăm spre avion. Urcăm in avion și ne așezăm pe scaunele noastre. Eu stau cu Ash, normal, și Maya cu Sasha. Zborul va dura câteva ore buunee. Abia aștept.
— Va rugam să vă puneți centura de siguranță.
Ne punem centurile, eu îmi pun căștile în urechi și adorm pe brațul iubitului meu.
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
Teen FictionEste povestea Lunei Chris căreia îi moare tatăl și mama ei, Samantha, se recăsătorește cu Adam Wild care are un fiu, Ash!