Mă trezesc din cauza unui zgomot care mă scoate din minți. Suntem într-un avion. Vreau liniște. Mă uit în dreapta mea și nu văd nimic. Mă uit de unde se aude zgomotul și îl văd pe Sasha cum se zbenguie și pe Ash care încearcă să îl liniștească. Maya cred că e la baie. Mă ridic și mă duc la ei. Sasha parca e drogat. Nu știu ce are. Îi dau o palma peste fata.
— Ce ai, femeie? Tipa el.
— Stai dracu' cuminte!
— Ash, te rog să îți iei nevasta de aici. Am o petrecere de dat.
— Omule, ești penibil. Spune Ash.
— Ba nu sunt!
— Ba da, ești. Te și filmează!
In acel moment Sasha se uita în jur și vede o mulțime de oameni care îl filmează. Se așează la locul lui și rămâne tăcut. O vad le Maya cum vine nervoasa.
— Ce s-a întâmplat aici? Întreabă în șoaptă.
— Sasha a luat-o razna. Spun eu.
— Și acum de ce ești asa?
— M-au filmat... Spune și Maya se așează lângă el consolându-l. Noi mergem la locurile noastre și ne continuam zborul.
***
"În câteva minute vom ateriza, va rog să vă puneți centurile. "
Noi ca niste copiii de grădinița ne punem toți centurile.— Ash?
— Da, Luna.
— Îmi e frică...
— Dă-mi mâna, acum e mai bine. Spune și strânge mâna mea într-a lui.
— Acum e mult mai bine. Spun și aștept aterizarea. Dar aș mai vrea ceva...
— Ce?
— Un pupic de încurajare. Spun și pun o față de copil mic.
— Ce copil ești. Spune și îmi dă un pupic pe frunte.
— Iubești copilul ăsta. Spun mai veselă ca un copil căruia i se dă o acadea.
— Îl iubesc prea mult. Spune și mă pupă pe nas.
— Ești hot.
— De ce?
— M-ai pupat pe frunte și nas dar nu acolo trebuia. Spun și el mă sărută cum trebuia.
— Acum e mai bine?
— E foarte bine. Spun și zâmbesc ca o drogata. El doar rade.
***Suntem în noua noastră casa. Mama, ce mișto e aici. E super. Eu și Ash avem camera noastră și Maya cu Sasha o au pe a lor + toate celelalte și o camera pe care băieții au insistat să o avem, camera cu jocuri. E o camera unde sunt niste saci de aia de aia pe care stai și te joci. E super casa.
— Ash, facem o ieșire prin oraș?
— Bine, hai.
— Acum?
— Da, acum, nu poți să vii?
— Ba da, hai.
— Maaaayaaaaa, Saaaaasshhhaaaaa?!
— Ce vrei, demento!? Răspunde Maya.
— Noi mergem în oraș. Byyyeeee. Spun și plec cu Ash în oraș.
***Mamă, ce frumos e aici, totul e super. Facem poze cu sutele și ne retragem la o cafenea, ceva de genul.
— Bună ziua, vă pot lua comanda? Ne întreabă chelnerul după câteva minute.
— Da, eu vreau o cafea și o prăjitură. Spun și zâmbesc. Ash se uita urat.
— Tu?
— Sunt "Dumneavoastră" pentru tine, eu vreau o cafea și o prăjitură, sau ba nu sau ba nu cartofi prăjiți, sau lasa doar cafeaua.ASH POV.
Ăla a scris mult și după a șters, mama ce îmi place să îl chinui.LUNA POV.
Ash îl chinuie pe chelner, mi se pare cunoscut într-o oarecare măsură…
Mă ridic, îi spun lui Ash că merg pana la baie să nu își facă griji, sau mai bine iluzii cu mine și ăla prin baie. :)Când mă întorc de la baie văd ……………
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
Teen FictionEste povestea Lunei Chris căreia îi moare tatăl și mama ei, Samantha, se recăsătorește cu Adam Wild care are un fiu, Ash!